Dat had ik met die mediaboxquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:25 schreef SuperRogier het volgende:
Potver, ik wou ff googelen naar die camera, ivm flits en uitgaan enzo, heel dom, weg

Best goedkoop ook!quote:

Mja, Seiko is wel kwaliteit. Maar de prijs valt wel tegenquote:

je stond toch onder curatele?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:27 schreef Jos_Banaan het volgende:
Jezus, heb net ook al 2 horloges gekocht...

Nee, horloges zijn een eerste levensbehoefte en die mag ik gewoon aanschaffen van de kredietbank.quote:

Ik vind deze nog een stukje lelijkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:32 schreef Ravvie het volgende:
KAn me bijna geen lelijker horloge voor de geest halen

Ja 1 van eva met hdmi en bijna alle video ondersteuningen, maar die was binnen 30 sec weer wegquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:36 schreef Downstar het volgende:
Is er trouwens al een mooi mediaspelertje langs gekomen?
helaas net pas ingestroomd, had de hunt nu nog niet verwachte eigenlijk!

Ja, er zijn er stuk of 4 langs gekomen volgens mij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:36 schreef Downstar het volgende:
Is er trouwens al een mooi mediaspelertje langs gekomen?
helaas net pas ingestroomd, had de hunt nu nog niet verwachte eigenlijk!

Kans op leuke dingen voor weinig geld.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:40 schreef Elkafila het volgende:
Wat is er zo speciaal aan een box?

Again; het is niet altijd zo dat artikelen pas weg gaan als ze uitverkocht zijn...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:40 schreef nightfalls het volgende:
Als ze allemaal verkocht zijnDus dat duurt nog wel even

I know maar deze blijft er nu zo lang al opstaanquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:41 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Again; het is niet altijd zo dat artikelen pas weg gaan als ze uitverkocht zijn...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |