De consumeerder maatschappij in optima forma idd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:46 schreef Paul het volgende:
Leuk hoe jullie boos kunnen worden om een horloge

We hebben niet allemaal alle tijd ..quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:46 schreef Paul het volgende:
Leuk hoe jullie boos kunnen worden om een horloge

Da's kleiner dan ik nu hebquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Laat het een 42 inch sony bravia met engine 3 zijn

10 inch minder en ik ben gelukkig..quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Laat het een 42 inch sony bravia met engine 3 zijn

Wel goede. Dat dan weer wel.quote:

firefox en reload every 5 secondsquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Lang leve Firefox met ReloadEveryquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef Zapper het volgende:

32 zie je al zo vaak voorbij komen ! ik wil groot!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:50 schreef elby1988 het volgende:
[..]
10 inch minder en ik ben gelukkig..

I know, thanks anyhowquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:52 schreef Jos_Banaan het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115

Nja, bij ibood is het vooral 42 inch en dan 700 euro. Zoveel geld heb ik niet voor mijn studentenroomquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
32 zie je al zo vaak voorbij komen ! ik wil groot!

quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef neo2000 het volgende:
WTF, aanbiedingen staan over het algemeen meer dan 5 minuten op de site, hoe kan je dan als godsnaam nog te laat zijn om te bestellen? Heb je parkinson dat je steeds naast het bestellen knopje klikt of zo?

Er bestaan ook personen met werk...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef neo2000 het volgende:
WTF, aanbiedingen staan over het algemeen meer dan 5 minuten op de site, hoe kan je dan als godsnaam nog te laat zijn om te bestellen? Heb je parkinson dat je steeds naast het bestellen knopje klikt of zo?

Niet iedereen richt zijn volledige aandacht op de hunt. Ik ben ernaast ook andere dingen aan het doen (ff lekkere lunch klaarmaken bijvoorbeeldquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef neo2000 het volgende:

ik moet nog eventje overleggen met vriendjelief...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef neo2000 het volgende:

Dan maar hopen dat je het zelfde product bedoeld voordat je een mini maglite besteldquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:58 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ik moet nog eventje overleggen met vriendjelief...![]()
we hebben er daardoor 1 gemist (weerstatiot)
nu hebben we een deal, als de 1 smst 'ja'
bestel ik het gelijk:D
haha

Fixed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Er bestaan ook personen met werk... een baan in de sociale werkplaats zodat ze de hele dag tijd hebben om een site in de gaten te houden en met hun parkinson vervolgens niet op een knopje kunnen klikken maar wel de tijd hebben om op een ander forum te melden dat ze te laat waren
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:57 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Niet iedereen richt zijn volledige aandacht op de hunt. Ik ben ernaast ook andere dingen aan het doen (ff lekkere lunch klaarmaken bijvoorbeeld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |