quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
OMG...quote:
regen hoort bij Lowlands, bijna nog nooit een geheel droge Lowlands meegemaaktquote:
Vorig jaar toch? Op donderdagavond na.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
regen hoort bij Lowlands, bijna nog nooit een geheel droge Lowlands meegemaakt
Minimaal 50 euro.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:49 schreef vault_tec het volgende:
Je kan je toch ook laten tatoeëren op lowlands? hoeveel kost dat?
Dus was hij niet geheel droog..... fijn dat je dat zelf al bevestigdquote:Op maandag 15 maart 2010 16:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vorig jaar toch? Op donderdagavond na.
Ja, twee jaar daarvoor ook, behalve vrijdag en zaterdag de hele dag...quote:Op maandag 15 maart 2010 16:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dus was hij niet geheel droog..... fijn dat je dat zelf al bevestigd
Oei, neem me niet kwalijk hoor. Wat je zegt klopt trouwens niet, in 2008 regende het alleen op zondag en in 2007 alleen op vrijdagquote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ja, twee jaar daarvoor ook, behalve vrijdag en zaterdag de hele dag...
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Oei, neem me niet kwalijk hoor. Wat je zegt klopt trouwens niet, in 2008 regende het alleen op zondag en in 2007 alleen op vrijdag
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dus alleen TOOL op mijn pols is 50 euro? twijfels... even mijn moeder overhalen...
This post is so wrong on so many levelsquote:Op maandag 15 maart 2010 16:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dus alleen TOOL op mijn pols is 50 euro? twijfels... even mijn moeder overhalen...
Ik zou eerder dat oog laten tatoeren, maar waarschijnlijk is dat 50 euro ja. Heb er ook een laten zetten.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
HAHAHAHAH omfg. Hoe kom je erop. XD djfdjdiofjgquote:
Die foto isquote:
De donderdag vorig jaarquote:Op maandag 15 maart 2010 16:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Man, inderdaad. We stapten met de hitte in de trein, in de trein begon het flink te regenen en te onweren (wat een donkere wolken kan ik me herinneren) en bij aankomst voor de ingang was er een MEGA regenboog. En wat een ramp, de tent opzetten met regen en in het donker zonder lampenquote:Op maandag 15 maart 2010 18:56 schreef Peter het volgende:
[..]
De donderdag vorig jaar
Eerst te warm en met de brandspuit LL-gangers bij 't Harde natspuiten, daarna noodweer tijdens het opbouwen van de tenten in de middag
Ik was ook al blij. Vooral omdat iemand al met de campings de boel verneukt had en we een heen en weer hadden gezeultquote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vond 't heerlijk dat we vorig jaar alles al hadden staan toen 't begon te regenen. Onze buurmeisjes hadden minder geluk, maar die konden daarna bij ons opwarmen
Ik heb nog ergens een foto van die regenboogquote:Op maandag 15 maart 2010 21:24 schreef conobram het volgende:
Ach die 'storm' was best mooi. Stereo aan en een polonaise met 20 man onder de partytent
sowieso is de vrijdag al jaren standaard kater dag omdat de donderdag al jaren uit de hand loopt qua zuipenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wij hebben een tijdje in de tent gezeten zitten zuipen en daarna met z'n allen onder de 2 partytenten verder gegaan. Veels te veel gezopen en de volgende dag bijna out gegaan dankzij de vorige avond
Dus liever geen regen meer dit jaar
Ik dacht dat ik de enige was met dat probleemquote:Op maandag 15 maart 2010 21:41 schreef rubbereend het volgende:
sowieso is de vrijdag al jaren standaard kater dag omdat de donderdag al jaren uit de hand loopt qua zuipen
In de verzengende hitte aankomen:quote:Op maandag 15 maart 2010 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto van die regenboog
Wheheheh hier staan vrienden van me opquote:Op maandag 15 maart 2010 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In de verzengende hitte aankomen:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 15 maart 2010 21:55 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij werd het op een gegeven moment zelfs een dubbele regenboog, maar daar kan ik geen foto van vinden
Daar zijn tractors voor (toch?)quote:Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef Irien het volgende:
hehe wij hebben thuis zitten wachten tot het onweer voorbij was, maar in de auto richting Bidinghuizen zag het er wel heftig uit en we reden het tegemoet!
plankjes mee voor onder de wielen van de auto op de parkeerweide... je wil niet op maandag vastzitten in de blubber...
Maar vanaf toen werd het een heel , heel mooi weekend
Dat weet ik nog, die voetreis naar de kaartcontrole. Voor de mensen die dit jaar voor het eerst gaan: zorg dat je een koffer op wieltjes heb en dat je niet teveel zware dingen tegelijk hoeft te tillen want vanaf de dijk naar de kaartcontrole en naar de camping is zeker een kwartier lopen en vorig jaar met die hitte was dat zooo bijna niet-te-doen, alsof je 3 dagen door de sahara loopt zonder waterquote:Op maandag 15 maart 2010 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In de verzengende hitte aankomen:
[ afbeelding ]
En daarna stormpje met regenboog:
[ afbeelding ]
Weet je hoe kut koffers met wieltjes zijn door het gras? Je kunt beter een goede rugzak hebben.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog, die voetreis naar de kaartcontrole. Voor de mensen die dit jaar voor het eerst gaan: zorg dat je een koffer op wieltjes heb en dat je niet teveel zware dingen tegelijk hoeft te tillen want vanaf de dijk naar de kaartcontrole en naar de camping is zeker een kwartier lopen en vorig jaar met die hitte was dat zooo bijna niet-te-doen, alsof je 3 dagen door de sahara loopt zonder waterdit jaar neem ik een karretje mee
![]()
Een koffer met wieltjes is ook niet ideaal nee, maar nog altijd beter dan een zware tas die langs je bezwete schouders schuurt.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je hoe kut koffers met wieltjes zijn door het gras? Je kunt beter een goede rugzak hebben.
Dit lijkt me trouwens het stuk na de brug. Dus dan heb je de kaartjescontrole al gehad.
-edit Ik zie ook mensen met bandjes
"een ontwerp voor festival"quote:Op maandag 15 maart 2010 22:39 schreef Maisnon het volgende:
Yo Lowlandgangers, ik heb jullie advies nodig, als doorgewinterde festivalgangers!
Zouden jullie misschien wat gedachtes laten gaan over een ontwerp voor festivals, waar ik voor een vak mee bezig ben? Ik ben zo'n overcreatieve design student inderdaad
Zal dadelijk wel het dingetje posten, wil het met wat illustraties duidelijk maken
Elke feedback is geweldig iig
Trainen jaquote:Op maandag 15 maart 2010 22:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Een koffer met wieltjes is ook niet ideaal nee, maar nog altijd beter dan een zware tas die langs je bezwete schouders schuurt.
En dan te bedenken dat ik ook nog een tafeltje aan de hand mee moest slepen + stoelHoe ik heb het gehaald weet ik nog steeds niet.. extreme motivatie misschien
![]()
Ik ben sws van plan véél minder spullen mee te nemen volgend jaar. Ik wil echter aan de andere kant veel meer blikbier (schultenbrau) meenemen. Ik ben benieuwd hoe dat af gaat lopen, mag wel vast gaan beginnen met trainen
Mijn ervaring met blikbier is dat je het goed moet verpakken, vooral de 'halve liters' zijn kwetsbaarder dan de standaard blikken. Ik gebruik altijd een steekwagen en heb wel eens 10 lek geslagen blikken overgehouden aan de overtocht over de brug.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Een koffer met wieltjes is ook niet ideaal nee, maar nog altijd beter dan een zware tas die langs je bezwete schouders schuurt.
En dan te bedenken dat ik ook nog een tafeltje aan de hand mee moest slepen + stoelHoe ik heb het gehaald weet ik nog steeds niet.. extreme motivatie misschien
![]()
Ik ben sws van plan véél minder spullen mee te nemen volgend jaar. Ik wil echter aan de andere kant veel meer blikbier (schultenbrau) meenemen. Ik ben benieuwd hoe dat af gaat lopen, mag wel vast gaan beginnen met trainen
Gewichten in de sportschool zouden ook weleens kunnen voldoenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Trainen ja. Ik zie mezelf al door de wijk lopen, steeds een traytje bier meer
. Tent er aan hangen, alles
![]()
Het 'huiswerk' is juist dat ik de mening erover krijg van mensen met ervaring rond het onderwerpquote:Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"een ontwerp voor festival"
Wat bedoel je daarmee?
Verder weiger ik je huiswerk te maken.
Een tray bier, verpakt in plastic moet toch lukken?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mijn ervaring met blikbier is dat je het goed moet verpakken, vooral de 'halve liters' zijn kwetsbaarder dan de standaard blikken. Ik gebruik altijd een steekwagen en heb wel eens 10 lek geslagen blikken overgehouden aan de overtocht over de brug.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Gewichten in de sportschool zouden ook weleens kunnen voldoen
Niet echt inventiefquote:Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef julian6 het volgende:
Ik ben de meest a-creatieve persoon die je tegen zult komen op Lowlands dus veel zul je niet aan mij hebben
Dit kan overduidelijk maar 1 ding zijn: een fles bier.(het glazen muiltje)quote:Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef Maisnon het volgende:
In de basis heb ik in ieder geval het volgende concept:
De achterliggende gedachte is dat het product overeenkomsten heeft met de glazen muiltjes van Assepoester. Die laten haar innerlijk zien (puur, helder), is een uniek voorwerp (specifiek voor haar gemaakt door de fee) laat andere mensen haar vinden (de prins, die met 1 van de schoenen haar terug vind) en zorgt ervoor dat haar dromen waargemaakt worden (de prins vinden, naar het bal kunnen, trouwen)
Innerlijk laten zien
Uniek voorwerp
Terug vind voorwerp (niet verwarren met tvp)
Droom realisatie
Die dingen moet ik dus terug laten komen in een product voor festivals. Mijn oplossing volgt in de volgende post, maar laat dit even op je inwerken. Oh ik heb toestemming van de mods voor dit grapje
Dan kun je beter de oordoppen in kleuren maken en iedere kleur geeft je status aan: zoekende, bezet, in voor....quote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef Maisnon het volgende:
Het idee is dat je uit verschillende kleuren oordoppen kan kiezen, dat er gewoon bakken staan zeg maar. Gratis, goedzittende functionele oordoppen, altijd fijn.
Tip gewoon een backpack. Hoeveel mensen ik wel niet met pech heb gezien die van die rolkoffers hadden ofzo, al die wielen eraf gelopen. En bolderkarren en steekwagens zijn asociale enkelrammersquote:Op maandag 15 maart 2010 22:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog, die voetreis naar de kaartcontrole. Voor de mensen die dit jaar voor het eerst gaan: zorg dat je een koffer op wieltjes heb en dat je niet teveel zware dingen tegelijk hoeft te tillen want vanaf de dijk naar de kaartcontrole en naar de camping is zeker een kwartier lopen en vorig jaar met die hitte was dat zooo bijna niet-te-doen, alsof je 3 dagen door de sahara loopt zonder waterdit jaar neem ik een karretje mee
![]()
Dat eerste vind ik wel een toffe suggestiequote:Op maandag 15 maart 2010 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je beter de oordoppen in kleuren maken en iedere kleur geeft je status aan: zoekende, bezet, in voor....
Niet helemaal nieuw, maar functioneel eerder haalbaar
Want je oordoppen moeten hard zijn wil je er electronica instoppen en dat is gewoon niet fijn.
Bij de museumnacht in Rotterdam had je ooit eens een button met je persoonlijke profiel(Je Llowprofiel bijvoorbeeld) en die kon je langs een scanner halen om je route te bekijken.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Maisnon het volgende:
En dat is het in het kort maar toch best lang
Begrijp wel: het gaat om iets wat te realiseren zou vallen, maar niet direct om een wereldwijd commercieel succes, het blijft een best vrije ontwerp opdracht in een korte tijd verzonnen
De paal heeft eigenlijk de reader zeg maar, dat is het grootste electronica ding, zoiets zul je bijna altijd houden denk ik.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij de museumnacht in Rotterdam had je ooit eens een button met je persoonlijke profiel(Je Llowprofiel bijvoorbeeld) en die kon je langs een scanner halen om je route te bekijken.
Als je zoiets doet, dan is dat haalbaarder denk ik.
Je button hangt prominent op je shirt, raak je niet gemakkelijk kwijt, je kunt je locaties scannen, je kunt samen met een leuke chick/dude aan dezelfde paal je button scannen en zodoende automatisch je gegevens uitwisselen. Komt vanzelf in je mailbox
Volgens mij heeft 3voor12 een soortgelijk dingetje gehad.
-edit- en misschien kan het ook zonder paal.
Daar heb je wel gelijk in ja. Zo'n chipje is niet groot en daar kun je wel mooi het terugvindtelement in verwerkenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik wel een toffe suggestiedat je met je oordoppen aan kan geven of je iemand zoekt of niet, dat valt ook nog heel vaag aan de opdracht te linken maar zou ik iets anders vorm moeten geven.
En qua electronica: als ik alleen een RFID chip erin zou moeten stoppen (daar gaat het eigenlijk om) dan zou een rijstkorrelgrootte chip misschien al genoeg zijn.
Maar toch goed dat je over het comfort begint
De tenten lijken op elkaar, maar de mensen niet?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:06 schreef rubbereend het volgende:
Ik zeg doe iets met de tent, nu lijkt alles op elkaar terwijl iedereen zn best doet niet op elkaar te lijken
Moest je gewoon even langs de scanner halen die er stondquote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De paal heeft eigenlijk de reader zeg maar, dat is het grootste electronica ding, zoiets zul je bijna altijd houden denk ik.
Maar die route he, van die button, hield ie automatisch bij waar je kwam of sloeg ie pas een locatie op als je het bij zo'n paal er langs haalde?
Nou, zo'n button moet je toch personalizen....dus je kunt heel simpel een invoerschermpje hebben met daarin het emailadres...dan de button ervoor houden en voile, je hebt je eigen unieke button.quote:En hoe kon je je email adres aan die button linken?
Haha, ik heb het even met mijn eigen kaartje geprobeerd. Als je met Zint de 'symbology' Code 2 of 5 Interleaved gebruikt, en de cijfers onder de barcode invoert, krijg je het juiste resultaat.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Barcode kun je inderdaad zelf genereren, je moet alleen even weten in welk format de originele barcode is. Maar dat is een kwestie van een barcode lezer hebben en een origineel kaartje. Je kan dan met behulp van b.v. Zint barcode generator
Als je lekker vroeg bent heb je kans dat je met jezelf gefabriceerde kaartje als eerste binnen bent
Goed plan man! Dan gaan volgend jaar de servicekosten naar 20 euro om eikels zoals jij buiten de deur te houdenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:11 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Haha, ik heb het even met mijn eigen kaartje geprobeerd. Als je met Zint de 'symbology' Code 2 of 5 Interleaved gebruikt, en de cijfers onder de barcode invoert, krijg je het juiste resultaat.
De barcode van die knakker die hem op marktplaats zette:
[ afbeelding ]
Je kan ook de mobieltjes gebruiken als onderdeel van het linken en gebruiken voor het zenden. Als de oordopjes maar een soort van bluetoothverbinding hebben met de mobiel. Iedereen loopt op Lowlands maar constant met die mobieltjes rond. Hoe handig is het om direct te zien bij welke band je vrienden staan, en misschien mee te luisteren via hun oordopjes, of dat je moods kan instellen dat ze meteen kunnen zien of je het een tof concert is enzo.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De paal heeft eigenlijk de reader zeg maar, dat is het grootste electronica ding, zoiets zul je bijna altijd houden denk ik.
Maar die route he, van die button, hield ie automatisch bij waar je kwam of sloeg ie pas een locatie op als je het bij zo'n paal er langs haalde?
En hoe kon je je email adres aan die button linken?
Het nadeel is dat mobieltjes vaak opraken.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je kan ook de mobieltjes gebruiken als onderdeel van het linken en gebruiken voor het zenden. Als de oordopjes maar een soort van bluetoothverbinding hebben met de mobiel. Iedereen loopt op Lowlands maar constant met die mobieltjes rond. Hoe handig is het om direct te zien bij welke band je vrienden staan, en misschien mee te luisteren via hun oordopjes, of dat je moods kan instellen dat ze meteen kunnen zien of je het een tof concert is enzo.
twee jaar de servicekosten op het zelfde niveau kan eigenlijk sowieso niet, dus het zal toch wel stijgenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed plan man! Dan gaan volgend jaar de servicekosten naar 20 euro om eikels zoals jij buiten de deur te houden
neem dan een fatsoenlijke telefoonquote:Op maandag 15 maart 2010 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het nadeel is dat mobieltjes vaak opraken.
en dat terwijl hij je huiswerk niet wilde doenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:14 schreef Maisnon het volgende:
2 blikken bier in plaats van een paar schoenen is natuulijk ook mooi![]()
Ik heb ff een apart topic voor dat ontwerpen geopend.
Festival Design!
Nembrionic, je hebt me een boel geholpen tot nu toe in ieder gevalbedankt alvast!
En wat levert het mij op? Ik had nog zo bedacht geen huiswerk voor je te makenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:14 schreef Maisnon het volgende:
2 blikken bier in plaats van een paar schoenen is natuulijk ook mooi![]()
Ik heb ff een apart topic voor dat ontwerpen geopend.
Festival Design!
Nembrionic, je hebt me een boel geholpen tot nu toe in ieder gevalbedankt alvast!
Ik ben niet de debiel die een foto van mijn kaartje op MP zet, en die 220 euro voor een ticket vraagt.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed plan man! Dan gaan volgend jaar de servicekosten naar 20 euro om eikels zoals jij buiten de deur te houden
Ja wat tof zou zijn als je in die oordopjes ook micrfoontjes hebt, dat je direct allebei de oren opneemt en dat doorstuurt, net zoals die 3D sound dingen die wel eens gepost wordenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je kan ook de mobieltjes gebruiken als onderdeel van het linken en gebruiken voor het zenden. Als de oordopjes maar een soort van bluetoothverbinding hebben met de mobiel. Iedereen loopt op Lowlands maar constant met die mobieltjes rond. Hoe handig is het om direct te zien bij welke band je vrienden staan, en misschien mee te luisteren via hun oordopjes, of dat je moods kan instellen dat ze meteen kunnen zien of je het een tof concert is enzo.
whehehe nee maar je brengt mensen op enge ideeenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik ben niet de debiel die een foto van mijn kaartje op MP zet, en die 220 euro voor een ticket vraagt.
Dat dus...quote:Op maandag 15 maart 2010 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso is de vrijdag al jaren standaard kater dag omdat de donderdag al jaren uit de hand loopt qua zuipen
ach het gaat eigenlijk al mis als we het eerste biertje opentrekken als we rond half 10 in de ochtend weg rijdenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:21 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dat dus.... Ieder jaar probeer ik donderdag wat verstandiger te zijn, maar het lukt gewoon niet. Was afgelopen jaar ook weer te gezellig in en rond de 24-uurstent.
Ik zou niet weten wat het is om vrijdag niet verrot te zijn op LLquote:Op maandag 15 maart 2010 23:21 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dat dus.... Ieder jaar probeer ik donderdag wat verstandiger te zijn, maar het lukt gewoon niet. Was afgelopen jaar ook weer te gezellig in en rond de 24-uurstent.
Tja, de kans dat je met een random getallenreeks toevallig een bestaande barcode maakt, lijkt me vrij klein. Dus je moet gewoon zorgen dat jouw kaartje niet vervalst kan worden, en je barcode geheim houden. Verder gok ik zo dat mensen met foute bedoelingen dit zelf al wel ontdekt hebben. Het kostte me letterlijk 1 minuut.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
whehehe nee maar je brengt mensen op enge ideeen
Haha, herkenbaar. Overigens is het ook een voorbode voor de volgende ochtenden. Uit je tent kruipen met een halve liter lauwe Schultenbräu.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach het gaat eigenlijk al mis als we het eerste biertje opentrekken als we rond half 10 in de ochtend weg rijden
Hm, ik heb hier 2 kaartjes die tegelijkertijd gekocht zijn, en die verschillen maar op één punt: een 1 verandert in een 2. Gelukkig verkoopt Eventim voor enorm veel events kaartjes, dus ik zou hooguit een bestaand kaartje kunnen klussen waarvan ik niet weet voor welk concert/festival het is. Mag ik hopen tenminste, anders zou dit wel een enorm gat in de beveiliging zijn...quote:Op maandag 15 maart 2010 23:31 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Tja, de kans dat je met een random getallenreeks toevallig een bestaande barcode maakt, lijkt me vrij klein. Dus je moet gewoon zorgen dat jouw kaartje niet vervalst kan worden, en je barcode geheim houden. Verder gok ik zo dat mensen met foute bedoelingen dit zelf al wel ontdekt hebben. Het kostte me letterlijk 1 minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |