abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 maart 2010 @ 12:44:28 #100
163650 Greys
pi_79010639
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Nee lieverd, de hond moet weg, punt.
Liever dat hij dan even tijdelijke opvang krijgt bij iemand die er goed voor zorgt dan dat hij in blinde paniek straks aan de eerste de beste wordt meegegeven. Dit koopt ons/haar wat tijd, zeg maar. Punt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin donderdag 11 maart 2010 @ 12:44:53 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79010657
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat wil je met zulke genen
Hou es op
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_79010666
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Eens, een kinderwagen en twee honden er naast is wat teveel van het goede blijkt. 1 hond er naast kan nog net waarschijnlijk...
Dat kon ze niet bedenken voor het zwanger worden, dat je ooit dan met 2 honden naast een kinderwagen zit als de partner aan het werk is
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:45:43 #103
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_79010682
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het zou zo maar kunnen, en zeker paniek, ik las dat haar man er maar tot zondag is.
Alles komt nu op haar neer, man is internationaal chauffeur en is lang(er) weg dan de andere vaders.
Ik weet het ook niet Arma, maar het is een andere insteek dan alleen de Ymme-Bash, die ken ik onderhand wel
Ik ken heel die Ymme niet. Zie haar voor het eerst vandaag maar het lijkt inderdaad veel op.
  Admin donderdag 11 maart 2010 @ 12:46:04 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79010697
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Deze wil ik nog wel even met je aan gaan...
Net zoals dat het wel heel vlot is om over allergie te spreken lijkt het me ook wel erg vlot om nu al te gaan gooien met dingen als PPD.
Dan zou ik het houden op paniek oiv hormonen...
Ik heb maar een paar woorden gegooid, om mensen ook eens een andere kant op te laten kijken.
Het is immers Ymme...
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 11 maart 2010 @ 12:46:05 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79010700
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:41 schreef Tazz het volgende:

[..]

Het testen zelf is op 1 dagdeel, maar een kinderarts doet zoiets niet en wel een allergeloog (zo'n persoon heeft namelijk ook bij mij wat allergieen vastgesteld, oa voor hond. Ik weet dus waar ik over praat.)
Gezien Ymme's woonplaats zou dat waarschijnlijk Arnhem zijn (waar ik ook onder behandeling ben) maar die hebben een flinke wachtlijst. Dus ben benieuwd wie vast heeft gesteld dat er een allergische reaktie is voor de hond.
Ik wet het antwoord, ik weet het, ik weet het! *vinger opsteekt* *driftig met vinger zwaait* Pick me, pick me!

Ymme

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:46:07 #106
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_79010703
quote:

[..]

Het zou zo maar kunnen, en zeker paniek, ik las dat haar man er maar tot zondag is.
Alles komt nu op haar neer, man is internationaal chauffeur en is lang(er) weg dan de andere vaders.
Ik weet het ook niet Arma, maar het is een andere insteek dan alleen de Ymme-Bash, die ken ik onderhand wel
Als dat zo is, maak er dan geen verhaal omheen.
En vraag een buurvrouw/kennis/(schoon)ouders tijdelijk die hond in huis te nemen.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_79010728
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:41 schreef yvonne het volgende:
*Advocaat van de duivel*
Andere wending.

Bevallen,
kindje ziek
Ziekenhuis
Huisdieren
Kindje thuis
Zwangerschapsdepressie
paniek
Man nog maar thuis tot het weekend
Alleen
Paniek

Zo, ik denk dat iedereen wel wat kan met deze woorden.
Om het geheel eens een andere insteek te geven.
Ik denk dat TS gebaat is met 1 op 1 contact, ondanks dat ze dit topic opent..
Ik dacht ook zoiets terwijl ik zat te lezen ja...

Verder heeft die hond geen flikker aan al het commentaar hier, als ze echt van het beest af wil kan er toch maar beter een leuk baasje voor gevonden worden dan dat ie ongewenst in een hok buiten zit.
Whatever you're about to discover we off that.
pi_79010732
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat kon ze niet bedenken voor het zwanger worden, dat je ooit dan met 2 honden naast een kinderwagen zit als de partner aan het werk is
Je moet alles eerst in de praktijk ondervinden. Niet teveel vooruit gaan denken nu hoor
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:47:37 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79010755
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb maar een paar woorden gegooid, om mensen ook eens een andere kant op te laten kijken.
Het is immers Ymme...
Geheel met je eens, het voordeel van de twijfel bestaat niet meer in dit geval, maar je moet zelf toch ook toegeven dat het geen onverwachte wending is gezien eerder gebeurtenissen toch? Ik kan me (een deel van!) de reacties best voorstellen.
Maar goed, we zullen het nooit weten en hoe dan ook lijkt het me idd beter dat die beesten een ander tehuis zoeken.
pi_79010756
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik wet het antwoord, ik weet het, ik weet het! *vinger opsteekt* *driftig met vinger zwaait* Pick me, pick me!

Ymme

Ik hoop dat je kon lachen om je eigen post, want ik denk dat je de enige bent.
pi_79010761
Kan hoor, yvonne. Ik zie idd geen rozewolkmoeder, maar goed ik wil het niet te persoonlijk maken.

Maar dan zo hard liegen, en je baby misbruiken voor emotionele chantage?
Hoeveel hormonen ook: er blijft altijd een stukje gezond verstand overeind.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:48:00 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79010773
trouwens, als dat beest echt weg moet, en niemand wil hem, dan gaat ik eens kijken of ik iets kan fixen hier anders. Maar das wel een allerlaatste optie omdat Baloe niet met andere honden kan

Dus het is sowieso tijdelijk
  Admin donderdag 11 maart 2010 @ 12:50:00 #113
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79010853
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:46 schreef Tazz het volgende:

[..]

Als dat zo is, maak er dan geen verhaal omheen.
En vraag een buurvrouw/kennis/(schoon)ouders tijdelijk die hond in huis te nemen.
Je weet zelf hoe vrouwen met hormonen zijn Tazz, alles kan
Ik lees die OP nog eens, babietje komt uit z'huis ( lag erin om welke reden?, kreeg iig antibiotica dus er was iets) je hebt heel goed kans en dat de kleine wel degelijk benauwd reageerde en dat artsen wel degelijk gezegd hebben: weg met de dieren.

Admin donderdag 11 maart 2010 @ 12:51:27 #114
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79010914
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Geheel met je eens, het voordeel van de twijfel bestaat niet meer in dit geval, maar je moet zelf toch ook toegeven dat het geen onverwachte wending is gezien eerder gebeurtenissen toch? Ik kan me (een deel van!) de reacties best voorstellen.
Maar goed, we zullen het nooit weten en hoe dan ook lijkt het me idd beter dat die beesten een ander tehuis zoeken.
Dat.
Ik hoop op een leuk gezond kindje, en een mooi tehuis voor hun dieren.
Einde verhaal en niet onze zaak verder.
We zijn niet onze broeders hoeder..

Mooi h`e

Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 12:51:36 #115
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79010923
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, precies. Of in ieder geval een tijdelijke opvang
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_79010946
Goede insteek Q en dat is meer dan ik van jou verwachtte eigenlijk gezien de TS

Maar gezien de grote paniek is het idd verstandig als iemand naar voren stapt want TS wil er echt overduidelijk vanaf.
Ik val zelf af in ieder geval met mijn held op sokken van een kat die een hartverzakking zou krijgen. Om van de ruimte maar niet te spreken.
The way you rock'n'roll
pi_79011027
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je weet zelf hoe vrouwen met hormonen zijn Tazz, alles kan
Ik lees die OP nog eens, babietje komt uit z'huis ( lag erin om welke reden?, kreeg iig antibiotica dus er was iets) je hebt heel goed kans en dat de kleine wel degelijk benauwd reageerde en dat artsen wel degelijk gezegd hebben: weg met de dieren.
Het lag daar ivm met keizersnede en een infectie volgens mij. Het is echt pas 24 uur thuis en niet eerst thuis geweest en toen naar het ziekenhuis.
The way you rock'n'roll
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:54:19 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79011039
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goede insteek Q en dat is meer dan ik van jou verwachtte eigenlijk gezien de TS

Maar gezien de grote paniek is het idd verstandig als iemand naar voren stapt want TS wil er echt overduidelijk vanaf.
Ik val zelf af in ieder geval met mijn held op sokken van een kat die een hartverzakking zou krijgen. Om van de ruimte maar niet te spreken.
De TS kan wat mij betreft onder een... naja u vult maar in he

Het gaat mij om het beest. Die kan er niks aan doen dat hij zo'n achterlijk baasje heeft
pi_79011045
Onze zoon is ook al vanaf zijn geboorte heel erg benwauwd en daarvoor onder behandeling bij de ka. Maar die heeft nog nooit gezegd dat we de hond dan maar weg moeten doen.

Ik vind het echt heel erg sneu en het komt idd over als gevalletje we hebben nu een kind dus de hond kan weg. Maar ja, hondje kan dan beter bij iemand zijn die wel blij met hem is!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_79011095
quote:

[..]

Als je het niet weet moeten dergelijke topic misschien gewoon maar dicht.

't Is maar een idee...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Admin donderdag 11 maart 2010 @ 12:56:57 #121
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79011145
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het lag daar ivm met keizersnede en een infectie volgens mij. Het is echt pas 24 uur thuis en niet eerst thuis geweest en toen naar het ziekenhuis.
Kijk! Dan is het dus wel degelijk mogelijk dat het z'huis richtlijnen en beperkingen heeft ingesteld en ik ken genoeg achterlijk personeel dat op de vraag :" kan het kindje bij de hond" k'an zeggen: nee dat zou ik niet doen"

Admin donderdag 11 maart 2010 @ 12:57:39 #122
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79011173
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als je het niet weet moeten dergelijke topic misschien gewoon maar dicht.

't Is maar een idee...
Dan kun je heel FOK! wel sluiten...

pi_79011188
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:06 schreef Miss_Isis het volgende:
Ohh wat naar.. Dit zou echt mijn allerergste doemscenario zijn... Krijg je een kindje, helemaal blij, hij is gezond, en dan blijkt hij zo zwaar allergisch te zijn dat je huisdier weg moet...

Ik weet niet wat je precies zoekt voor Bailey maar wij hebben vroeger vaak opgepast op allerlei honden (ook boxers) en na overleg met mijn moeder staat zij er eventueel wel voor open om hem tijdelijk op te vangen als jullie nood erg hoog is (mijn vader heb ik nog niet kunnen bereiken maar hij heeft er denk ik niet zoveel problemen mee). Bailey zou dan wel aan een aantal voorwaarden moeten voldoen, namelijk goed overweg kunnen met ons, onze 2 teefjes, de poezen, en alle andere beesten hier (oa kippen en schapen). Daarvoor zou je dan met hem op intake moeten komen om te kijken hoe het gaat en te zien of het klikt (zo deden we dat vroeger ook altijd met potentiële logees). Als het goed zou gaan zouden we hem dan een poosje hier kunnen hebben terwijl jullie een permanent huis voor hem zoeken. Ik hoop dat we je hier in ieder geval een beetje mee kunnen helpen.

Oh ja, heeft hij een stamboom? Dan zou je hem namelijk eventueel via de rasvereniging kunnen herplaatsen. Of misschien wil zijn fokker (als jullie daar een goed contact mee hadden) hem dan wel tijdelijk terugnemen.
Dit is wel heel lief aangeboden! Misschien kun je haar beter een PM sturen.

Het probleem is er nu eenmaal dus een oplossing zoeken is wel het beste.
Hoop alleen niet dat F&F een subforum wordt om teveel aan honden en blaasgruiskaters af te danken. Een pasgeboren baby en er alleen voor staan valt inderdaad niet mee maar om binnen 24 uur al op te geven. Zonde en niet leuk voor de hond natuurlijk.
pi_79011218
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan kun je heel FOK! wel sluiten...
Neehoor maar er was een tijd dat dergelijke amateur psychologie gewoon doorverwezen werd naar een prof ipv hier gaan zitten dokteren en aannames doen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_79011300
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kijk! Dan is het dus wel degelijk mogelijk dat het z'huis richtlijnen en beperkingen heeft ingesteld en ik ken genoeg achterlijk personeel dat op de vraag :" kan het kindje bij de hond" k'an zeggen: nee dat zou ik niet doen"
True, maar dan nog verdraait ze de feiten en dat helpt niet echt als je een nieuw baasje probeert te zoeken. Ik persoonlijk zou in ieder geval ook twijfelen aan wat ze over die hond te vertellen heeft aangezien ze 'm wel heel graag kwijt wilt.
The way you rock'n'roll
pi_79011319
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

En als je dan net een vers babietje hebt zou ik ook schrikken en allereerst proberen mijn hond z.s.m. op fok te slijten, ja
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:04:07 #127
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79011437
Bij een baby zo jong weet je helemaal nog niet of het allergie voor de hond is, testen kunnen ze namenlijk nog niet.
Je zou de hond tijdelijk uit huis kunnen plaatsen en dan kijken hoe de kleine er op reageerd.

Maar als je hem weg wil doen om de kleine, doe dat dan maar, is beter voor het beestje ook.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:05:33 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79011493
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

True, maar dan nog verdraait ze de feiten en dat helpt niet echt als je een nieuw baasje probeert te zoeken. Ik persoonlijk zou in ieder geval ook twijfelen aan wat ze over die hond te vertellen heeft aangezien ze 'm wel heel graag kwijt wilt.
Ze had ook een topic geopend poosje terug...

Hond en artrose

Daar claimt ze te weten dat de hond artrose heeft, ennu opeens niet. Achterlijke dierenarts die het verschil tussen een kneuzing en artrose niet ziet hoor
pi_79011529
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Voor hetzelfde geld is het een zware probleemhond waar ze vanaf wilt.

Aan de andere kant is het misschien zo dat ze het maar op deze manier gebracht heeft om te voorkomen dat het een enorm bashtopic zou worden. Hoe er hier gereageerd wordt kan ik me enorm goed voorstellen. Dacht zelf ook "goh, daar heb je weer zo'n wijf".
Punt is ze wil van die hond af, dat is wel duidelijk en dan maakt het niet meer uit wat de reacties zijn.
Ik hoop van harte dat ze voor het dier een goed tehuis vindt.
pi_79011559
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:04 schreef snakelady het volgende:
Bij een baby zo jong weet je helemaal nog niet of het allergie voor de hond is, testen kunnen ze namenlijk nog niet.
Je zou de hond tijdelijk uit huis kunnen plaatsen en dan kijken hoe de kleine er op reageerd.
Inderdaad TS, breng hem anders even naar het pension ofzo en kijk hoe het gaat met je kindje.

Neem niet te overhaast een beslissing, straks is er iets anders aan de hand met je kindje dan een allergie en heb je spijt dat je je hond hebt weggebracht.
pi_79011591
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef Stali het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Voor hetzelfde geld is het een zware probleemhond waar ze vanaf wilt.

Aan de andere kant is het misschien zo dat ze het maar op deze manier gebracht heeft om te voorkomen dat het een enorm bashtopic zou worden. Hoe er hier gereageerd wordt kan ik me enorm goed voorstellen. Dacht zelf ook "goh, daar heb je weer zo'n wijf".
Punt is ze wil van die hond af, dat is wel duidelijk en dan maakt het niet meer uit wat de reacties zijn.
Ik hoop van harte dat ze voor het dier een goed tehuis vindt.
Dat!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79011700
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad TS, breng hem anders even naar het pension ofzo en kijk hoe het gaat met je kindje.

Neem niet te overhaast een beslissing, straks is er iets anders aan de hand met je kindje dan een allergie en heb je spijt dat je je hond hebt weggebracht.

Geen pension, waar hij in een hok geplaatst wordt, hij heeft net al een nieuwe gezinssituatie thuis meegemaakt met een kind in huis... Hopelijk kan hij hier bij de paar mensen die het opgenoemd hebben als laatste redmiddel, om de hond op te vangen. Waar hij aandacht krijgt, en niet een verplicht klote rondje uitgelaten wordt.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:12:00 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_79011807
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat!
Dit dus inderdaad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79011925
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Geen pension, waar hij in een hok geplaatst wordt, hij heeft net al een nieuwe gezinssituatie thuis meegemaakt met een kind in huis... Hopelijk kan hij hier bij de paar mensen die het opgenoemd hebben als laatste redmiddel, om de hond op te vangen. Waar hij aandacht krijgt, en niet een verplicht klote rondje in een pension.
Heb dat zelf wel gedaan toen mijn zoon geboren was, het zal natuurlijk per hond verschillen maar mijn hond heeft het er naar z'n zin gehad. Het is een labrador, die zijn sociaal, en een boxer vaak ook. Als ze vraagt of ie met een andere sociale hond in een hok kan is het misschien toch geen probleem?
Het is misschien wel even de snelste oplossing, zodat Ymme zelf even rustig alles op een rijtje kan zetten en kijken of het beter gaat met haar zoon.

Ik vind het wel vreemd dat ze schijnbaar nog een hond en een kat heeft. Waarom dan die ene hond?
Je moet nu niet je hond weg doen met een smoes dat je baby er allergisch voor is terwijl er misschien heel wat anders aan de hand is....
pi_79011957
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

Ik denk dat de mensen die hier de topics van haar kennen alleen moeten lachen. En ja dat is serieus bedoelt.

Doe hem maar gewoon weg, dat wordt toch nooit wat. Als hij blijft komt ze over een maand wel aan met wat anders.
pi_79011982
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat de mensen die hier de topics van haar kennen alleen moeten lachen. En ja dat is serieus bedoelt.

Doe hem maar gewoon weg, dat wordt toch nooit wat. Als hij blijft komt ze over een maand wel aan met wat anders.
Ik ken de andere topics niet nee.
pi_79011997
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vind het wel vreemd dat ze schijnbaar nog een hond en een kat heeft. Waarom dan die ene hond?
Je moet nu niet je hond weg doen met een smoes dat je baby er allergisch voor is terwijl er misschien heel wat anders aan de hand is....
Ja ik zou liever lezen dat ze zegt dat ze bang is dat ze het straks niet meer aan kan met een kleine en meerdere huisdieren en met een man die grotendeels weg is, dan dit lulverhaal!!
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:17:00 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_79012018
Over een maand heeft ze weer een nieuwe hamster
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:17:31 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79012039
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:17 schreef Troel het volgende:
Mits ze niks met dr bekken heeft he! Want dan kan ze niet naar de intratuin
pi_79012056
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:17 schreef Troel het volgende:

Daarom zeg ik al; niet een pension, want daarna komt hij dan thuis en moet hij weer weg.

Een liefdevol nieuw huis en anders een liefdevol logeeradres waar men extra aandacht kan geven.
pi_79012098
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mits ze niks met dr bekken heeft he! Want dan kan ze niet naar de intratuin
Nee, joh niet zo lullig ze heeft een enorm hoge pijngrens. Bevallen deed ze ook even tussendoor...
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:19:05 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79012107
Met vier dieren moet je sowieso iedere dag stofzuigen wil je op den duur geen ademhalingsproblemen krijgen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:19:24 #143
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79012120
Doe alsjeblieft al je beesten weg en neem nooit meer nieuwe. Nooit.
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:20:22 #144
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79012148
Uiteraard is het het belangrijkste dat de hond een nieuw huis vind.

Maar het is ook enorm belangrijk dat ze eerlijk is over de reden!
Misschien reageerde de hond niet op de baby zoals ze had gehoopt maar wil ze dat niet zeggen uit angst dan niemand hem wil.
Misschien is het een probleemhond en samen met een kind te druk.
Misschien is het gewoonweg te veel voor haar en is het wel een lief beest.

Dat er sprake is van allergie geloof ik gewoonweg niet aangezien ze wel nog 1 hond en 1 kat heeft waar ze geen huisje voor zoekt.
Daarnaast zijn de huidige doktoren juist erg positief naar huisdieren en kinderen ivm verminderde kans op allergien, mijn neefje was allergisch en tegen hun werd juist gezegd dat ze de dieren moesten houden, dan zou hij er makkelijker vanaf komen, en dat klopt ook, manneke heeft nu nergens meer last van.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_79012150
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, joh niet zo lullig ze heeft een enorm hoge pijngrens. Bevallen deed ze ook even tussendoor...

Inleiden is in 4 uur gedaan hoor, dat lees je zo vaak!!!!
pi_79012166
* Vlindur pakt popcorn
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79012169
Ik mag echt hopen dat ze goed over een kind heeft nagedacht, moeders zit niet op een roze wolk en dat gemauw de laatste weken van de zwangerschap lijkt me ook niet gezond.
pi_79012229
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:20 schreef -moppie- het volgende:
Ik mag echt hopen dat ze goed over een kind heeft nagedacht, moeders zit niet op een roze wolk en dat gemauw de laatste weken van de zwangerschap lijkt me ook niet gezond.
fixed
pi_79012233
Ik moet zeggen dat ik me heeeel onzeker en bang heb gevoeld hoe het zou gaan met mijn zoon en onze hond toen hij net geboren was.
Ik ben in het ziekenhuis bevallen en heb daar een paar dagen gelegen dus Beau ging naar het pension. Toen ik thuis kwam en de kraamhulp kwam besloten we hem daar nog even te laten omdat een kraamhulp natuurlijk liever geen hond heeft die haar voor de voeten loopt.

Het was echt heel spannend toen Beau thuiskwam en er ineens eenbaby bijwas. We hebben hem laten snuffelen en het ging gelukkig prima, maar was echt doodnerveus vantevoren hoe het zou gaan.
Daarna was ik bang te wandelen met kinderwagen en hond. Heb dus een hele tijd Beau uitgelaten als Julian net lag te slapen, korte blokjes om, vond ie niet echt leuk.
Op een gegeven moment sliep Julian toch minder overdag en korter en ben ik het toch gaan proberen. En het ging goed, Beau is een grote Labrador van bijna veertig kilo die normaal flink kan trekken aan de lijn maar op de een of andere manier houdt ie er rekening mee!

En nu vindt ie het helemaal geweldig als we met z'n allen gaan wandelen, hij heeft echt het gevoel er dan bij te horen.
Voor de rest gaat het ook prima tussen ze, maar goed, het is een Labrador he. Dat zijn ook goedzakken.
pi_79012290
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:41 schreef yvonne het volgende:
*Advocaat van de duivel*
Andere wending.

Bevallen,
kindje ziek
Ziekenhuis
Huisdieren
Kindje thuis
Zwangerschapsdepressie
paniek
Man nog maar thuis tot het weekend
Alleen
Paniek

Zo, ik denk dat iedereen wel wat kan met deze woorden.
Om het geheel eens een andere insteek te geven.
Ik denk dat TS gebaat is met 1 op 1 contact, ondanks dat ze dit topic opent..
Precies.
pi_79012296
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
en de kraamhulp kwam besloten we hem daar nog even te laten omdat een kraamhulp natuurlijk liever geen hond heeft die haar voor de voeten loopt.
Dat meen je toch werkelijk niet, je hond weg doen om een kraamhulp
Maar je had hem al ws in een pension vanwege de bevalling

M'n kraamhulp liep met een stalen gezicht rond m'n hond heen, jammer dan. Van te voren aangegeven dat ik een hond had en een kraamhulp wilde die er mee om kon gaan, hebben ze niks mee gedaan
pi_79012321
Wij hebben een kreng van een hond (iemand hebben ) Maar die doet de kids niks. En hij is idd ook heel rustig als ik met hem loop en de buggy mee heb.
pi_79012361
quote:
Anders zien we gauw genoeg: spoed! nieuw tehuis gezocht, lieve baby!
pi_79012389
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me heeeel onzeker en bang heb gevoeld hoe het zou gaan met mijn zoon en onze hond toen hij net geboren was.
Ik ben in het ziekenhuis bevallen en heb daar een paar dagen gelegen dus Beau ging naar het pension. Toen ik thuis kwam en de kraamhulp kwam besloten we hem daar nog even te laten omdat een kraamhulp natuurlijk liever geen hond heeft die haar voor de voeten loopt.

Het was echt heel spannend toen Beau thuiskwam en er ineens eenbaby bijwas. We hebben hem laten snuffelen en het ging gelukkig prima, maar was echt doodnerveus vantevoren hoe het zou gaan.
Daarna was ik bang te wandelen met kinderwagen en hond. Heb dus een hele tijd Beau uitgelaten als Julian net lag te slapen, korte blokjes om, vond ie niet echt leuk.
Op een gegeven moment sliep Julian toch minder overdag en korter en ben ik het toch gaan proberen. En het ging goed, Beau is een grote Labrador van bijna veertig kilo die normaal flink kan trekken aan de lijn maar op de een of andere manier houdt ie er rekening mee!

En nu vindt ie het helemaal geweldig als we met z'n allen gaan wandelen, hij heeft echt het gevoel er dan bij te horen.
Voor de rest gaat het ook prima tussen ze, maar goed, het is een Labrador he. Dat zijn ook goedzakken.
Bang is niet het goede woord denk ik, ik was panisch.. De hond mocht helemaal niet in de buurt komen van mijn kind.

Tot mijn pap haar vast had en de hond erbij riep.. (Mijn paps en hond zijn dikke vrienden ) en hoe enthousiast hij ook was, zo voorzichtig met zn neus erbij. Kleine tikjes tegen haar aangeven, nog een lekkere lik.

En nu, Ze mag alles, alles bij de hond doen. Ze zit op m en is haar grote vriend. Ze deelt al haar eten enz.
pi_79012435
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Anders zien we gauw genoeg: spoed! nieuw tehuis gezocht, lieve baby! met allergie!!
pi_79012473
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Nee dat bleek toch niet zo te zijn
pi_79012514
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:16 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja ik zou liever lezen dat ze zegt dat ze bang is dat ze het straks niet meer aan kan met een kleine en meerdere huisdieren en met een man die grotendeels weg is, dan dit lulverhaal!!
Precies....
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_79012548
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee dat bleek toch niet zo te zijn
Oh ja
pi_79012549
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat meen je toch werkelijk niet, je hond weg doen om een kraamhulp
Maar je had hem al ws in een pension vanwege de bevalling

M'n kraamhulp liep met een stalen gezicht rond m'n hond heen, jammer dan. Van te voren aangegeven dat ik een hond had en een kraamhulp wilde die er mee om kon gaan, hebben ze niks mee gedaan
Ik werk zelf in de thuiszorg, en vind het ook vervelend als mensen honden door het huis hebben lopen, in de weg, als je je werk moet doen.
Volgens de regels mag je dan vragen of ze de hond even wegzetten.

En willen mensen dat niet doen, dan komen we niet.
pi_79012581
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, joh niet zo lullig ze heeft een enorm hoge pijngrens.
God nee hè, niet weer die pijngrens.
Ja ik lurk.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:30:13 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79012618
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve Golden! kan iemand mij ook helpen? Tis echt serieus hoor! Geen garpje!
pi_79012658
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:30 schreef Qwea het volgende:
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve Golden! kan iemand mij ook helpen? Tis echt serieus hoor! Geen garpje!
Een grapje dan?
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:31:40 #163
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79012693
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:30 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Een grapje dan?
echt niet!
pi_79012711
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ik dacht ook zoiets terwijl ik zat te lezen ja...

Verder heeft die hond geen flikker aan al het commentaar hier, als ze echt van het beest af wil kan er toch maar beter een leuk baasje voor gevonden worden dan dat ie ongewenst in een hok buiten zit.
Dit is een situatie vergelijkbaar met broodfok: Zodra er een gek is die erin mee gaat, zal er altijd een markt bestaan.

Kortom zielig voor het beestje, maar als madam het dier moeilijk kan slijten dan is het te hopen dat ze over 5 maanden niet een nieuwe pup neemt. Laat haar het zelf maar regelen, het is haar hond.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:32:13 #165
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_79012727
Ik ben benieuwd of Ymme nog terugkomt in dit topic.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_79012751
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik werk zelf in de thuiszorg, en vind het ook vervelend als mensen honden door het huis hebben lopen, in de weg, als je je werk moet doen.

Prima dan niet
pi_79012763
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Daar zit ik dus ook al de hele tijd op te wachten...
pi_79012813
Ik ga ook niet mijn hond even wegdoen voor de kraamhulp. Bij de intake moet je aangeven of je een hond of iets hebt zodat ze daar rekening mee kunnen houden met welke kraamhulp je krijgt.
pi_79012824
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Prima dan niet
Ik doe het wel hoor.

Ook bij visite die bang is voor de hond.

Als ze uuren blijven hangen is het wat anders, maar even kan wel.
pi_79012836
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat staat nergens in de regels van kraamzorg, dus is iets anders dan

En eh, een hond hoort dan juist te kunnen wennen, aan een nieuw gezinslid, ik zou voor geen miljoen me door een kraamhulp m'n hond weg laten zetten.
Wel even in de woonkamer als wij in de andere kamers waren ja, dat wel, no problem

Maar ik had een kraamhulp die niks deed, dus dat was de moeite ook niet eens waard
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:34:25 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_79012838
Ik ben benieuwd of Ymme de reacties in dit topic niet van tevoren had kunnen voorzien en niet beter had kunnen besluiten om dit topic op Fok maar achterwege te laten. Ze heeft hier zo te zien weinig fans.
The love you take is equal to the love you make.
pi_79012862
quote:
Goed nieuws voor TS.

In het V&A subforum staat niets in de regels over het verkopen van baby's .
quote:
# Wat is niet toegestaan
# Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
# Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
# Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
# Software(licenties) uitgezonderd spellen.
# Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
# Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).
# Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
# Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
# Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.
Bij nader inzien denk ik dat een baby valt onder: # Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
pi_79012873
quote:
Ik acht de kans 0,001%

Hoewel, het blijft Ymme.... bord voor de kop e.d. gezien het alleen al openen van dit topic.
The way you rock'n'roll
pi_79012891
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik doe het wel hoor.

Ook bij visite die bang is voor de hond.

Als ze uuren blijven hangen is het wat anders, maar even kan wel.
Nee maar ik ga mn hond toch niet 8 dagen lang in een andere kamer zetten a uren per dag omdat de kraamzorg het vervelend vind? Dan komt ze maar niet, de was kan ook wel een weekje wachten.

Hij hoort er gewoon bij, deel van mijn gezin.
pi_79012914
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben benieuwd of Ymme de reacties in dit topic niet van tevoren had kunnen voorzien en niet beter had kunnen besluiten om dit topic op Fok maar achterwege te laten. Ze heeft hier zo te zien weinig fans.
Als je denkt dat de wereld om jou draait is dit wel een flinke tegenvaller denk ik.
pi_79012933
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat staat nergens in de regels van kraamzorg, dus is iets anders dan

En eh, een hond hoort dan juist te kunnen wennen, aan een nieuw gezinslid, ik zou voor geen miljoen me door een kraamhulp m'n hond weg laten zetten.
Wel even in de woonkamer als wij in de andere kamers waren ja, dat wel, no problem

Maar ik had een kraamhulp die niks deed, dus dat was de moeite ook niet eens waard
Ik werk in de gewone thuiszorg, niet de kraamzorg. Misschien verschilt het ook per organisatie.
pi_79013013
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik werk in de gewone thuiszorg, niet de kraamzorg. Misschien verschilt het ook per organisatie.
Ik heb een kennis die in de thuiszorg werkt en altijd zegt dat ze steeds beter wordt in de omgang met honden bij de mensen thuis
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:37:56 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79013017
quote:
Neh
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:38:58 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79013061
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef Vengerr het volgende:

[..]

Goed nieuws voor TS.

[..]

Bij nader inzien denk ik dat een baby valt onder: # Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
pi_79013096
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef Vengerr het volgende:

[..]

Goed nieuws voor TS.

[..]

pi_79013103
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee maar ik ga mn hond toch niet 8 dagen lang in een andere kamer zetten a uren per dag omdat de kraamzorg het vervelend vind? Dan komt ze maar niet, de was kan ook wel een weekje wachten.

Hij hoort er gewoon bij, deel van mijn gezin.
Daarom ging Beau naar het pension. En dat vond ie leuk!

Ik had de kraamhulp toch echt niet kunnen missen zeg...
pi_79013218
quote:
laatste bezoek: 49 minuten, 50 seconden geleden.
Ze is er dus nog geweest...

Wellicht handen als de mensen die het beestje echt een huis willen bieden (ondanks dat ymme vrij raar bezig is) haar even PM'en ofzo? Ik zie haar niet hier nog reageren en wellicht valt het topic zo in het slot
pi_79013297
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb een kennis die in de thuiszorg werkt en altijd zegt dat ze steeds beter wordt in de omgang met honden bij de mensen thuis
Het gaat niet 'om de omgang'.

Als ik bij mensen thuiskom en bv een injectie moet klaarmaken of een andere handeling uit moet voeren, is het onpraktisch als er een hond rondloopt. Sommige lopen alleen maar om je heen te keffen, terwijl je je wel even moet concentreren. Of de client waar je bent moet kunnen verstaan.
En ze lopen vaak voor je voeten, en het is onhygienisch. Als er bv lekker zo'n hond bij iemand in bed ligt als je er net moet zijn.
Kleine moeite de hond dan even in een aparte ruimte te zetten. Ben vaak zo weer weg. We hebben ook bijna altijd begrip van mensen hoor.
pi_79013367
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Daarom ging Beau naar het pension. En dat vond ie leuk!
Das heel mooi dan. Je kan ook een rotervaring hebben of dat de hond te weinig aandacht krijgt en dan krijg je een verstrooide hond terug, die ook nog aan een baby moet wennen. Heb je dan een lekker felle Jack Russel die niet zo kinderfan is, dan is het wennen aan de baby nog fijner.
pi_79013405
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als ik bij mensen thuiskom en bv een injectie moet klaarmaken of een andere handeling uit moet voeren, is het onpraktisch als er een hond rondloopt. Sommige lopen alleen maar om je heen te keffen, terwijl je je wel even moet concentreren. Of de client waar je bent moet kunnen verstaan.
En ze lopen vaak voor je voeten, en het is onhygienisch. Als er bv lekker zo'n hond bij iemand in bed ligt als je er net moet zijn.
Kleine moeite de hond dan even in een aparte ruimte te zetten. Ben vaak zo weer weg. We hebben ook bijna altijd begrip van mensen hoor.
Oh, Jen werd thuis geent, dan werd er wel gevraagd of de hond even weg kon, ze waren bang dat ie ging waken. Mijn hond en waken

Maar goed, hond even op de gang is anders dan uren opsluiten.
pi_79013426
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is iets anders, als het echt om hygiene en injecties gaat Ik snap je wel hoor.
Dit (mijn voorbeeld) gaat gewoon om schoonmaakwerk in de thuiszorg.
pi_79013475
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef Ticootje het volgende:

Maar goed, hond even op de gang is anders dan uren opsluiten.
Zulke korte momenten is toch ook niks mis mee.

Het wordt een OUD topic nu
pi_79013525
En het was zo rustig in F&F
pi_79013537
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah, dan begrepen we elkaar verkeerd.
pi_79013583
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het wordt een OUD topic nu
Ontopic, zoveel tijd heeft deze hond ook gehad voor zn kans met de baby.
pi_79013598
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Neh
Echt niet?! Zou wel heel flauw zijn.
pi_79013829
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ontopic, zoveel tijd heeft deze hond ook gehad voor zn kans met de baby.

Ik vind het heel zielig
En de andere dieren blijven (nu) nog wel
pi_79013859
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind het heel zielig
Elke maand 1 anders valt het op
pi_79013885
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind het heel zielig
Nee die zitten bij haar ouders
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79013984
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee die zitten bij haar ouders
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Uh-huh
pi_79014150
Ach zolang ze maar wel even verteld aan welke boom die vastgemaakt is.
pi_79014214
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef -moppie- het volgende:
Ach zolang ze maar wel even verteld aan welke boom die vastgemaakt is.
Ja wat ik zei; of de mensen die ondanks dit (of juist door dit) toch die hond willen opvangen haar even PM'en ofzo
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:02:22 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79014280
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:50 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Echt niet?! Zou wel heel flauw zijn.
echt niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties