En als ze je dan een paar schoenen aangemeten hebben zeggen: "Dank u wel voor uw hulp, ik denk er nog even over na!" en ze vervolgens via internet kopenquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:13 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat die van mij 109 waren of zo. Wel handig om naar zo'n winkel te gaan waar je eerst op een loopband moet lopen en gefilmd wordt en ook dat je op zo'n speciale plaat moet neerkomen, want dan zien ze of je een afwijking hebt en dus of je speciale schoenen nodig hebt.
Heul nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:15 schreef Ewelina het volgende:
Fipo
Dat staat er toch ook niet?quote:
Zou kunnen, maar heb ik toen niet gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als ze je dan een paar schoenen aangemeten hebben zeggen: "Dank u wel voor uw hulp, ik denk er nog even over na!" en ze vervolgens via internet kopen.
Tevens fipo!
Die van mij waren ¤ 20,00 bij de Aldi.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:17 schreef Rituals het volgende:
Nu we toch bezig zijn over prijzen, wat kosten wandelschoenen ongeveer? Ook zo'n 120 euro? Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Dat zijn de mooie prijzen! Lopen ze goed?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Die van mij waren ¤ 20,00 bij de Aldi.
Moet ik deze vraag nog beantwoorden, of kom je er zelf wel uit denk je?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:15 schreef conleche het volgende:
Wat een lange TT, kan dat tegenwoordig???
Heb ik ook net gekocht, van Timberland. Waren 109 euro ook. ZIen er nog best leuk uit. Voor wandelschoenen dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:17 schreef Rituals het volgende:
Nu we toch bezig zijn over prijzen, wat kosten wandelschoenen ongeveer? Ook zo'n 120 euro? Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Moet ik deze vraag nog beantwoorden, of kom je er zelf wel uit denk je?
Klinkt inderdaad niet helemaal ideaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb ik ook net gekocht, van Timberland. Waren 109 euro ook. ZIen er nog best leuk uit. Voor wandelschoenen dan.Ik weet niet waar je op moet letten, maar heb ook van die hele rigide gepast; die deden al pijn tijdens het lopen van bankje naar spiegel en dat leek me niet goed.
Yep, prima.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:20 schreef Rituals het volgende:
Dat zijn de mooie prijzen! Lopen ze goed?
Weet je al welke optie het gaat worden? nu trainen en volgend jaar lopen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet helemaal ideaal. Ik ga morgen of overmorgen eens even kijken in de stad!
Had je die niet laatst ook gegeten en had je toen gezworen dat nooit weer te doen?quote:
euhhh neequote:Op woensdag 10 maart 2010 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had je die niet laatst ook gegeten en had je toen gezworen dat nooit weer te doen?. Of verwar ik je met iemand anders?
Join the clubquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:23 schreef _Calimero_ het volgende:
Jahoor, afwijzing 1 is binnen. Gebrek aan ervaring met gesprekstherapie. En dit was nog wel de enige vacature waar ze specifiek om basis*psychologen vroegen.
Wat kun je nou met een universitaire opleiding als ze overal jaren ervaring vragen, maar je nergens de kans krijgt die ervaring op te doen![]()
Nee, ik weet het nog niet. Ik ben echt een enorme twijfelkont. Ik neig nu inderdaad naar nu trainen en volgend jaar meelopen, maar dat kan zo weer omslaan. Ik ga er even rustig over nadenken. Wat anna82 zei is namelijk ook wel waar; stel ik heb hertentamens en loop niet mee, dan is dat niet erg netjes tegenover de mensen die zijn uitgeloot.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Weet je al welke optie het gaat worden? nu trainen en volgend jaar lopen?
Oh, dan vergis ik me!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
euhhh neeik kan t me niet herinneren.. ja had wel een beetje buikpijn daarna.... maar goed, blijkbaar niet genoeg om te onthouden.
qua kcal en voedingsstoffen kan t prima overigens!
Balen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:23 schreef _Calimero_ het volgende:
Jahoor, afwijzing 1 is binnen. Gebrek aan ervaring met gesprekstherapie. En dit was nog wel de enige vacature waar ze specifiek om basis*psychologen vroegen.
In mijn tijd ging je dan de IT in, tegenwoordig ga je werken in een callcenter.quote:Wat kun je nou met een universitaire opleiding als ze overal jaren ervaring vragen, maar je nergens de kans krijgt die ervaring op te doen![]()
Lekkerquote:
Thanks Kwak en de rest..quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:32 schreef kwakz0r het volgende:
@calimero: laat je niet ontmoedigen hoor! de afgestudeerde psychologen die ik ken zijn zonder noemenswaardige ervaring toch allemaal wel aan de slag gekomen (als trainer, als consultant, als psycholoog bij een jeugdgevangenis en als gezinsvoogd en reintegratiepsycholoog)
Anima Sana in Corpore Sanoquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Volgens mij heb ik mijn schoenen goedkoper gekocht. misschien zelfs net onder de honderd? Ascics (hmm ik weet wel hoe je het uitspreekt, niet hoe je het schrijft...)
Ik zou 4 dagen wandelen nog niet eens zo erg vinden, maar ik weet niet hoe ik 4 dagen 40km wandelen ga vindenquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben dol op wandelen Rituals maar ik wil nooit 4 dagen lang zoveel wandelen, gatver
Mijn lijst tot nu toe:
O: boterham ham, boterham kaas, beschuit jam, glas chocomelk
S: 1.15 uur wandelen
T: appel
L: Minneola, boterham rosbief
T: 150 gram katjang nootjes
D: Veel sperziebonen, 150 gr gegrilde biefstuk, komkommersalade, gebakken aardappelen.
T: Heb een klein zakje paprikachips voor mijnzelf gekocht en toastjes
Dure schoenen hoeven niet persee goede schoenen voor je te zijn...
Hee grappig, dat wist ik niet!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Anima Sana in Corpore Sano
Een gezonde geest in een gezond lichaam.
Ik ben uniekhoorn niet, maar ik heb een behoorlijke meerdaagse route gelopen deze zomer, op Corsica. Op nét te kleine schoenen. Wel goed ingelopen, maar ik wil het je toch niet aanraden.quote:
wat is matzes? ik dacht chocoladeballetjes, maar daar smeer je geen kaas opquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef Merel het volgende:
Ik weet weer waar ik altijd smeerkaas op smeerde: matzes. Dus ik heb net bij de supermarkt smeerkaas (1x sambal & 1x oude kaas) en matzes gekocht om van te snoepen vanavond
Van die ronde crackers.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat is matzes? ik dacht chocoladeballetjes, maar daar smeer je geen kaas op
Ja, ik denk dat ik vooral verschillende schoenen/merken moet passen om te voelen wat prettig zit. Dat van die klassen wist ik niet! Dankje. Ik hoop dat ik goede schoenen kan vinden voor maximaal 150 euro.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben uniekhoorn niet, maar ik heb een behoorlijke meerdaagse route gelopen deze zomer, op Corsica. Op nét te kleine schoenen. Wel goed ingelopen, maar ik wil het je toch niet aanraden.
Ik heb me bij een goede buitensportwinkel (nee, niet Bever, al is die ook goed) een paar Hanwags gekocht. Voor een kleine 200 euro.
Afhankelijk van op welk terrein je ermee wil wandelen heb je een bepaalde klasse nodig. Als je ook nog op een beetje ruw terrein wil wandelen klasse B. Als je op het asfalt blijft kan je ook wel A of A/B nemen. Minder zwaar en minder stijf.
Ga in elk geval naar een winkel met wat keuze, en pas wat verschillende merken. De breedte van schoenen verschil ook nogal namelijk, en dat maakt veel verschil voor hoe prettig ze zitten.
En ongerezen dus geschikt voor pesachquote:
Net als die luchtige crackertjes die altijd overal breken behalve bij het stippellijntje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:19 schreef kwakz0r het volgende:
matzes met een beetje zeezoutzit geen klap in aan voedingsstoffen, want is alleen maar meel met water, geen idee hoe dat nou lekker kan zijn, maar dat is t wel!
Oh, die zijn zo lekker! Gewoon zonder iets erop.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Net als die luchtige crackertjes die altijd overal breken behalve bij het stippellijntje.
Heb ze gekocht bij een schoenenzaak die ook veel sportschoenen verkopen, veel keus in wandelschoenen ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik vooral verschillende schoenen/merken moet passen om te voelen wat prettig zit. Dat van die klassen wist ik niet! Dankje. Ik hoop dat ik goede schoenen kan vinden voor maximaal 150 euro.
ohjah, dat zijn ook hondjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:23 schreef Viking84 het volgende:
Chocoladeballetjes heten Maltezers, Adelante.
Bij Bever op de site kan je de gewenste klasse (en sexe) aanvinken. Ze zijn er zeker onder de 150quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik vooral verschillende schoenen/merken moet passen om te voelen wat prettig zit. Dat van die klassen wist ik niet! Dankje. Ik hoop dat ik goede schoenen kan vinden voor maximaal 150 euro.
Oeh, handig! Dankjewel ook uniekhoorn voor je tip! Is het verstandig om schoenen te kopen die tot boven de enkel komen of maakt dat niet zoveel uit?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij Bever op de site kan je de gewenste klasse (en sexe) aanvinken. Ze zijn er zeker onder de 150.
Ook dat hangt weer af van wáár je wil wandelen met die schoenen. Voor de vierdaagse heb je geen enkelversteviging nodig. Ik zou nooit lage schoenen willen, dat vind ik niet mooi. Wat natuurlijk geen goede reden isquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oeh, handig! Dankjewel ook uniekhoorn voor je tip! Is het verstandig om schoenen te kopen die tot boven de enkel komen of maakt dat niet zoveel uit?
Ik zal er waarschijnlijk alleen in Nederland mee gaan lopen, ik vermoed geen bergen tegen te komenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook dat hangt weer af van wáár je wil wandelen met die schoenen. Voor de vierdaagse heb je geen enkelversteviging nodig. Ik zou nooit lage schoenen willen, dat vind ik niet mooi. Wat natuurlijk geen goede reden is.
Alleen als je wel veel wandeltochten looptquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb geen wandelschoenen, ben ik nou raar?
Jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Dat kan ik me wel voorstellen ja!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klopt hoor Phaidra. Maar het was verdomd handig tijdens de gletsjertocht in Noorwegen
.
Nee hoor!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Als ik met mijn gammele lijf zo'n tocht kan maken....quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja!
Ik beperk me liever tot wandelen in wat warmere delen van de bergen. Echt niet dat ik ergens ga wandelen waar ik stijgijzers nódig heb. Ik vind het al een overwinning dat ik een via ferrata heb gelopen!
Respect!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik met mijn gammele lijf zo'n tocht kan maken....Echt heel indrukwekkend
.
Bodyshop:quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eventjes iets veel tuttigers hoor, over cremetjes:
Met de kou heb ik nogal last van een droge, schilferende gezichtshuid. Normaal smeer ik niets, dus ben ik maar begonnen met t minitubetje vichy dat ik kreeg, maar daar lijkt t alleen maar erger van te worden!
De pot nivea lijkt niet uitsmeerbaar op mn hoofd.
iemand een idee wat ik beter wel kan gebruiken?
ik vind oil of olaz complete altijd wel fijn, of creme voor gevoelige huid van nivea of de etos. (heb zelf duur spul van dermalogica, dat vind ik t allerfijnstequote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eventjes iets veel tuttigers hoor, over cremetjes:
Met de kou heb ik nogal last van een droge, schilferende gezichtshuid. Normaal smeer ik niets, dus ben ik maar begonnen met t minitubetje vichy dat ik kreeg, maar daar lijkt t alleen maar erger van te worden!
De pot nivea lijkt niet uitsmeerbaar op mn hoofd.
iemand een idee wat ik beter wel kan gebruiken?
Oorspronkelijk zijn Via ferrata gemaakt in de 1e WO, om soldaten snel door de bergen te krijgen (voornamelijk in Italië idd). Er werden paden uitgehakt in de bergen en van metalen 'leuningen' en trappen voorzien, zodat ze gezekerd redelijk veilig konden lopen. Tegenwoordig worden ze ter vermaak van bergbeklimmers overal aangelegd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef Adelante het volgende:
Waar is die Via Ferrata? Iets doet me vermoeden in Italie, maar in de Dolomieten ofzo?
Oh ja, dat is wel een goeie denk ik. Beetje vettig?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef Merel het volgende:
Ik smeer neutral crème op m'n hoofd. Zit niks in, dus er valt ook niet allergisch voor te zijn
Oh Maria, een 7/7,5 is toch niet slecht! Je zegt zelf al dat het een overdadig drukke week was. De volgende keer haal je gewoon weer dikke achtens (en hoger), zoals je normaal gesproken ook altijd doet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ook geen wandelschoenen!
Maar wel een 7.0 en een 7.5 binnen voor de opdrachten van de overdadig drukke vorige week en ik baal een beetje(ik moet awesome zijn anders word ik carrièreloos!)
Oh het is ook niet slecht natuurlijk! Maar het is wel beneden gemiddeld voor mij en da's nie leukquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh Maria, een 7/7,5 is toch niet slecht! Je zegt zelf al dat het een overdadig drukke week was. De volgende keer haal je gewoon weer dikke achtens (en hoger), zoals je normaal gesproken ook altijd doet.
Klinkt ook goed! Denk datk gewoon es daarvoor moet winkelenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Mevrouw Puff, ik heb nogal een gevoelige huid en gebruik altijd vitamine E crème van bodyshop. Mijn gezicht is nog nooit zo zacht geweest in de winter en erg egaal!
die vraag houdt mij ook bezig. Bij elke vacature die ik vind vragen ze minstens 3 jaar werkervaring!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:23 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat kun je nou met een universitaire opleiding als ze overal jaren ervaring vragen, maar je nergens de kans krijgt die ervaring op te doen![]()
Ik heb al dezelfde wandelschoenen sinds m'n 16e! Die hebben ondertussen heel wat van de wereld gezien...en ze doen het nog prima. Toch wil ik ooit eens van die lage wandelschoenen, die zijn veel makkelijker mee te nemen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik begrijp wel dat het dan tegenvalt. Heb je een nabespreking met je docenten? Als ik een 7 haalde voor een essay vroeg ik wat ik had moeten doen voor een 8 (hoger dan dat haalde ik nooitquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh het is ook niet slecht natuurlijk! Maar het is wel beneden gemiddeld voor mij en da's nie leukIk ben alleen bang dat, kweenie, dat deze docenten gewoon strenger zijn, of dat mijn manier van schrijven hen niet aan staat of weet ik wat. En ik heb hoge eindcijfers nodig!
Gaat verder tot nu toe ook wel goed maar niet uitblinkerig goed
Nurk.
Maar dank je welJe post beurt wel een beetje op!
ik had de dagcreme van de etos met q10, en die vond ik heel fijn. Nu hebben ze hem veranderd, en smeert hij lang zo fijn niet meer. Wel ruikt hij naar de creme die m'n oma gebruikte, dus denk ik elke dag even terug aan oma.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Dag en nachtcreme met q10 bevalt mij erg goed, heb nu van de Aldi, de dag en nacht creme... voldoet prima, wat droog is wordt soepel en wat vettig is blijft nu mooi in conditie.
Plagiaat door makers Kinderen voor kinderenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit op youtube allemaal oude Kinderen voor Kinderen liedjes terug te kijken![]()
Jeugdsentiment
Ja ik hoorde het op de bijna 3 minuten durende voicemail die je me (hopelijk per ongeluk) hebt achtergelatenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:26 schreef neen het volgende:
Net wat biertjescgehad, op de terugweg nog op mijn brk gegaan beste bult maarja, nu bezoek voorzien enfant teruglezen.
Ik heb dat dus altijd heel stom gevonden, ik kon me nooit zo indentificeren met die kak kinderen. Ken alleen 'Op een onbewoond eiland' van mijn broertje en zusje nu.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit op youtube allemaal oude Kinderen voor Kinderen liedjes terug te kijken![]()
Jeugdsentiment
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het op de bijna 3 minuten durende voicemail die je me (hopelijk per ongeluk) hebt achtergelaten
[..]
Ja ik hoorde het op de bijna 3 minuten durende voicemail die je me (hopelijk per ongeluk) hebt achtergelaten
Dat laatste gelukkig, drunk dialing had helemaal wat geweest. Nou word ik nogal vaak per ongeluk gebeld omdat iemand met z'n kont op een telefoon gaat zitten ofzo en mijn naam met een A begintquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
Ah, neen is ook bekend met het fenomeen drunk dialing?Of eerder met het fenomeen willekeurige-nummers-bellen-bij-voorkeur-om-drie-uur-'s nachts?
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Mijne waren aanbieding bij de ANWB, 20 euro. Maar die zijn dan alleen geschikt voor plat terrein, echt bergschoenen zit je al snel aan 200. Mijne zijn net veredelde sportschoenen, daar gebruik ik ze nu ook voorquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:17 schreef Rituals het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
De vierdaagsecamping was in mijn tijd op sportvelden. Een gulden of 7 per dag geloof ik. En een 'blarenpas' lostte een tientje, daarmee mocht je de hele vierdaagse in de bus van en naar de camping. Geloof dat dat bij de Dukenburg was ofzo. Geen idee eigenlijk. Weet alleen dat we te laat gingen slapen, want ik heb nog wekkers van de 50 km lopers gehoord, toen besloten we dat het bedtijd was.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welke sportvelden? (ja ik zou het serieus overwegen. Al weet ik niet of mn medeloper er ook zo over denkt).
Mijn laatste Asics waren een euro of 50 bij de Makro. M'n eerste 229 paar was gulden en daarop heb ik de Nijmeegse gelopen. Op dag 1 zei een wijsneus tegen me: jouw schoenen zijn nog nieuw, jij gaat 'em niet uitlopen (de 30).quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:17 schreef Rituals het volgende:
Die bestonden in mijn tijd nog heul nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef anna82 het volgende:
En je moet natuurlijk een afritsbroek! Je bent geen echte wandelaar zonder afritsbroekOp dag vier ben je toch al alle schaamte voorbij
Best goede gok lijkt me. Ben je allergisch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:31 schreef Syrena het volgende:
Ik las net KNOIk word helemaal simpel van mijn contstante loopneus en gesnotter...
Over geniaal gesproken, ik PM wel even hoe hij indruk op me wilde makenquote:
Met zijn grote ***??quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Over geniaal gesproken, ik PM wel even hoe hij indruk op me wilde maken
Inmiddels ben ik wat minder naief gelukkig.
Sorry, kan je pm nu niet lezen (pc al uit en duurt lang!) maar ik wacht op morgen. Nu moet ik slapen want morgen weer vroeg op. Trusten!quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:34 schreef loveli het volgende:
Ik was er niet zo vroeg bij, dus geen idee of 'ie een grote had. Heb alleen met 'em gezoend en dat was niet echt voor herhaling vatbaar. Vond ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Knap dat je nog kunt posten als je pc al uit isquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sorry, kan je pm nu niet lezen (pc al uit en duurt lang!) maar ik wacht op morgen. Nu moet ik slapen want morgen weer vroeg op. Trusten!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rituals, meid, wat kut!Wat zijn jullie lang bij elkaar geweest op een bepalende leeftijd. Sterkte lieverd.
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Muh, ik niet. Had liever een fling gehad met iemand op wie ik echt ongedwongen verliefd was en die me als ik huiswerk moest doen niet vertelde dat het laatste jaar LTS veel moeilijker was dan mijn 6 vwo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het zielig voor de jongen uit het verhaal van Loveli, maar dat is vast geen verrassing meer intussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Merel en Kwakzor,
heel herkenbaar die gedachten en angsten... Ik heb er ook last van, al ben k dan ook weer bang dat als ik zo bang blijf () het als een soort self fulfilling prophecy gaat werken. Dus ik denk dat ik het moet loslaten, maarja hoe doe je dat
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Toch duidelijk zijn. Anders blijft het aanslepen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:05 schreef _Calimero_ het volgende:
O en het verse exvriendje belde net om te vragen of ik het niet nog 2 weken wilde proberen en weer aankijken![]()
![]()
En hij vroeg ook heel nadrukkelijk (gister ook al in 2 smsjes) hoe het gister met mij was gegaan. Ik was zijn eerste echte vriendinnetje en hij heeft nu natuurljk alle hulptroepen ingeschakeld, maar zo is het voor mij helemaal niet. En ik heb er ook niet echt verdriet van, maar om hem dat nu in te wrijven
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:11 schreef neen het volgende:
[..]
Ik dus foto's zoeken
En sterkte Rituals!
Zo ontactisch ben zelfs ik nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:11 schreef loveli het volgende:
Eerlijk zijn is beter dan 2 weken voor hem doen alsof. Niet te eerlijk zijn en zeggen dat het voor jou niet veel voorstelde
Aan de andere kant, liever nu dan in juniquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve, als je dit leest, waag het niet me te dumpen
*Grinnik*quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Aan de andere kant, liever nu dan in juni
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:16 schreef loveli het volgende:
*rent weg en verstopt zich achter een broccoli*
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:16 schreef loveli het volgende:
*rent weg en verstopt zich achter een boom*
Niets mis mee tenzij de tandoori uit zo'n pak komt want daar zitten veel kcals in.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:12 schreef Sarabi het volgende:
Mijn lijst voor vandaag (voor mijn gevoel een beetje veel, maar misschien is dat juist wel een normale hoeveelheid)
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met 1 plakje oude kaas
D: kip tandoori met salade
T: 2 mandarijntjes
T: 100gr kipfilet
T: 2 plakjes roggebrood met in totaal 1 plakje oude kaas
Ik vermoed dat laatste jaar LTS voor mij ook veel moeilijker zou zijn geweest dan 6 VWO.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:55 schreef loveli het volgende:
en die me als ik huiswerk moest doen niet vertelde dat het laatste jaar LTS veel moeilijker was dan mijn 6 vwo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: mineola
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosvruchten
D: andijvieschotel met kaas en tomaat
T: handje nootjes
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosvruchten
D: onbekend
[ Bericht 0% gewijzigd door vergeetmewelletje op 11-03-2010 09:42:26 ]
Ik was bij ouders thuis voor een testafname van een kindquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Niets mis mee tenzij de tandoori uit zo'n pak komt want daar zitten veel kcals in.![]()
[..]
Liever geen van beide.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Aan de andere kant, liever nu dan in juni
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, vakantiefoutjes.Jij wint! Maar waarom geen L en 2 keer een D?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
Boks! mijn helm van wielrennen zat gister precies op/over mijn bultquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:38 schreef neen het volgende:
Ik heb dus een bult onder m'n kin, blauwe plekken en een teen die echt dik ishardlopen gaat hem vandaag niet worden denk ik
LOLquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:36 schreef loveli het volgende:
Jij wint! Maar waarom geen L en 2 keer een D?
Mooi lijstje. Hoeveel kcals? Een stuk of 1000?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning vandaag:
O: ienieminie banaan
T: appeltje
L: 2 boterhammen pindakaas
T: nog zo'n mini-banaan
D: spinazielasagne
ik zou als ik XM was morgen maar gaan balansenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi lijstje. Hoeveel kcals? Een stuk of 1000?
Gevochten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:38 schreef neen het volgende:
Ik heb dus een bult onder m'n kin, blauwe plekken en een teen die echt dik ishardlopen gaat hem vandaag niet worden denk ik
Hela! De lasagne is wel met veul kaas, bladen en saus he!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi lijstje. Hoeveel kcals? Een stuk of 1000?
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gevochten?
Door jullie verhalen voel ik me dus zwaar onaantrekkelijk hè. Ben blijkbaar de enige hier die nog nooit een stalker heeft gehad!
Maar om het gebrek aan eten overdag te compenseren moet je aardig wat meer eten dan je maag uberhaupt kwijt kan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hela! De lasagne is wel met veul kaas, bladen en saus he!
Ik zie dat ik niet de eerste ben, maar ik ook niet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gevochten?
Door jullie verhalen voel ik me dus zwaar onaantrekkelijk hè. Ben blijkbaar de enige hier die nog nooit een stalker heeft gehad!
Dus omdat jij een Kcal rijke avondmaaltijd eet, moet je de hele dag zowat vasten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar eet je daar een pond van weg? En het gaat niet eens om de ver***de kcals, maar om je voedingsstoffen en vitamines. En ik zie geen gezonde vetten erbij staan en nauwelijks eiwitten. Hoe wil je je lijf draaiende houden, van de lucht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:56 schreef neen het volgende:
O: 4 broodjes geroosterd en 2 eitjes gekookten een glas limonade
T: koffie
L: weetnogniet
T: kopje koffie naturlijk
D: weetniet, uit eten![]()
T: hertog jan (feestje)Neen, heb je weleens van vitamines gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Neen, heb je weleens van vitamines gehoord?
Wat denk je, mijn limonade bevat vitamine Cquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Neen, heb je weleens van vitamines gehoord?
Dat eet je om een uur of 19.00. Waar ga je de rest van de dag je lichaam mee voeden? Op een banaantje in de ochtend hou ik het 20 minuten vol.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:13 schreef neen het volgende:
Ik ga maar koffie drinken op school, ik zal wel even langs de winkel om fruit te kopendat is opzich wel een goed plan ja
hoi he
Ik vind het echt wel meevallen eigenlijk..quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat eet je om een uur of 19.00. Waar ga je de rest van de dag je lichaam mee voeden? Op een banaantje in de ochtend hou ik het 20 minuten vol.
Dat maakt het juist nog ergerquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel meevallen eigenlijk..Ik doe zittend werk he. Maar zal zien of ik nog ergens een extra boterham kan ritselen. O wacht, heb nog krackers in mn la!
Ook voor zittend werk heb je vitamines nodig en meer dan 1000 kcalsquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel meevallen eigenlijk..Ik doe zittend werk he. Maar zal zien of ik nog ergens een extra boterham kan ritselen. O wacht, heb nog krackers in mn la!
Het verschil tussen een zittende en een actieve dag is niet eens overdreven groot hoor. Zolang je geen marathons aan het lopen bent. Het kost aardig wat om de kachel op 37 graden te houden en om vele signalen heen en weer te sturen in de grijze masse daar in je hoofd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe de volgende keer die banaan op twee boterhammen, smeer er nog een beetje pindakaas op en dan is het al een stuk beter. Je lichaam heeft 's ochtends gewoon meer nodig dan 1 banaan kan bieden. Ook al doe je zittend werk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het idee van BMR is juist dat het daarvoor niet uitmaakt wat je op een dag doet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik voel nog niets, maarja als je iets voelt is het te laat.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Denk je om je knieen, Sarabi? Zumba is, naar mijn ervaring, echt wel belastend. Ik vind je lijst nog steeds friggin' mager trouwens.
Ik zal inderdaad weer eens wat noten in huis halenquote:
Goed hoor, dat je zelfs gezonde dingen eet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef Rituals het volgende:
Dankjewel allemaal! Ik heb net toch een peer + yoghurt kunnen eten.
Mini, als ik niet naar die werkgroep ga, krijg ik geen tentamenuitslag en moet ik het vak volgend jaar opnieuw doen (tenzij je een hele goede reden hebt). Dus niet gaan is eigenlijk geen optie. Daarna heb ik eigenlijk ook nog niet verplichte dingen, maar daar ga ik niet naartoe.
Bammetje met kipfilet en avocadoquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zal inderdaad weer eens wat noten in huis halen
Avocado weet ik eigenlijk niet of ik lekker vind, eens proberen
Maar een zoet toetje? Dat is toch niet gezond
Nou ja, als je twee uur sport op een dag, kun je je dat best 'veroorloven', vind ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zal inderdaad weer eens wat noten in huis halen
Avocado weet ik eigenlijk niet of ik lekker vind, eens proberen
Maar een zoet toetje? Dat is toch niet gezond
Is dat lekker?quote:
Dat is wel een goede regelquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
Loze koolhydraten of minder gezonde vetten kunnen alleen in combinatie met sport, is mijn stelregel
Avocado op zich is niet veel aan, maar gecombineerd met iste zoutigs is het lekkerrr! Ook lekker op een wrap, avocado prakken, appeltje, banaantje, koude gekookte kipfilet, koude gebakken spekjes (of bacon, stukjes gerookte kipfilet erdoor smaakt ook lekker en is geen spek), gesnipperd uitje, gerapste geitenkaas, sla allemaal door elkaar husselen. Op wrap mikken, vouwen, eten. En ik mik er ook nog zure room doorheen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is dat lekker?
Want dat wou ik net gaan vragen, als ik een avocado gehaald heb
Wat ga ik er dan mee doen.....![]()
Gewoon zo opeten of wat zijn lekker combinaties?
En dat veroorloven komt morgen wel CF met stokbrood
Onverbrand slecht vet en loze carbs hebben de neiging om langdurig op je lijf te willen logeren. Dus sporten om de troep te verbranden voor het zich op de verkeerde plekken nestelt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een goede regel
En moet dat op dezelfde dag vallen of gewoon in totaal?
Helpt het als ik dan nu toezeg om je te sponsoren? Was ik toch nog van planquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:54 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik baal flink.
De sportschool had toegezegd me te willen sponseren voor alpedhuez, maar nu komen ze daar op terug blablacrisisblabla... Onzin, want ik weet dat er laatst nog belachelijk veel op een zondag (= normaal rustig) is omgezet. En ik hoef geen duizenden euro's maar een paar tientjes zo al leuk zijn, mogen ze ook nog van de belasting aftrekken..![]()
En nu ben ik in een zie je wel alles in mijn leven mislukt bui. Geen vriendje, geen baan, geen donatie (en lang niet genoeg geld opgehaald nog) en ik kan ook al niet lijnen.
Ik ga even een kwartiertje zielig liggen doenen dan boodschappen zodat ik in ieder geval gezond kan lunchen zometeen
doe die sponsorlink nog 's pm-en?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:54 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik baal flink.
De sportschool had toegezegd me te willen sponseren voor alpedhuez, maar nu komen ze daar op terug blablacrisisblabla... Onzin, want ik weet dat er laatst nog belachelijk veel op een zondag (= normaal rustig) is omgezet. En ik hoef geen duizenden euro's maar een paar tientjes zo al leuk zijn, mogen ze ook nog van de belasting aftrekken..![]()
En nu ben ik in een zie je wel alles in mijn leven mislukt bui. Geen vriendje, geen baan, geen donatie (en lang niet genoeg geld opgehaald nog) en ik kan ook al niet lijnen.
Ik ga even een kwartiertje zielig liggen doenen dan boodschappen zodat ik in ieder geval gezond kan lunchen zometeen
Vriendje kun je nog 2 weken proberen als je wilt, krantenwijk is ook wel te regelen. O wacht, je hebt kwaliteitseisen. Good for you! Kop omhoog ipv in de put gaan zitten, je neemt niet genoegen met minder dan je waard bent en dat is OK.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:54 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik baal flink.
Wat een suckers!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:54 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik baal flink.
hehequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:07 schreef loveli het volgende:
Ik zie opties, Cali! Welke bonnetjes mag je nog meer inleveren? Heb je nog meer materiaal nodig?
"Nee, de prijs van de auto kan niet omlaag!"
Dus doorgaan voor de automatten, poetsbeurt, nieuwe banden en een servicecontract
Mini dat geeft ook helemaal niks, en je hoeft je niet te verantwoorden! Wie het wil en kan missen is heel welkom en zo niet, even goede vrienden!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Cali: ik zou je wel willen helpen maar ik heb even al m'n geld zelf nodig.Wat loveli zegt, misschien als je nog eens uitlegt dat het niet veel hoeft te zijn? Het is voor hen ook leuk om te kunnen zeggen dat één van hun medewerkers meedoet, toch?
-edit- Oh, niet dus.
Meteen maar even een lijstje.
O: yoghurt met chocoladecruesli
T: koffie met melk
L: 2x volkorenbrood met kaas en cervelaatworst
T: nog een snee brood met zoiets
D: lasagna (kant en klaar hier, vriendje "kookt" vandaag)
T: iets van fruit en een wijntje
2 vliegen in 1 klap, sponsoring voor fietsen regelen en je houdt er een vriendje aan over!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Misschien moet ik maar auto's gaan wassen, (in bikini)
En nu ben ik er vandoor!
Misschien kun je wel een sponsorwerftopic openen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:54 schreef _Calimero_ het volgende:
(en lang niet genoeg geld opgehaald nog)
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien kun je wel een sponsorwerftopic openen.
Als het je wat lijkt kun je denk ik wel Greys benaderen om te vragen hoe je dat aanpakt.
De ene thee is wel lekkerder dan de andere. Maar alles is te drinken. Het went snel. Ik vond de overstap eigenlijk nauwelijks groter dan toen ik de hoeveelheid suiker halveerde.quote:
Dan graag ff wat minder posten zodat 1000 pas in augustus is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:20 schreef Syrena het volgende:
[..]Fok-actie! Zou ik dan wel onder je oude nick doen.
Of we gaan met Slank voor de 1000ste in bikini auto's wassen(met dit weer zou ik eerder in een surfpak met bontmuts op gaan
).
ik ook, en ik heb getracht er open tegenover te staan, heb t zelfs een poosje geprobeerd, maar ik voelde me een ontzettende zielige loser, en ik vond geen van die mannen echt leuk genoeg - op foto's ben ik veel kritischer dan op levend en pratend mangezelschap... niks voor mij...quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kwak, heb je er al eens aan gedacht om je in te schrijven bij Parship ofzo?
Ik ken meerdere stellen die elkaar zo ontmoet hebben.![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:20 schreef Bardoes het volgende:
Ik ben ook slank.
Kan ik hier nu posten?
... zodat we nog de tijd hebben om onze muffintops weg te werken?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan graag ff wat minder posten zodat 1000 pas in augustus is.
Is dat zwaar werk, als je dat zelf moet draaien?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef loveli het volgende:
Voordat jullie denken dat ik niks doe vandaag, ik ben wassen aan het draaien.
Ik ben Balthasar Pardoes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Even vertellen wie je bent en wat je doel is en dat je broccoli lust.
Klinkt goed! Fijn dat het zo snel went. Ik vind zelf rooibos-honing thee erg lekker! Vrij zoetig. Misschien ook iets voor jou?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De ene thee is wel lekkerder dan de andere. Maar alles is te drinken. Het went snel. Ik vond de overstap eigenlijk nauwelijks groter dan toen ik de hoeveelheid suiker halveerde.
Aanvankelijk kreeg ik altijd een soort droog/ruw gevoel in m'n mond van suikerloze thee (naast dat ik het toen niet lekker vond), maar daar merk ik nu ook niks van. Da's ook wel fijn.
Ah, jij ook al? *kijkt naar berg was die nog moet*quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef loveli het volgende:
Voordat jullie denken dat ik niks doe vandaag, ik ben wassen aan het draaien.
Trouwen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Ik ben Balthasar Pardoes.
Mijn doel is om miljonair te worden.
Ik lust broccoli en met kaassaus is het nog smakelijker.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Ik ben Balthasar Pardoes.
Mijn doel is om miljonair te worden.
Ik lust broccoli en met kaassaus is het nog smakelijker.
Jullie maakten mij weer aan het lachenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is dat zwaar werk, als je dat zelf moet draaien?
Ik ben bang dat als ik allemaal zoetige thee ga drinken, ik de gewone thee nog steeds niet zonder suiker weg krijg.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt goed! Fijn dat het zo snel went. Ik vind zelf rooibos-honing thee erg lekker! Vrij zoetig. Misschien ook iets voor jou?
Ik heb de afgelopen week al drie keer de hoofdprijs gewonnen in Dromenland.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jullie maakten mij weer aan het lachen![]()
Eerst je doel halen he, dan pas trouwen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:34 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Oké.
Dan ga je vanaf nu als mevrouw Pardoes door het leven.
Ik lust ook spruitjes.
Bergamotquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:36 schreef Wolve000 het volgende:
Allemaal vrij bittere thee-soorten. De Earl Grey is de zachtste van het stel, danzij de.... ehh... iets olie-achtigs wat er in verwerkt zit. Gaat prima tot nu toe.
Bergamotquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:36 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik allemaal zoetige thee ga drinken, ik de gewone thee nog steeds niet zonder suiker weg krijg.
Op stage (4 dagen in de week) drink ik in m'n uppie twee grote thermoskannen Earl Grey. Op werk (1 dag) de hele dag door standaard English Blend. En thuis hebben we wisselend English Tea (Marks & Spencer), Scottish Tea en orkshire Tea. Dat zijn dus meer de Engelse/zwate theesoorten.
Allemaal vrij bittere thee-soorten. De Earl Grey is de zachtste van het stel, danzij de.... ehh... iets olie-achtigs wat er in verwerkt zit. Gaat prima tot nu toe.
Ik kan het niet vinden op Google Maps...quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:36 schreef Bardoes het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week al drie keer de hoofdprijs gewonnen in Dromenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |