Hela! De lasagne is wel met veul kaas, bladen en saus he!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi lijstje. Hoeveel kcals? Een stuk of 1000?
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gevochten?
Door jullie verhalen voel ik me dus zwaar onaantrekkelijk hè. Ben blijkbaar de enige hier die nog nooit een stalker heeft gehad!
Maar om het gebrek aan eten overdag te compenseren moet je aardig wat meer eten dan je maag uberhaupt kwijt kan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hela! De lasagne is wel met veul kaas, bladen en saus he!
Ik zie dat ik niet de eerste ben, maar ik ook niet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gevochten?
Door jullie verhalen voel ik me dus zwaar onaantrekkelijk hè. Ben blijkbaar de enige hier die nog nooit een stalker heeft gehad!
Dus omdat jij een Kcal rijke avondmaaltijd eet, moet je de hele dag zowat vasten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar eet je daar een pond van weg? En het gaat niet eens om de ver***de kcals, maar om je voedingsstoffen en vitamines. En ik zie geen gezonde vetten erbij staan en nauwelijks eiwitten. Hoe wil je je lijf draaiende houden, van de lucht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:56 schreef neen het volgende:
O: 4 broodjes geroosterd en 2 eitjes gekookten een glas limonade
T: koffie
L: weetnogniet
T: kopje koffie naturlijk
D: weetniet, uit eten![]()
T: hertog jan (feestje)Neen, heb je weleens van vitamines gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Neen, heb je weleens van vitamines gehoord?
Wat denk je, mijn limonade bevat vitamine Cquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Neen, heb je weleens van vitamines gehoord?
Dat eet je om een uur of 19.00. Waar ga je de rest van de dag je lichaam mee voeden? Op een banaantje in de ochtend hou ik het 20 minuten vol.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:13 schreef neen het volgende:
Ik ga maar koffie drinken op school, ik zal wel even langs de winkel om fruit te kopendat is opzich wel een goed plan ja
hoi he
Ik vind het echt wel meevallen eigenlijk..quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat eet je om een uur of 19.00. Waar ga je de rest van de dag je lichaam mee voeden? Op een banaantje in de ochtend hou ik het 20 minuten vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |