Omdat ie vol zit?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:44 schreef denzeli het volgende:
waarom komt er soms een slotje op een topic?
Omdat er dan 300 posts zijn...quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:44 schreef denzeli het volgende:
waarom komt er soms een slotje op een topic?
Refurbished rommelquote:(Recertified as new)
Refurbished geeft een mindere kans op stukgaan dan nieuw.quote:
Nu de resolutie nogquote:
je hebt niks gemist...quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:47 schreef Twizu het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Is er nog iets leuks langsgekomen vanacht?
Helaas heb je dan nog steeds een Sandisk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Refurbished geeft een mindere kans op stukgaan dan nieuw.
Hehe, oké.quote:
Ik hoef 'm ook niet maar het is onzin te stellen dat refurbished rommel is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas heb je dan nog steeds een Sandisk.
Nee, hij zei dat het refurbished rommel is. Dat klopt. Refurbished rommel is inderdaad beter dan nieuwe rommel, maar het blijft rommel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hoef 'm ook niet maar het is onzin te stellen dat refurbished rommel is.
Oké, thanks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:52 schreef nightfalls het volgende:
volgens mij kan dat eind van de dag op het forum
Nee maar de meeste staan er inderdaad wel opquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:53 schreef Sapphira het volgende:
http://www.dagelijksekoopjes.nl/koopjes/ibood
*edit: hmm die is niet helemaal up-to-date geloof ik*
24 uur naar mijn idee, of tot alles op isquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Blistering het volgende:
Hoe lang duurt zo'n hunt eigenlijk?
Danku! Ik was nog opzoek naar een bloeddrukmeter, maar die is (gelukkig) niet langsgekomen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:53 schreef Sapphira het volgende:
http://www.dagelijksekoopjes.nl/koopjes/ibood
*edit: hmm die is niet helemaal up-to-date geloof ik*
Die weegschaal van gisteren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:53 schreef Badeend01 het volgende:
Wie heeft er al iets gekocht en wat??????
Tot 00.00quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Blistering het volgende:
Hoe lang duurt zo'n hunt eigenlijk?
Gefeliciflapstaart.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:56 schreef SuperRogier het volgende:
Het is gelukt!Dat Logitec speakerding is besteld, betaald, en dus in de pocket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |