quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
OMG...quote:
regen hoort bij Lowlands, bijna nog nooit een geheel droge Lowlands meegemaaktquote:
Vorig jaar toch? Op donderdagavond na.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
regen hoort bij Lowlands, bijna nog nooit een geheel droge Lowlands meegemaakt
Minimaal 50 euro.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:49 schreef vault_tec het volgende:
Je kan je toch ook laten tatoeëren op lowlands? hoeveel kost dat?
Dus was hij niet geheel droog..... fijn dat je dat zelf al bevestigdquote:Op maandag 15 maart 2010 16:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vorig jaar toch? Op donderdagavond na.
Ja, twee jaar daarvoor ook, behalve vrijdag en zaterdag de hele dag...quote:Op maandag 15 maart 2010 16:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vorig jaar toch? Op donderdagavond na.
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dus was hij niet geheel droog..... fijn dat je dat zelf al bevestigd
Oei, neem me niet kwalijk hoor. Wat je zegt klopt trouwens niet, in 2008 regende het alleen op zondag en in 2007 alleen op vrijdagquote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ja, twee jaar daarvoor ook, behalve vrijdag en zaterdag de hele dag...
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Oei, neem me niet kwalijk hoor. Wat je zegt klopt trouwens niet, in 2008 regende het alleen op zondag en in 2007 alleen op vrijdag
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dus alleen TOOL op mijn pols is 50 euro? twijfels... even mijn moeder overhalen...
This post is so wrong on so many levelsquote:Op maandag 15 maart 2010 16:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dus alleen TOOL op mijn pols is 50 euro? twijfels... even mijn moeder overhalen...
Ik zou eerder dat oog laten tatoeren, maar waarschijnlijk is dat 50 euro ja. Heb er ook een laten zetten.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |