abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79011319
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kijk! Dan is het dus wel degelijk mogelijk dat het z'huis richtlijnen en beperkingen heeft ingesteld en ik ken genoeg achterlijk personeel dat op de vraag :" kan het kindje bij de hond" k'an zeggen: nee dat zou ik niet doen"
En als je dan net een vers babietje hebt zou ik ook schrikken en allereerst proberen mijn hond z.s.m. op fok te slijten, ja
Whatever you're about to discover we off that.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:04:07 #127
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79011437
Bij een baby zo jong weet je helemaal nog niet of het allergie voor de hond is, testen kunnen ze namenlijk nog niet.
Je zou de hond tijdelijk uit huis kunnen plaatsen en dan kijken hoe de kleine er op reageerd.

Maar als je hem weg wil doen om de kleine, doe dat dan maar, is beter voor het beestje ook.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:05:33 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79011493
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

True, maar dan nog verdraait ze de feiten en dat helpt niet echt als je een nieuw baasje probeert te zoeken. Ik persoonlijk zou in ieder geval ook twijfelen aan wat ze over die hond te vertellen heeft aangezien ze 'm wel heel graag kwijt wilt.
Ze had ook een topic geopend poosje terug...

Hond en artrose

Daar claimt ze te weten dat de hond artrose heeft, ennu opeens niet. Achterlijke dierenarts die het verschil tussen een kneuzing en artrose niet ziet hoor
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_79011529
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

True, maar dan nog verdraait ze de feiten en dat helpt niet echt als je een nieuw baasje probeert te zoeken. Ik persoonlijk zou in ieder geval ook twijfelen aan wat ze over die hond te vertellen heeft aangezien ze 'm wel heel graag kwijt wilt.
Heb je gelijk in. Voor hetzelfde geld is het een zware probleemhond waar ze vanaf wilt.

Aan de andere kant is het misschien zo dat ze het maar op deze manier gebracht heeft om te voorkomen dat het een enorm bashtopic zou worden. Hoe er hier gereageerd wordt kan ik me enorm goed voorstellen. Dacht zelf ook "goh, daar heb je weer zo'n wijf".
Punt is ze wil van die hond af, dat is wel duidelijk en dan maakt het niet meer uit wat de reacties zijn.
Ik hoop van harte dat ze voor het dier een goed tehuis vindt.
pi_79011559
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:04 schreef snakelady het volgende:
Bij een baby zo jong weet je helemaal nog niet of het allergie voor de hond is, testen kunnen ze namenlijk nog niet.
Je zou de hond tijdelijk uit huis kunnen plaatsen en dan kijken hoe de kleine er op reageerd.
Inderdaad TS, breng hem anders even naar het pension ofzo en kijk hoe het gaat met je kindje.

Neem niet te overhaast een beslissing, straks is er iets anders aan de hand met je kindje dan een allergie en heb je spijt dat je je hond hebt weggebracht.
pi_79011591
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef Stali het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Voor hetzelfde geld is het een zware probleemhond waar ze vanaf wilt.

Aan de andere kant is het misschien zo dat ze het maar op deze manier gebracht heeft om te voorkomen dat het een enorm bashtopic zou worden. Hoe er hier gereageerd wordt kan ik me enorm goed voorstellen. Dacht zelf ook "goh, daar heb je weer zo'n wijf".
Punt is ze wil van die hond af, dat is wel duidelijk en dan maakt het niet meer uit wat de reacties zijn.
Ik hoop van harte dat ze voor het dier een goed tehuis vindt.
Dat!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79011700
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad TS, breng hem anders even naar het pension ofzo en kijk hoe het gaat met je kindje.

Neem niet te overhaast een beslissing, straks is er iets anders aan de hand met je kindje dan een allergie en heb je spijt dat je je hond hebt weggebracht.

Geen pension, waar hij in een hok geplaatst wordt, hij heeft net al een nieuwe gezinssituatie thuis meegemaakt met een kind in huis... Hopelijk kan hij hier bij de paar mensen die het opgenoemd hebben als laatste redmiddel, om de hond op te vangen. Waar hij aandacht krijgt, en niet een verplicht klote rondje uitgelaten wordt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:12:00 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_79011807
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat!
Dit dus inderdaad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79011925
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Geen pension, waar hij in een hok geplaatst wordt, hij heeft net al een nieuwe gezinssituatie thuis meegemaakt met een kind in huis... Hopelijk kan hij hier bij de paar mensen die het opgenoemd hebben als laatste redmiddel, om de hond op te vangen. Waar hij aandacht krijgt, en niet een verplicht klote rondje in een pension.
Heb dat zelf wel gedaan toen mijn zoon geboren was, het zal natuurlijk per hond verschillen maar mijn hond heeft het er naar z'n zin gehad. Het is een labrador, die zijn sociaal, en een boxer vaak ook. Als ze vraagt of ie met een andere sociale hond in een hok kan is het misschien toch geen probleem?
Het is misschien wel even de snelste oplossing, zodat Ymme zelf even rustig alles op een rijtje kan zetten en kijken of het beter gaat met haar zoon.

Ik vind het wel vreemd dat ze schijnbaar nog een hond en een kat heeft. Waarom dan die ene hond?
Je moet nu niet je hond weg doen met een smoes dat je baby er allergisch voor is terwijl er misschien heel wat anders aan de hand is....
pi_79011957
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

Ik denk dat de mensen die hier de topics van haar kennen alleen moeten lachen. En ja dat is serieus bedoelt.

Doe hem maar gewoon weg, dat wordt toch nooit wat. Als hij blijft komt ze over een maand wel aan met wat anders.
pi_79011982
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat de mensen die hier de topics van haar kennen alleen moeten lachen. En ja dat is serieus bedoelt.

Doe hem maar gewoon weg, dat wordt toch nooit wat. Als hij blijft komt ze over een maand wel aan met wat anders.
Ik ken de andere topics niet nee.
pi_79011997
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vind het wel vreemd dat ze schijnbaar nog een hond en een kat heeft. Waarom dan die ene hond?
Je moet nu niet je hond weg doen met een smoes dat je baby er allergisch voor is terwijl er misschien heel wat anders aan de hand is....
Ja ik zou liever lezen dat ze zegt dat ze bang is dat ze het straks niet meer aan kan met een kleine en meerdere huisdieren en met een man die grotendeels weg is, dan dit lulverhaal!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:17:00 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_79012018
Over een maand heeft ze weer een nieuwe hamster
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:17:31 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79012039
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:17 schreef Troel het volgende:
Mits ze niks met dr bekken heeft he! Want dan kan ze niet naar de intratuin
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_79012056
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:17 schreef Troel het volgende:

Daarom zeg ik al; niet een pension, want daarna komt hij dan thuis en moet hij weer weg.

Een liefdevol nieuw huis en anders een liefdevol logeeradres waar men extra aandacht kan geven.
pi_79012098
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mits ze niks met dr bekken heeft he! Want dan kan ze niet naar de intratuin
Nee, joh niet zo lullig ze heeft een enorm hoge pijngrens. Bevallen deed ze ook even tussendoor...
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:19:05 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79012107
Met vier dieren moet je sowieso iedere dag stofzuigen wil je op den duur geen ademhalingsproblemen krijgen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:19:24 #143
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79012120
Doe alsjeblieft al je beesten weg en neem nooit meer nieuwe. Nooit.
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:20:22 #144
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79012148
Uiteraard is het het belangrijkste dat de hond een nieuw huis vind.

Maar het is ook enorm belangrijk dat ze eerlijk is over de reden!
Misschien reageerde de hond niet op de baby zoals ze had gehoopt maar wil ze dat niet zeggen uit angst dan niemand hem wil.
Misschien is het een probleemhond en samen met een kind te druk.
Misschien is het gewoonweg te veel voor haar en is het wel een lief beest.

Dat er sprake is van allergie geloof ik gewoonweg niet aangezien ze wel nog 1 hond en 1 kat heeft waar ze geen huisje voor zoekt.
Daarnaast zijn de huidige doktoren juist erg positief naar huisdieren en kinderen ivm verminderde kans op allergien, mijn neefje was allergisch en tegen hun werd juist gezegd dat ze de dieren moesten houden, dan zou hij er makkelijker vanaf komen, en dat klopt ook, manneke heeft nu nergens meer last van.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_79012150
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, joh niet zo lullig ze heeft een enorm hoge pijngrens. Bevallen deed ze ook even tussendoor...

Inleiden is in 4 uur gedaan hoor, dat lees je zo vaak!!!!
pi_79012166
* Vlindur pakt popcorn
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79012169
Ik mag echt hopen dat ze goed over een kind heeft nagedacht, moeders zit niet op een roze wolk en dat gemauw de laatste weken van de zwangerschap lijkt me ook niet gezond.
pi_79012229
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:20 schreef -moppie- het volgende:
Ik mag echt hopen dat ze goed over een kind heeft nagedacht, moeders zit niet op een roze wolk en dat gemauw de laatste weken van de zwangerschap lijkt me ook niet gezond.
fixed
pi_79012233
Ik moet zeggen dat ik me heeeel onzeker en bang heb gevoeld hoe het zou gaan met mijn zoon en onze hond toen hij net geboren was.
Ik ben in het ziekenhuis bevallen en heb daar een paar dagen gelegen dus Beau ging naar het pension. Toen ik thuis kwam en de kraamhulp kwam besloten we hem daar nog even te laten omdat een kraamhulp natuurlijk liever geen hond heeft die haar voor de voeten loopt.

Het was echt heel spannend toen Beau thuiskwam en er ineens eenbaby bijwas. We hebben hem laten snuffelen en het ging gelukkig prima, maar was echt doodnerveus vantevoren hoe het zou gaan.
Daarna was ik bang te wandelen met kinderwagen en hond. Heb dus een hele tijd Beau uitgelaten als Julian net lag te slapen, korte blokjes om, vond ie niet echt leuk.
Op een gegeven moment sliep Julian toch minder overdag en korter en ben ik het toch gaan proberen. En het ging goed, Beau is een grote Labrador van bijna veertig kilo die normaal flink kan trekken aan de lijn maar op de een of andere manier houdt ie er rekening mee!

En nu vindt ie het helemaal geweldig als we met z'n allen gaan wandelen, hij heeft echt het gevoel er dan bij te horen.
Voor de rest gaat het ook prima tussen ze, maar goed, het is een Labrador he. Dat zijn ook goedzakken.
pi_79012290
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:41 schreef yvonne het volgende:
*Advocaat van de duivel*
Andere wending.

Bevallen,
kindje ziek
Ziekenhuis
Huisdieren
Kindje thuis
Zwangerschapsdepressie
paniek
Man nog maar thuis tot het weekend
Alleen
Paniek

Zo, ik denk dat iedereen wel wat kan met deze woorden.
Om het geheel eens een andere insteek te geven.
Ik denk dat TS gebaat is met 1 op 1 contact, ondanks dat ze dit topic opent..
Precies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')