Exclusief lens. Voor 20 euro extra mét lens.quote:
Ja, die heb je net gemistquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:35 schreef neo2000 het volgende:
Zijn er al Russische bruiden voorbij gekomen voor een schappelijke prijs?
Orly?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:35 schreef RacerDKB het volgende:
Het is een model dat niet in Nederland verkrijgbaar is.
dan koop je toch gewoon de 620quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:35 schreef RacerDKB het volgende:
Nounou je kunt ook overdrijvenquote:
http://www.foka.nl/site/o(...)m-f3556-p-18026.htmlquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:35 schreef RacerDKB het volgende:
Na 10:38u "hunten" krijg je daar wel zo langzaam aan visioenen vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:35 schreef neo2000 het volgende:
Zijn er al Russische bruiden voorbij gekomen voor een schappelijke prijs?
Dat is alleen de body, kerel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:36 schreef maikel112 het volgende:
http://www.foka.nl/site/olympus-e600-body-p-17931.html
Komt later vast weer terug.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:38 schreef CherryLips het volgende:
waar is die camera ineens gebleven? of mis ik iets?
Die liep waarschijnlijk niet hard genoeg ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:38 schreef CherryLips het volgende:
waar is die camera ineens gebleven? of mis ik iets?
Naar mijn weten toch een vrij degelijk merk? (ik heb alleen harman kardon, maar genoeg kennissen met Onkyo..)quote:
ja ok, maar ze doen alsof ie minder dan de helft kost, terwijl ie maar een heel klein beetje goedkoper dan de normale winkel is. bij de hunt verwacht ik bodemprijzenquote:
Harman Kardon for the win!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:39 schreef Scorpie het volgende:
Onkyo no thx.
Omdat ie vol zit?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:44 schreef denzeli het volgende:
waarom komt er soms een slotje op een topic?
Omdat er dan 300 posts zijn...quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:44 schreef denzeli het volgende:
waarom komt er soms een slotje op een topic?
Refurbished rommelquote:(Recertified as new)
Refurbished geeft een mindere kans op stukgaan dan nieuw.quote:
Nu de resolutie nogquote:
je hebt niks gemist...quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:47 schreef Twizu het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Is er nog iets leuks langsgekomen vanacht?
Helaas heb je dan nog steeds een Sandisk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Refurbished geeft een mindere kans op stukgaan dan nieuw.
Hehe, oké.quote:
Ik hoef 'm ook niet maar het is onzin te stellen dat refurbished rommel is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas heb je dan nog steeds een Sandisk.
Nee, hij zei dat het refurbished rommel is. Dat klopt. Refurbished rommel is inderdaad beter dan nieuwe rommel, maar het blijft rommel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hoef 'm ook niet maar het is onzin te stellen dat refurbished rommel is.
Oké, thanks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:52 schreef nightfalls het volgende:
volgens mij kan dat eind van de dag op het forum
Nee maar de meeste staan er inderdaad wel opquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:53 schreef Sapphira het volgende:
http://www.dagelijksekoopjes.nl/koopjes/ibood
*edit: hmm die is niet helemaal up-to-date geloof ik*
24 uur naar mijn idee, of tot alles op isquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Blistering het volgende:
Hoe lang duurt zo'n hunt eigenlijk?
Danku! Ik was nog opzoek naar een bloeddrukmeter, maar die is (gelukkig) niet langsgekomen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:53 schreef Sapphira het volgende:
http://www.dagelijksekoopjes.nl/koopjes/ibood
*edit: hmm die is niet helemaal up-to-date geloof ik*
Die weegschaal van gisteren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:53 schreef Badeend01 het volgende:
Wie heeft er al iets gekocht en wat??????
Tot 00.00quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Blistering het volgende:
Hoe lang duurt zo'n hunt eigenlijk?
Gefeliciflapstaart.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:56 schreef SuperRogier het volgende:
Het is gelukt!Dat Logitec speakerding is besteld, betaald, en dus in de pocket
Dankje! Na mijn Philips usbpower duopackding die ik niet kon bestellen, die ik heul graag wou, maakt dit wel wat goedquote:
Ik eigenlijk nu ook, want ik ben bezig mijn kamer te verbouwen en heb nog één of meerdere stekkerdozen nodigquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Ravvie het volgende:
Ik hoop op een paar mooie stekkerdozen. Blijven hopen.
jeah me2! Alleen dan voor mezelfquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef Twizu het volgende:
[..]
Die weegschaal van gisteren.
Subtiel cadeau voor mijn mama.
True thatquote:Waarom maakt iBood niet gewoon zélf een auto-refresh pagina? Als ze dat een beetje slim aanpakken scheelt het ze heel veel serverload met al die auto-F5'ers...
Nou wat zei ik.quote:
Ik heb al 1 ding besteld en 1 ding wou ik maar ik was te laat. Komt vast nog wel wat leuks, hoop ik..quote:
Ik vond de vorige leukerquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:15 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Philips Entertainmentsysteem met Dock en Dynamic Bass Boost
Nu! ¤ 29,95
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus moeten ze van hun iPod troep af
We merken het vanzelfquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:15 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik heb al 1 ding besteld en 1 ding wou ik maar ik was te laat. Komt vast nog wel wat leuks, hoop ik..
Is dat verboden of zo?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:17 schreef Nizno het volgende:
he Tommy... waarom in dezelfde minuut dezelfde post?
http://gathering.tweakers(...)ge/33618376#33618376
en hier ?
iBOOD Hunt #20
denk je nou echt dat wij of zij kunnen zien wat iBood op voorraad heeft?
nu weer een dock ding.....
wel knap om precies dezelfde teksten neer te gooienquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:17 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Is dat verboden of zo?![]()
Zijn 2 verschillende fora man.
Daar hebben ze copy/paste voor uitgevondenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel knap om precies dezelfde teksten neer te gooien
Camera 60 euro...... niet voor mij.
Heerlijk als je al weekend hebtquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg echt geen zak gedaan vandaag op deze manier.
ctrl-c, ctrl-vquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel knap om precies dezelfde teksten neer te gooien
Same here, als 'ie dalijk nog niet voorbij is ga ik zelfs m'n pauze overslaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Nerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:20 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Same here, als 'ie dalijk nog niet voorbij is ga ik zelfs m'n pauze overslaan
ben ook erg blij met mn vrije dag....quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Ach, doe dit liever in niet-eigen tijdquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ook erg blij met mn vrije dag....
Is al geweestquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:22 schreef nightfalls het volgende:
Ik heb al 12 megapixel op mijn telefoon
beetje overbodig dit dan
Zet er dan een spiegelreflex neer
echt héquote:
Komt nog wel een keer voorbij denk ik...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:23 schreef nightfalls het volgende:
[..]
Oh dan heb ik die gemist
Beetje jammer
Dan maar de batterijenNOT
Dat had ik met die mediaboxquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:25 schreef SuperRogier het volgende:
Potver, ik wou ff googelen naar die camera, ivm flits en uitgaan enzo, heel dom, weg
Best goedkoop ook!quote:
Mja, Seiko is wel kwaliteit. Maar de prijs valt wel tegenquote:
je stond toch onder curatele?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:27 schreef Jos_Banaan het volgende:
Jezus, heb net ook al 2 horloges gekocht...
Nee, horloges zijn een eerste levensbehoefte en die mag ik gewoon aanschaffen van de kredietbank.quote:
Ik vind deze nog een stukje lelijkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:32 schreef Ravvie het volgende:
KAn me bijna geen lelijker horloge voor de geest halen
Ja 1 van eva met hdmi en bijna alle video ondersteuningen, maar die was binnen 30 sec weer wegquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:36 schreef Downstar het volgende:
Is er trouwens al een mooi mediaspelertje langs gekomen?
helaas net pas ingestroomd, had de hunt nu nog niet verwachte eigenlijk!
Ja, er zijn er stuk of 4 langs gekomen volgens mij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:36 schreef Downstar het volgende:
Is er trouwens al een mooi mediaspelertje langs gekomen?
helaas net pas ingestroomd, had de hunt nu nog niet verwachte eigenlijk!
Kans op leuke dingen voor weinig geld.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:40 schreef Elkafila het volgende:
Wat is er zo speciaal aan een box?
Again; het is niet altijd zo dat artikelen pas weg gaan als ze uitverkocht zijn...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:40 schreef nightfalls het volgende:
Als ze allemaal verkocht zijnDus dat duurt nog wel even
I know maar deze blijft er nu zo lang al opstaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:41 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Again; het is niet altijd zo dat artikelen pas weg gaan als ze uitverkocht zijn...
De consumeerder maatschappij in optima forma idd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:46 schreef Paul het volgende:
Leuk hoe jullie boos kunnen worden om een horloge
We hebben niet allemaal alle tijd ..quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:46 schreef Paul het volgende:
Leuk hoe jullie boos kunnen worden om een horloge
Da's kleiner dan ik nu hebquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Laat het een 42 inch sony bravia met engine 3 zijn
10 inch minder en ik ben gelukkig..quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Laat het een 42 inch sony bravia met engine 3 zijn
Wel goede. Dat dan weer wel.quote:
firefox en reload every 5 secondsquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lang leve Firefox met ReloadEveryquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef Zapper het volgende:
32 zie je al zo vaak voorbij komen ! ik wil groot!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:50 schreef elby1988 het volgende:
[..]
10 inch minder en ik ben gelukkig..
I know, thanks anyhowquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:52 schreef Jos_Banaan het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115
Nja, bij ibood is het vooral 42 inch en dan 700 euro. Zoveel geld heb ik niet voor mijn studentenroomquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
32 zie je al zo vaak voorbij komen ! ik wil groot!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef neo2000 het volgende:
WTF, aanbiedingen staan over het algemeen meer dan 5 minuten op de site, hoe kan je dan als godsnaam nog te laat zijn om te bestellen? Heb je parkinson dat je steeds naast het bestellen knopje klikt of zo?
Er bestaan ook personen met werk...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef neo2000 het volgende:
WTF, aanbiedingen staan over het algemeen meer dan 5 minuten op de site, hoe kan je dan als godsnaam nog te laat zijn om te bestellen? Heb je parkinson dat je steeds naast het bestellen knopje klikt of zo?
Niet iedereen richt zijn volledige aandacht op de hunt. Ik ben ernaast ook andere dingen aan het doen (ff lekkere lunch klaarmaken bijvoorbeeldquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef neo2000 het volgende:
ik moet nog eventje overleggen met vriendjelief...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef neo2000 het volgende:
Dan maar hopen dat je het zelfde product bedoeld voordat je een mini maglite besteldquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:58 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ik moet nog eventje overleggen met vriendjelief...![]()
we hebben er daardoor 1 gemist (weerstatiot)
nu hebben we een deal, als de 1 smst 'ja'
bestel ik het gelijk:D
haha
Fixed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Er bestaan ook personen met werk... een baan in de sociale werkplaats zodat ze de hele dag tijd hebben om een site in de gaten te houden en met hun parkinson vervolgens niet op een knopje kunnen klikken maar wel de tijd hebben om op een ander forum te melden dat ze te laat waren
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:57 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Niet iedereen richt zijn volledige aandacht op de hunt. Ik ben ernaast ook andere dingen aan het doen (ff lekkere lunch klaarmaken bijvoorbeeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |