CM danquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:33 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb zo weinig van school geleerd dat ik net serieus zat te twijfelen wat ik ook alweer had. EM of CM.![]()
Topic over een metalband hequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef Hyman het volgende:
Dimmu Borgir
Wat een grapmn DB topic is nog steeds actief
en heeft al 3000 views
Ik zat nog met de vorige tweede fase.. Kwam ik aan met Wiskunde B1 en economiequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
NG!![]()
met wiskunde A, aardrijkskunde -faaaal- en economie. Alle mogelijke opties zijn voor mijj open
Wat doe/deed je voor studie?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee het was toch EM want ik had economie.
Ik later ook... Maar de user NG is ook tofquote:
B1?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zat nog met de vorige tweede fase.. Kwam ik aan met Wiskunde B1 en economie.. Geen reet uit hoeven voeren en alleen wiskunde verneukte ik keihard.. Maar wel afgerond met een voldoende
Kun je dat ook kiezen danquote:
Eerst deed ik lerarenopleiding Engels en nu Media & Entertainment Management en straks weet ik nog niet.quote:
wat doe/deed jij dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:36 schreef Hyman het volgende:
Ik aan het begin alwant op vmbo had je geen natuur en techniek
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Eerst deed ik lerarenopleiding Engels en nu Media & Entertainment Management en straks weet ik nog niet.
Wij hadden A1, A12, B1 en B12.. En samenstellingen van vakken die tenminste ergens op slaanquote:
Ik word echt zo'n gefaalde student.quote:
m&o schijnt echt kut te zijn...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:37 schreef BurnaBoy het volgende:
EM natuurlijk. samen met m&o![]()
Al was m&o wel een aanfluiting met wat ik nu doe
Ik ben een lekkere student wil je zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik word echt zo'n gefaalde student.
Zal je zien dat ik straks naar een kunstopleiding ga of zo en net zoals andere malloten voor de idiootste ontwerpen veel geld vragen.
het is altijd nog beter dan die dertigers die denken dat ze nog studentje kunnen spelenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik word echt zo'n gefaalde student.
Zal je zien dat ik straks naar een kunstopleiding ga of zo en net zoals andere malloten voor de idiootste ontwerpen veel geld vragen.
ik doe mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil weer 10 zijn en op de basisschool zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |