Dat meen je toch werkelijk niet, je hond weg doen om een kraamhulpquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
en de kraamhulp kwam besloten we hem daar nog even te laten omdat een kraamhulp natuurlijk liever geen hond heeft die haar voor de voeten loopt.
Anders zien we gauw genoeg: spoed! nieuw tehuis gezocht, lieve baby!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:20 schreef -moppie- het volgende:
Ik mag echt hopen dat ze goed over een kind heeft nagedacht, moeders zit niet op een roze wolk en dat gemauw de laatste weken van de zwangerschap lijkt me ook niet gezond.
Bang is niet het goede woord denk ik, ik was panisch.. De hond mocht helemaal niet in de buurt komen van mijn kind.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me heeeel onzeker en bang heb gevoeld hoe het zou gaan met mijn zoon en onze hond toen hij net geboren was.
Ik ben in het ziekenhuis bevallen en heb daar een paar dagen gelegen dus Beau ging naar het pension. Toen ik thuis kwam en de kraamhulp kwam besloten we hem daar nog even te laten omdat een kraamhulp natuurlijk liever geen hond heeft die haar voor de voeten loopt.
Het was echt heel spannend toen Beau thuiskwam en er ineens eenbaby bijwas. We hebben hem laten snuffelen en het ging gelukkig prima, maar was echt doodnerveus vantevoren hoe het zou gaan.
Daarna was ik bang te wandelen met kinderwagen en hond. Heb dus een hele tijd Beau uitgelaten als Julian net lag te slapen, korte blokjes om, vond ie niet echt leuk.
Op een gegeven moment sliep Julian toch minder overdag en korter en ben ik het toch gaan proberen. En het ging goed, Beau is een grote Labrador van bijna veertig kilo die normaal flink kan trekken aan de lijn maar op de een of andere manier houdt ie er rekening mee!
En nu vindt ie het helemaal geweldig als we met z'n allen gaan wandelen, hij heeft echt het gevoel er dan bij te horen.
Voor de rest gaat het ook prima tussen ze, maar goed, het is een Labrador he. Dat zijn ook goedzakken.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Anders zien we gauw genoeg: spoed! nieuw tehuis gezocht, lieve baby! met allergie!!![]()
Nee dat bleek toch niet zo te zijnquote:
Precies....quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja ik zou liever lezen dat ze zegt dat ze bang is dat ze het straks niet meer aan kan met een kleine en meerdere huisdieren en met een man die grotendeels weg is, dan dit lulverhaal!!
Oh jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat bleek toch niet zo te zijn
Ik werk zelf in de thuiszorg, en vind het ook vervelend als mensen honden door het huis hebben lopen, in de weg, als je je werk moet doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat meen je toch werkelijk niet, je hond weg doen om een kraamhulp![]()
Maar je had hem al ws in een pension vanwege de bevalling
M'n kraamhulp liep met een stalen gezicht rond m'n hond heen, jammer dan. Van te voren aangegeven dat ik een hond had en een kraamhulp wilde die er mee om kon gaan, hebben ze niks mee gedaan![]()
God nee hè, niet weer die pijngrens.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, joh niet zo lullig ze heeft een enorm hoge pijngrens.
Een grapje dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:30 schreef Qwea het volgende:
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve Golden! kan iemand mij ook helpen?Tis echt serieus hoor! Geen garpje!
Dit is een situatie vergelijkbaar met broodfok: Zodra er een gek is die erin mee gaat, zal er altijd een markt bestaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik dacht ook zoiets terwijl ik zat te lezen ja...
Verder heeft die hond geen flikker aan al het commentaar hier, als ze echt van het beest af wil kan er toch maar beter een leuk baasje voor gevonden worden dan dat ie ongewenst in een hok buiten zit.
Prima dan nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik werk zelf in de thuiszorg, en vind het ook vervelend als mensen honden door het huis hebben lopen, in de weg, als je je werk moet doen.
Volgens de regels mag je dan vragen of ze de hond even wegzetten.
En willen mensen dat niet doen, dan komen we niet.
Daar zit ik dus ook al de hele tijd op te wachten...quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben benieuwd of Ymme nog terugkomt in dit topic.
Ik doe het wel hoor.quote:
Dat staat nergens in de regels van kraamzorg, dus is iets anders danquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik werk zelf in de thuiszorg, en vind het ook vervelend als mensen honden door het huis hebben lopen, in de weg, als je je werk moet doen.
Volgens de regels mag je dan vragen of ze de hond even wegzetten.
En willen mensen dat niet doen, dan komen we niet.
Goed nieuws voor TS.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:20 schreef -moppie- het volgende:
Ik mag echt hopen dat ze goed over een kind heeft nagedacht, moeders zit niet op een roze wolk en dat gemauw de laatste weken van de zwangerschap lijkt me ook niet gezond.
Bij nader inzien denk ik dat een baby valt onder: # Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.quote:# Wat is niet toegestaan
# Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
# Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
# Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
# Software(licenties) uitgezonderd spellen.
# Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
# Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).
# Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
# Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
# Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.
Ik acht de kans 0,001%quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Nee maar ik ga mn hond toch niet 8 dagen lang in een andere kamer zetten a uren per dag omdat de kraamzorg het vervelend vind? Dan komt ze maar niet, de was kan ook wel een weekje wachten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik doe het wel hoor.
Ook bij visite die bang is voor de hond.
Als ze uuren blijven hangen is het wat anders, maar even kan wel.
Als je denkt dat de wereld om jou draait is dit wel een flinke tegenvaller denk ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben benieuwd of Ymme de reacties in dit topic niet van tevoren had kunnen voorzien en niet beter had kunnen besluiten om dit topic op Fok maar achterwege te laten. Ze heeft hier zo te zien weinig fans.
Ik werk in de gewone thuiszorg, niet de kraamzorg. Misschien verschilt het ook per organisatie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat staat nergens in de regels van kraamzorg, dus is iets anders dan
En eh, een hond hoort dan juist te kunnen wennen, aan een nieuw gezinslid, ik zou voor geen miljoen me door een kraamhulp m'n hond weg laten zetten.![]()
Wel even in de woonkamer als wij in de andere kamers waren ja, dat wel, no problem
Maar ik had een kraamhulp die niks deed, dus dat was de moeite ook niet eens waard
Ik heb een kennis die in de thuiszorg werkt en altijd zegt dat ze steeds beter wordt in de omgang met honden bij de mensen thuisquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik werk in de gewone thuiszorg, niet de kraamzorg. Misschien verschilt het ook per organisatie.
Nehquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:32 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Goed nieuws voor TS.
In het V&A subforum staat niets in de regels over het verkopen van baby's .
[..]
Bij nader inzien denk ik dat een baby valt onder: # Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Goed nieuws voor TS.
In het V&A subforum staat niets in de regels over het verkopen van baby's .
[..]
Bij nader inzien denk ik dat een baby valt onder: # Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
Daarom ging Beau naar het pension. En dat vond ie leuk!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee maar ik ga mn hond toch niet 8 dagen lang in een andere kamer zetten a uren per dag omdat de kraamzorg het vervelend vind? Dan komt ze maar niet, de was kan ook wel een weekje wachten.
Hij hoort er gewoon bij, deel van mijn gezin.
Ze is er dus nog geweest...quote:laatste bezoek: 49 minuten, 50 seconden geleden.
Het gaat niet 'om de omgang'.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die in de thuiszorg werkt en altijd zegt dat ze steeds beter wordt in de omgang met honden bij de mensen thuis
Das heel mooi dan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daarom ging Beau naar het pension. En dat vond ie leuk!
Oh, Jen werd thuis geent, dan werd er wel gevraagd of de hond even weg kon, ze waren bang dat ie ging waken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het gaat niet 'om de omgang'.
Als ik bij mensen thuiskom en bv een injectie moet klaarmaken of een andere handeling uit moet voeren, is het onpraktisch als er een hond rondloopt. Sommige lopen alleen maar om je heen te keffen, terwijl je je wel even moet concentreren. Of de client waar je bent moet kunnen verstaan.
En ze lopen vaak voor je voeten, en het is onhygienisch. Als er bv lekker zo'n hond bij iemand in bed ligt als je er net moet zijn.
Kleine moeite de hond dan even in een aparte ruimte te zetten. Ben vaak zo weer weg. We hebben ook bijna altijd begrip van mensen hoor.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het gaat niet 'om de omgang'.
Als ik bij mensen thuiskom en bv een injectie moet klaarmaken of een andere handeling uit moet voeren, is het onpraktisch als er een hond rondloopt. Sommige lopen alleen maar om je heen te keffen, terwijl je je wel even moet concentreren. Of de client waar je bent moet kunnen verstaan.
En ze lopen vaak voor je voeten, en het is onhygienisch. Als er bv lekker zo'n hond bij iemand in bed ligt als je er net moet zijn.
Kleine moeite de hond dan even in een aparte ruimte te zetten. Ben vaak zo weer weg. We hebben ook bijna altijd begrip van mensen hoor.
Zulke korte momenten is toch ook niks mis mee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef Ticootje het volgende:
Maar goed, hond even op de gang is anders dan uren opsluiten.
Ah, dan begrepen we elkaar verkeerd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulke korte momenten is toch ook niks mis mee.
Ontopic, zoveel tijd heeft deze hond ook gehad voor zn kans met de baby.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulke korte momenten is toch ook niks mis mee.
Het wordt een OUD topic nu
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ontopic, zoveel tijd heeft deze hond ook gehad voor zn kans met de baby.
Elke maand 1 anders valt het opquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het heel zielig![]()
En de andere dieren blijven (nu) nog wel
Nee die zitten bij haar oudersquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het heel zielig![]()
En de andere dieren blijven (nu) nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee die zitten bij haar oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh-huh
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja wat ik zei; of de mensen die ondanks dit (of juist door dit) toch die hond willen opvangen haar even PM'en ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef -moppie- het volgende:
Ach zolang ze maar wel even verteld aan welke boom die vastgemaakt is.
echt nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt niet?! Zou wel heel flauw zijn.
Nou ik zat het dus net te bedenken...Als er voor zondag geen nieuwe baas gevonden is wat gebeurd er dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef -moppie- het volgende:
Ach zolang ze maar wel even verteld aan welke boom die vastgemaakt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |