Laat ik nou net geen meiden kennenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Een goede reden om met ze af te spreken.
nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Fiets post weer lekker door het slotje heen.
genoegquote:
Pwnedquote:
boefje!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ninja-edit. Maar ik zag het wel.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef mstr het volgende:
Ik heb een tuintje in mijn hart, maar alleen voor jouhouhouhou!
Dat is niet eens een milf meer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb een tentje in mijn broek, maar alleen voor yvonneee jouwouwouwouw
Stel me eens voor aan Jouwouwouwouw?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb een tentje in mijn broek, maar alleen voor yvonneee jouwouwouwouw
Oké, wit is juist tof.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee
Maar is wel tof.
alleen.. .Wit.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja ik ken wel meiden, maar ik ga niet met ze om/ ik ken ze niet goed genoeg.
yvonne ? nee die is onderhand een cilfquote:
quote:
Daarom is het juist zo leuk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Take me outallemaal wijven met rare trekjes,en vreemde mannen
cilfquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
yvonne ? nee die is onderhand een cilf![]()
[..]
ze woont bij je om de hoek
hebben we niet. De kabel stopt bij het huis bij de drempel, zo'n 50 meter bij ons huis vandaan.quote:
Er is hier geen 'om de hoek'?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
yvonne ? nee die is onderhand een cilf![]()
[..]
ze woont bij je om de hoek
Ah bahquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom is het juist zo leuk.
Laatst was er ook een homo-aflevering.
Ik zou een hut gaan bouwen op de drempel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hebben we niet. De kabel stopt bij het huis bij de drempel, zo'n 50 meter bij ons huis vandaan.
Ik ook ik ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik dacht vandaag maar het is morgen
echt waarquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:32 schreef mstr het volgende:
[..]
En toen stond er iemand tussen, die ik dus ken.
die heb ik dan weer gemist!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat vond je zeker erg interessant /slechtebashquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze hebben op de stationsstraat bij ons een drempel gemaaktquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zou een hut gaan bouwen op de drempel.
Ja en ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
echt waar?
En wist je dat ie homo was?
Uhm, Ymke?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die heb ik dan weer gemist!
Is Ymke er nog?
Hup, ga eens buiten spelen met je vriendjes.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat vond je zeker erg interessant /slechtebash
ik ben bijna 16, jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Hup, ga eens buiten spelen met je vriendjes.
Lol, dat merk je nu pas dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef Hyman het volgende:
Zeg, waarom heeft mijn vader nog geen eten gekookt, of is ie uberhaupt nog niet thuis?
Ik zou het grappig vinden als iemand dat deed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zou een hut gaan bouwen op de drempel.
Filmkomediequote:
Neuh, ik heb geen honger eigenlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lol, dat merk je nu pas dan?... Ga tosti's maken ofzo
Begin er zelf aanquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef Hyman het volgende:
Zeg, waarom heeft mijn vader nog geen eten gekookt, of is ie uberhaupt nog niet thuis?
quote:
quote:
Ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
corpse i'd like to fuck![]()
[..]
Heb jij een vrijstaand huis ofzo
Sex on the beachquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar een beetje aparte film
Ze lagen net seks te hebben op het strand etc.
you are not alone.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef Zeroku het volgende:
Ik erger me nu alweer aan die kutkop in m'n UI.
Hymenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sex on the beach![]()
Come on have a partyyy
sex on the beach
Come on have a party tonighhttt
OOOOHWEEHOOOWEEHOOOO!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sex on the beach![]()
Come on have a partyyy
sex on the beach
Come on have a party tonighhttt
held......quote:
quote:
Dat dat zomaar kan in Nederlandquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je denkt dat het niet erger kan...
Vengaboys.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarvan was het ook alweer?
Spice girls ofzo?
quote:
Sowieso niet de Spice Girls.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarvan was het ook alweer?
Spice girls ofzo?
jamaar ik ben 15 2/3 min 3 dagen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Sjoerd valt namelijk op 15-jarige meisjes.
Dat telt net zo goed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jamaar ik ben 15 2/3 min 3 dagen.![]()
telt dat?
Specs?quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ho!
Wacht.
Jij zat al achter een andere jongen aan.
Je bent dus 15 en een half ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jamaar ik ben 15 2/3 min 3 dagen.![]()
telt dat?
Hij was werkelijk fan-tas-tisch!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja wat nou, mooi in de context dacht ik zo
Ik wil die googlen, met safesearch uitquote:
Hahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wil die googlen, met safesearch uit.
Kmoet wel weten of het model me aanstaat hehquote:
En een proefritje maken, en de bandjes checken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kmoet wel weten of het model me aanstaat heh..
ja, maar die reageert nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ho!
Wacht.
Jij zat al achter een andere jongen aan.
Niet alleen dat, maar alles wat aantrekkelijk kan zijnquote:
Dat eerste heb jij niet zelf gedaan bij je auto iigquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
En een proefritje maken, en de bandjes checken.
Dat komt inderdaad in de buurt.quote:
Moet ik het soms voor je opknappen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat eerste heb jij niet zelf gedaan bij je auto iig
Oh god, veekeuring.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kmoet wel weten of het model me aanstaat heh..
Boeiendquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat eerste heb jij niet zelf gedaan bij je auto iig
Nee idd, wij willen een groepsfoto.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit bij lekkere 15jarige meiden in de klasvorig jaar helemaal
Nee, geen pics
Dat.. En Do, ik kan het wel zelf afquote:
Don't forget the boxing gloves!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat.. En Do, ik kan het wel zelf af
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Faye op haar ergst.
[..]
[ afbeelding ]
Faye op haar ergst.
Want?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:51 schreef Hyman het volgende:
Met sjoerd chicks jagen is gewoon onmogelijk
Ik voelde niks anders, dus is het ook niet tegen iemand aan rijdenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:52 schreef Hyman het volgende:
Grapje sjoerd
Dr stond nog een chick tegen je aan te rijden, maar dat was maar voor de grap,
en nee, ik ben niet de kont.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Faye op haar ergst.
Scheelde maar een paar centimeter andersquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik voelde niks anders, dus is het ook niet tegen iemand aan rijden
en dat is 15 jaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Faye op haar ergst.
Maar ze was niet te pruimen, op 2 andere na die ik heb gezienquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Scheelde maar een paar centimeter anders
Nee, dat was dan ook niet het object van aandacht, anders had je wel een andere foto gegeven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en nee, ik ben niet de kont.![]()
mocht je dat denken
[..]
[ afbeelding ]
Faye op haar ergst.
ik weet het neit meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar ze was niet te pruimen, op 2 andere na die ik heb gezien
Khad die dingen vol moeten spuitenquote:
Dat ie net als Sjoerd ook op jonge meisjes valt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
fiets, wat moet ik hier van denken?
Hahahquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Khad die dingen vol moeten spuiten
Je had haar vol moeten spuiten, met zoutzuur.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Khad die dingen vol moeten spuiten
He ik val ook op ouderquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat ie net als Sjoerd ook op jonge meisjes valt.
Bardamequote:
nietsquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
fiets, wat moet ik hier van denken?
klinkt een beetje horrorachtig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Je had haar vol moeten spuiten, met zoutzuur.
Genoeg 20+ die ik wel kan doen hoorquote:
die staat bij userfoto topic. knuppel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niets![]()
zolang je gezicht neit te zien is..
Het kan wel in een Japanse film voorkomen denk ikquote:
hee hee dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die staat bij userfoto topic. knuppel.
En anders kijk je even op haar Hyves.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hee hee dat weet ik toch niet
helaas. ik vind dat soort films zo vies. stel zieke geesten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het kan wel in een Japanse film voorkomen denk ik
POSTENquote:
Is dat niet die uit GTST?quote:
Misschien dat ik straks Tokyo Gore Police ga kijkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
helaas. ik vind dat soort films zo vies. stel zieke geesten.
zo hoor ik het graagquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Sorry mevrouw dat ik niet precies genoeg was.
Ik ga zo lekker slapen. Ik mag niet meer in slaap vallen bij wiskunde, is me al 3 keer overkomen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks Tokyo Gore Police ga kijken
maak fobo aanquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die staat bij userfoto topic. knuppel.
Ik ga gewoon nooit naar wiskunde, kan ik er ook niet in slaap vallen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker slapen. Ik mag niet meer in slaap vallen bij wiskunde, is me al 3 keer overkomen.![]()
Ik speel patience op mijn mobiel tijdens wiskunde, of ik slaap.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nooit naar wiskunde, kan ik er ook niet in slaap vallen.
Fokken tijdens lessen is ook geweldigquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik speel patience op mijn mobiel tijdens wiskunde, of ik slaap.
Well helloquote:
Heeeeee krullebol!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef Zeroku het volgende:
Suikertjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
.
Hoe is'tquote:
Geen internetquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Fokken tijdens lessen is ook geweldig
Dat wilde ik ook al vragenquote:
Laptop en wireless internetquote:
Mobiel, geen abonnement voor internet.quote:
Goed!quote:
Voordeel van hogeschool en technische opleiding. Ze kijken niet op van een laptopquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mobiel, geen abonnement voor internet.
Ze zien me al aankomen met mijn laptop.
Rustig aan. Net even geleerd voor herkansingenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed!
Zin in kamperen, heel gek...![]()
En met jou?
Hier wel, van vmbo tot vwo. allemaal bij elkaar. en die hel moet ik nog 2 jaar en 4 maanden doorstaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voordeel van hogeschool en technische opleiding. Ze kijken niet op van een laptop
Zal volgend jaar wel anders zijn
Op deltionquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voordeel van hogeschool en technische opleiding. Ze kijken niet op van een laptop
Zal volgend jaar wel anders zijn
quote:
Achteraf gezien vond ik de middelbare school wel tof, op mijn 4e jaar op het VWO na dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hier wel, van vmbo tot vwo. allemaal bij elkaar. en die hel moet ik nog 2 jaar en 4 maanden doorstaan.
Maar ik ga niet naar ICT hehquote:
wat was er toen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achteraf gezien vond ik de middelbare school wel tof, op mijn 4e jaar op het VWO na dan.
Meest depressieve periode uit mijn leven tot nu toequote:
Achja, moet maar eens een kijkje nemen bij motorvoertuigentechniek denk ik. Laptops worden wel gebruikt voor diagnose geloof ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, maar op deltion doen ze ook niet moeilijk over laptops
dat had ik in de 2de.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meest depressieve periode uit mijn leven tot nu toe
Kan vanalles zijn, ik bleef zitten en ging naar 4 Havo en toen ging het beterquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat had ik in de 2de.
Daarna wisselde ik van school en was alle shit weg, maar wtf zijn je problemen als je 12/13 bent?
Wie is hier de snackbar? jij of ik?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef TwyLight het volgende:
broodje warm vlees, boordje bakpaowat een kanker faal nummer
Ik zit ook in de 4e. ook nog 2 jaar, of 1?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit nu in wezen in de 4e, en vind het ook superkut, eigenlijk had ik beter over kunnen gaan, mja
Nu heb ik zin in broodje beenhamquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef TwyLight het volgende:
broodje warm vlees, boordje bakpaowat een kanker faal nummer
jemoeder, en nu optukke naar limburg!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie is hier de snackbar? jij of ik?
in wezen in de 4e, ik zit in de 3equote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zit ook in de 4e. ook nog 2 jaar, of 1?
ooh. das zeker kut. 3de is echt een klotejaar om opnieuw te doen volgens mij...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in wezen in de 4e, ik zit in de 3eblijven zitten, VWO, dus nog 3 jaar
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef BurnaBoy het volgende:
Speel je een strategisch spel he.
Kon je met moeite de normal al aan.
Denk je nu ga ik eens lekker er goed voor zitten en ik zet em op hard.
Vervolgens krijg je toch geen tegenaanval. Naja dan ga ik even 3 eenheden aanvallen. Heeft die computer helemaal niks gebouwd. Wat een bug
NG is gewoon koningquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ooh. das zeker kut. 3de is echt een klotejaar om opnieuw te doen volgens mij...
Wat ga je kiezen? NG, NT, EM, CM?
NT of EMquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ooh. das zeker kut. 3de is echt een klotejaar om opnieuw te doen volgens mij...
Wat ga je kiezen? NG, NT, EM, CM?
GIJ OF IK?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie is hier de snackbar? jij of ik?
NG!quote:
quote:
CM danquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:33 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb zo weinig van school geleerd dat ik net serieus zat te twijfelen wat ik ook alweer had. EM of CM.![]()
Topic over een metalband hequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef Hyman het volgende:
Dimmu Borgir
Wat een grapmn DB topic is nog steeds actief
en heeft al 3000 views
Ik zat nog met de vorige tweede fase.. Kwam ik aan met Wiskunde B1 en economiequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
NG!![]()
met wiskunde A, aardrijkskunde -faaaal- en economie. Alle mogelijke opties zijn voor mijj open
Wat doe/deed je voor studie?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee het was toch EM want ik had economie.
Ik later ook... Maar de user NG is ook tofquote:
B1?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zat nog met de vorige tweede fase.. Kwam ik aan met Wiskunde B1 en economie.. Geen reet uit hoeven voeren en alleen wiskunde verneukte ik keihard.. Maar wel afgerond met een voldoende
Kun je dat ook kiezen danquote:
Eerst deed ik lerarenopleiding Engels en nu Media & Entertainment Management en straks weet ik nog niet.quote:
wat doe/deed jij dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:36 schreef Hyman het volgende:
Ik aan het begin alwant op vmbo had je geen natuur en techniek
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Eerst deed ik lerarenopleiding Engels en nu Media & Entertainment Management en straks weet ik nog niet.
Wij hadden A1, A12, B1 en B12.. En samenstellingen van vakken die tenminste ergens op slaanquote:
Ik word echt zo'n gefaalde student.quote:
m&o schijnt echt kut te zijn...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:37 schreef BurnaBoy het volgende:
EM natuurlijk. samen met m&o![]()
Al was m&o wel een aanfluiting met wat ik nu doe
Ik ben een lekkere student wil je zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik word echt zo'n gefaalde student.
Zal je zien dat ik straks naar een kunstopleiding ga of zo en net zoals andere malloten voor de idiootste ontwerpen veel geld vragen.
het is altijd nog beter dan die dertigers die denken dat ze nog studentje kunnen spelenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik word echt zo'n gefaalde student.
Zal je zien dat ik straks naar een kunstopleiding ga of zo en net zoals andere malloten voor de idiootste ontwerpen veel geld vragen.
ik doe mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil weer 10 zijn en op de basisschool zitten
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben een lekkere student wil je zeggen.. Volgend jaar doe ik weer wat anders
Bedoel je studentje spelen als in gedrag of echt studeren?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
het is altijd nog beter dan die dertigers die denken dat ze nog studentje kunnen spelen
Ik zit te denken aan motorvoertuigen techniek... Toch maar mijn passie achteraan denk ikquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan motorvoertuigen techniek... Toch maar mijn passie achteraan denk ik
Dat komt toch maandag tm donderdag?quote:
Loon ligt veel lager, maar care.. Misschien vind ik het wel supertof.quote:
gedrag.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bedoel je studentje spelen als in gedrag of echt studeren?
Ja, zover ik weet wel, maar twy zat net te zeuren van niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat komt toch maandag tm donderdag?
Dat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil weer 10 zijn en op de basisschool zitten
Inmiddels ben ik er wel achter dat een minder betaalde baan toch echt een stuk bevredigender kan zijn, dus who cares?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Loon ligt veel lager, maar care.. Misschien vind ik het wel supertof.
Toen hoefde ik helemaal niks te doen... En dan thuis beetje met Lego spelenquote:
Geen zorgen, alles werd geregeld, alles was nog onschuldig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toen hoefde ik helemaal niks te doen... En dan thuis beetje met Lego spelen
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik er wel achter dat een minder betaalde baan toch echt een stuk bevredigender kan zijn, dus who cares?![]()
Je hart volgen is zooooveel beter dan veel verdienen
Bedrijfseconomie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
m&o schijnt echt kut te zijn...
Wat doe je nu dan?
Juistquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen zorgen, alles werd geregeld, alles was nog onschuldig.
Later ja. Maar kijk als je als student heel veel kan verdienen in zo kort mogelijke tijd is dat toch mooi meegenomen. Dan kun je er voor zorgen dat de rest van de tijd (wat vrij veel is ) leuk isquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik er wel achter dat een minder betaalde baan toch echt een stuk bevredigender kan zijn, dus who cares?![]()
Je hart volgen is zooooveel beter dan veel verdienen
Hmm, simpeler als economie?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie.
En m&o was oersimpelMaar iedereen zijn ding natuurlijk
Nou, ik was faal in economie, dus ik denk dat M&O ook faal zou zijn bij mij.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie.
En m&o was oersimpelMaar iedereen zijn ding natuurlijk
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen zorgen, alles werd geregeld, alles was nog onschuldig.
ik doe niks bij economie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, ik was faal in economie, dus ik denk dat M&O ook faal zou zijn bij mij.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:47 schreef -SG- het volgende:
Morgen 2 uurtjes langer slapen dan normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |