Hela! De lasagne is wel met veul kaas, bladen en saus he!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi lijstje. Hoeveel kcals? Een stuk of 1000?
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gevochten?
Door jullie verhalen voel ik me dus zwaar onaantrekkelijk hè. Ben blijkbaar de enige hier die nog nooit een stalker heeft gehad!
Maar om het gebrek aan eten overdag te compenseren moet je aardig wat meer eten dan je maag uberhaupt kwijt kan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hela! De lasagne is wel met veul kaas, bladen en saus he!
Ik zie dat ik niet de eerste ben, maar ik ook niet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gevochten?
Door jullie verhalen voel ik me dus zwaar onaantrekkelijk hè. Ben blijkbaar de enige hier die nog nooit een stalker heeft gehad!
Dus omdat jij een Kcal rijke avondmaaltijd eet, moet je de hele dag zowat vasten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar eet je daar een pond van weg? En het gaat niet eens om de ver***de kcals, maar om je voedingsstoffen en vitamines. En ik zie geen gezonde vetten erbij staan en nauwelijks eiwitten. Hoe wil je je lijf draaiende houden, van de lucht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:56 schreef neen het volgende:
O: 4 broodjes geroosterd en 2 eitjes gekookten een glas limonade
T: koffie
L: weetnogniet
T: kopje koffie naturlijk
D: weetniet, uit eten![]()
T: hertog jan (feestje)Neen, heb je weleens van vitamines gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Neen, heb je weleens van vitamines gehoord?
Wat denk je, mijn limonade bevat vitamine Cquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Neen, heb je weleens van vitamines gehoord?
Dat eet je om een uur of 19.00. Waar ga je de rest van de dag je lichaam mee voeden? Op een banaantje in de ochtend hou ik het 20 minuten vol.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:13 schreef neen het volgende:
Ik ga maar koffie drinken op school, ik zal wel even langs de winkel om fruit te kopendat is opzich wel een goed plan ja
hoi he
Ik vind het echt wel meevallen eigenlijk..quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat eet je om een uur of 19.00. Waar ga je de rest van de dag je lichaam mee voeden? Op een banaantje in de ochtend hou ik het 20 minuten vol.
Dat maakt het juist nog ergerquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel meevallen eigenlijk..Ik doe zittend werk he. Maar zal zien of ik nog ergens een extra boterham kan ritselen. O wacht, heb nog krackers in mn la!
Ook voor zittend werk heb je vitamines nodig en meer dan 1000 kcalsquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel meevallen eigenlijk..Ik doe zittend werk he. Maar zal zien of ik nog ergens een extra boterham kan ritselen. O wacht, heb nog krackers in mn la!
Het verschil tussen een zittende en een actieve dag is niet eens overdreven groot hoor. Zolang je geen marathons aan het lopen bent. Het kost aardig wat om de kachel op 37 graden te houden en om vele signalen heen en weer te sturen in de grijze masse daar in je hoofd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe de volgende keer die banaan op twee boterhammen, smeer er nog een beetje pindakaas op en dan is het al een stuk beter. Je lichaam heeft 's ochtends gewoon meer nodig dan 1 banaan kan bieden. Ook al doe je zittend werk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het idee van BMR is juist dat het daarvoor niet uitmaakt wat je op een dag doet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik voel nog niets, maarja als je iets voelt is het te laat.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Denk je om je knieen, Sarabi? Zumba is, naar mijn ervaring, echt wel belastend. Ik vind je lijst nog steeds friggin' mager trouwens.
Ik zal inderdaad weer eens wat noten in huis halenquote:
Goed hoor, dat je zelfs gezonde dingen eet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef Rituals het volgende:
Dankjewel allemaal! Ik heb net toch een peer + yoghurt kunnen eten.
Mini, als ik niet naar die werkgroep ga, krijg ik geen tentamenuitslag en moet ik het vak volgend jaar opnieuw doen (tenzij je een hele goede reden hebt). Dus niet gaan is eigenlijk geen optie. Daarna heb ik eigenlijk ook nog niet verplichte dingen, maar daar ga ik niet naartoe.
Bammetje met kipfilet en avocadoquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zal inderdaad weer eens wat noten in huis halen
Avocado weet ik eigenlijk niet of ik lekker vind, eens proberen
Maar een zoet toetje? Dat is toch niet gezond
Nou ja, als je twee uur sport op een dag, kun je je dat best 'veroorloven', vind ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zal inderdaad weer eens wat noten in huis halen
Avocado weet ik eigenlijk niet of ik lekker vind, eens proberen
Maar een zoet toetje? Dat is toch niet gezond
Is dat lekker?quote:
Dat is wel een goede regelquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
Loze koolhydraten of minder gezonde vetten kunnen alleen in combinatie met sport, is mijn stelregel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |