Wat ga je doen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben een lekkere student wil je zeggen.. Volgend jaar doe ik weer wat anders
Bedoel je studentje spelen als in gedrag of echt studeren?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
het is altijd nog beter dan die dertigers die denken dat ze nog studentje kunnen spelen
Ik zit te denken aan motorvoertuigen techniek... Toch maar mijn passie achteraan denk ikquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan motorvoertuigen techniek... Toch maar mijn passie achteraan denk ik
Dat komt toch maandag tm donderdag?quote:
Loon ligt veel lager, maar care.. Misschien vind ik het wel supertof.quote:
gedrag.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bedoel je studentje spelen als in gedrag of echt studeren?
Ja, zover ik weet wel, maar twy zat net te zeuren van niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat komt toch maandag tm donderdag?
Dat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil weer 10 zijn en op de basisschool zitten
Inmiddels ben ik er wel achter dat een minder betaalde baan toch echt een stuk bevredigender kan zijn, dus who cares?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Loon ligt veel lager, maar care.. Misschien vind ik het wel supertof.
Toen hoefde ik helemaal niks te doen... En dan thuis beetje met Lego spelenquote:
Geen zorgen, alles werd geregeld, alles was nog onschuldig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toen hoefde ik helemaal niks te doen... En dan thuis beetje met Lego spelen
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik er wel achter dat een minder betaalde baan toch echt een stuk bevredigender kan zijn, dus who cares?![]()
Je hart volgen is zooooveel beter dan veel verdienen
Bedrijfseconomie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
m&o schijnt echt kut te zijn...
Wat doe je nu dan?
Juistquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen zorgen, alles werd geregeld, alles was nog onschuldig.
Later ja. Maar kijk als je als student heel veel kan verdienen in zo kort mogelijke tijd is dat toch mooi meegenomen. Dan kun je er voor zorgen dat de rest van de tijd (wat vrij veel is ) leuk isquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik er wel achter dat een minder betaalde baan toch echt een stuk bevredigender kan zijn, dus who cares?![]()
Je hart volgen is zooooveel beter dan veel verdienen
Hmm, simpeler als economie?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie.
En m&o was oersimpelMaar iedereen zijn ding natuurlijk
Nou, ik was faal in economie, dus ik denk dat M&O ook faal zou zijn bij mij.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie.
En m&o was oersimpelMaar iedereen zijn ding natuurlijk
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen zorgen, alles werd geregeld, alles was nog onschuldig.
ik doe niks bij economie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, ik was faal in economie, dus ik denk dat M&O ook faal zou zijn bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |