quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
OMG...quote:
regen hoort bij Lowlands, bijna nog nooit een geheel droge Lowlands meegemaaktquote:
Vorig jaar toch? Op donderdagavond na.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
regen hoort bij Lowlands, bijna nog nooit een geheel droge Lowlands meegemaakt
Minimaal 50 euro.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:49 schreef vault_tec het volgende:
Je kan je toch ook laten tatoeëren op lowlands? hoeveel kost dat?
Dus was hij niet geheel droog..... fijn dat je dat zelf al bevestigdquote:Op maandag 15 maart 2010 16:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vorig jaar toch? Op donderdagavond na.
Ja, twee jaar daarvoor ook, behalve vrijdag en zaterdag de hele dag...quote:Op maandag 15 maart 2010 16:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dus was hij niet geheel droog..... fijn dat je dat zelf al bevestigd
Oei, neem me niet kwalijk hoor. Wat je zegt klopt trouwens niet, in 2008 regende het alleen op zondag en in 2007 alleen op vrijdagquote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ja, twee jaar daarvoor ook, behalve vrijdag en zaterdag de hele dag...
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Oei, neem me niet kwalijk hoor. Wat je zegt klopt trouwens niet, in 2008 regende het alleen op zondag en in 2007 alleen op vrijdag
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dus alleen TOOL op mijn pols is 50 euro? twijfels... even mijn moeder overhalen...
This post is so wrong on so many levelsquote:Op maandag 15 maart 2010 16:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dus alleen TOOL op mijn pols is 50 euro? twijfels... even mijn moeder overhalen...
Ik zou eerder dat oog laten tatoeren, maar waarschijnlijk is dat 50 euro ja. Heb er ook een laten zetten.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
HAHAHAHAH omfg. Hoe kom je erop. XD djfdjdiofjgquote:
Die foto isquote:
De donderdag vorig jaarquote:Op maandag 15 maart 2010 16:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Man, inderdaad. We stapten met de hitte in de trein, in de trein begon het flink te regenen en te onweren (wat een donkere wolken kan ik me herinneren) en bij aankomst voor de ingang was er een MEGA regenboog. En wat een ramp, de tent opzetten met regen en in het donker zonder lampenquote:Op maandag 15 maart 2010 18:56 schreef Peter het volgende:
[..]
De donderdag vorig jaar
Eerst te warm en met de brandspuit LL-gangers bij 't Harde natspuiten, daarna noodweer tijdens het opbouwen van de tenten in de middag
Ik was ook al blij. Vooral omdat iemand al met de campings de boel verneukt had en we een heen en weer hadden gezeultquote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vond 't heerlijk dat we vorig jaar alles al hadden staan toen 't begon te regenen. Onze buurmeisjes hadden minder geluk, maar die konden daarna bij ons opwarmen
Ik heb nog ergens een foto van die regenboogquote:Op maandag 15 maart 2010 21:24 schreef conobram het volgende:
Ach die 'storm' was best mooi. Stereo aan en een polonaise met 20 man onder de partytent
sowieso is de vrijdag al jaren standaard kater dag omdat de donderdag al jaren uit de hand loopt qua zuipenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wij hebben een tijdje in de tent gezeten zitten zuipen en daarna met z'n allen onder de 2 partytenten verder gegaan. Veels te veel gezopen en de volgende dag bijna out gegaan dankzij de vorige avond
Dus liever geen regen meer dit jaar
Ik dacht dat ik de enige was met dat probleemquote:Op maandag 15 maart 2010 21:41 schreef rubbereend het volgende:
sowieso is de vrijdag al jaren standaard kater dag omdat de donderdag al jaren uit de hand loopt qua zuipen
In de verzengende hitte aankomen:quote:Op maandag 15 maart 2010 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto van die regenboog
Wheheheh hier staan vrienden van me opquote:Op maandag 15 maart 2010 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In de verzengende hitte aankomen:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 15 maart 2010 21:55 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij werd het op een gegeven moment zelfs een dubbele regenboog, maar daar kan ik geen foto van vinden
Daar zijn tractors voor (toch?)quote:Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef Irien het volgende:
hehe wij hebben thuis zitten wachten tot het onweer voorbij was, maar in de auto richting Bidinghuizen zag het er wel heftig uit en we reden het tegemoet!
plankjes mee voor onder de wielen van de auto op de parkeerweide... je wil niet op maandag vastzitten in de blubber...
Maar vanaf toen werd het een heel , heel mooi weekend
Dat weet ik nog, die voetreis naar de kaartcontrole. Voor de mensen die dit jaar voor het eerst gaan: zorg dat je een koffer op wieltjes heb en dat je niet teveel zware dingen tegelijk hoeft te tillen want vanaf de dijk naar de kaartcontrole en naar de camping is zeker een kwartier lopen en vorig jaar met die hitte was dat zooo bijna niet-te-doen, alsof je 3 dagen door de sahara loopt zonder waterquote:Op maandag 15 maart 2010 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In de verzengende hitte aankomen:
[ afbeelding ]
En daarna stormpje met regenboog:
[ afbeelding ]
Weet je hoe kut koffers met wieltjes zijn door het gras? Je kunt beter een goede rugzak hebben.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog, die voetreis naar de kaartcontrole. Voor de mensen die dit jaar voor het eerst gaan: zorg dat je een koffer op wieltjes heb en dat je niet teveel zware dingen tegelijk hoeft te tillen want vanaf de dijk naar de kaartcontrole en naar de camping is zeker een kwartier lopen en vorig jaar met die hitte was dat zooo bijna niet-te-doen, alsof je 3 dagen door de sahara loopt zonder waterdit jaar neem ik een karretje mee
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |