Een koffer met wieltjes is ook niet ideaal nee, maar nog altijd beter dan een zware tas die langs je bezwete schouders schuurt.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je hoe kut koffers met wieltjes zijn door het gras? Je kunt beter een goede rugzak hebben.
Dit lijkt me trouwens het stuk na de brug. Dus dan heb je de kaartjescontrole al gehad.
-edit Ik zie ook mensen met bandjes
"een ontwerp voor festival"quote:Op maandag 15 maart 2010 22:39 schreef Maisnon het volgende:
Yo Lowlandgangers, ik heb jullie advies nodig, als doorgewinterde festivalgangers!
Zouden jullie misschien wat gedachtes laten gaan over een ontwerp voor festivals, waar ik voor een vak mee bezig ben? Ik ben zo'n overcreatieve design student inderdaad
Zal dadelijk wel het dingetje posten, wil het met wat illustraties duidelijk maken
Elke feedback is geweldig iig
Trainen jaquote:Op maandag 15 maart 2010 22:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Een koffer met wieltjes is ook niet ideaal nee, maar nog altijd beter dan een zware tas die langs je bezwete schouders schuurt.
En dan te bedenken dat ik ook nog een tafeltje aan de hand mee moest slepen + stoelHoe ik heb het gehaald weet ik nog steeds niet.. extreme motivatie misschien
![]()
Ik ben sws van plan véél minder spullen mee te nemen volgend jaar. Ik wil echter aan de andere kant veel meer blikbier (schultenbrau) meenemen. Ik ben benieuwd hoe dat af gaat lopen, mag wel vast gaan beginnen met trainen
Mijn ervaring met blikbier is dat je het goed moet verpakken, vooral de 'halve liters' zijn kwetsbaarder dan de standaard blikken. Ik gebruik altijd een steekwagen en heb wel eens 10 lek geslagen blikken overgehouden aan de overtocht over de brug.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Een koffer met wieltjes is ook niet ideaal nee, maar nog altijd beter dan een zware tas die langs je bezwete schouders schuurt.
En dan te bedenken dat ik ook nog een tafeltje aan de hand mee moest slepen + stoelHoe ik heb het gehaald weet ik nog steeds niet.. extreme motivatie misschien
![]()
Ik ben sws van plan véél minder spullen mee te nemen volgend jaar. Ik wil echter aan de andere kant veel meer blikbier (schultenbrau) meenemen. Ik ben benieuwd hoe dat af gaat lopen, mag wel vast gaan beginnen met trainen
Gewichten in de sportschool zouden ook weleens kunnen voldoenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Trainen ja. Ik zie mezelf al door de wijk lopen, steeds een traytje bier meer
. Tent er aan hangen, alles
![]()
Het 'huiswerk' is juist dat ik de mening erover krijg van mensen met ervaring rond het onderwerpquote:Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"een ontwerp voor festival"
Wat bedoel je daarmee?
Verder weiger ik je huiswerk te maken.
Een tray bier, verpakt in plastic moet toch lukken?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mijn ervaring met blikbier is dat je het goed moet verpakken, vooral de 'halve liters' zijn kwetsbaarder dan de standaard blikken. Ik gebruik altijd een steekwagen en heb wel eens 10 lek geslagen blikken overgehouden aan de overtocht over de brug.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Gewichten in de sportschool zouden ook weleens kunnen voldoen
Niet echt inventiefquote:Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef julian6 het volgende:
Ik ben de meest a-creatieve persoon die je tegen zult komen op Lowlands dus veel zul je niet aan mij hebben
Dit kan overduidelijk maar 1 ding zijn: een fles bier.(het glazen muiltje)quote:Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef Maisnon het volgende:
In de basis heb ik in ieder geval het volgende concept:
De achterliggende gedachte is dat het product overeenkomsten heeft met de glazen muiltjes van Assepoester. Die laten haar innerlijk zien (puur, helder), is een uniek voorwerp (specifiek voor haar gemaakt door de fee) laat andere mensen haar vinden (de prins, die met 1 van de schoenen haar terug vind) en zorgt ervoor dat haar dromen waargemaakt worden (de prins vinden, naar het bal kunnen, trouwen)
Innerlijk laten zien
Uniek voorwerp
Terug vind voorwerp (niet verwarren met tvp)
Droom realisatie
Die dingen moet ik dus terug laten komen in een product voor festivals. Mijn oplossing volgt in de volgende post, maar laat dit even op je inwerken. Oh ik heb toestemming van de mods voor dit grapje
Dan kun je beter de oordoppen in kleuren maken en iedere kleur geeft je status aan: zoekende, bezet, in voor....quote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef Maisnon het volgende:
Het idee is dat je uit verschillende kleuren oordoppen kan kiezen, dat er gewoon bakken staan zeg maar. Gratis, goedzittende functionele oordoppen, altijd fijn.
Tip gewoon een backpack. Hoeveel mensen ik wel niet met pech heb gezien die van die rolkoffers hadden ofzo, al die wielen eraf gelopen. En bolderkarren en steekwagens zijn asociale enkelrammersquote:Op maandag 15 maart 2010 22:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog, die voetreis naar de kaartcontrole. Voor de mensen die dit jaar voor het eerst gaan: zorg dat je een koffer op wieltjes heb en dat je niet teveel zware dingen tegelijk hoeft te tillen want vanaf de dijk naar de kaartcontrole en naar de camping is zeker een kwartier lopen en vorig jaar met die hitte was dat zooo bijna niet-te-doen, alsof je 3 dagen door de sahara loopt zonder waterdit jaar neem ik een karretje mee
![]()
Dat eerste vind ik wel een toffe suggestiequote:Op maandag 15 maart 2010 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je beter de oordoppen in kleuren maken en iedere kleur geeft je status aan: zoekende, bezet, in voor....
Niet helemaal nieuw, maar functioneel eerder haalbaar
Want je oordoppen moeten hard zijn wil je er electronica instoppen en dat is gewoon niet fijn.
Bij de museumnacht in Rotterdam had je ooit eens een button met je persoonlijke profiel(Je Llowprofiel bijvoorbeeld) en die kon je langs een scanner halen om je route te bekijken.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Maisnon het volgende:
En dat is het in het kort maar toch best lang
Begrijp wel: het gaat om iets wat te realiseren zou vallen, maar niet direct om een wereldwijd commercieel succes, het blijft een best vrije ontwerp opdracht in een korte tijd verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |