Aan de andere kant, liever nu dan in juniquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve, als je dit leest, waag het niet me te dumpen
*Grinnik*quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Aan de andere kant, liever nu dan in juni
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:16 schreef loveli het volgende:
*rent weg en verstopt zich achter een broccoli*
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:16 schreef loveli het volgende:
*rent weg en verstopt zich achter een boom*
Niets mis mee tenzij de tandoori uit zo'n pak komt want daar zitten veel kcals in.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:12 schreef Sarabi het volgende:
Mijn lijst voor vandaag (voor mijn gevoel een beetje veel, maar misschien is dat juist wel een normale hoeveelheid)
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met 1 plakje oude kaas
D: kip tandoori met salade
T: 2 mandarijntjes
T: 100gr kipfilet
T: 2 plakjes roggebrood met in totaal 1 plakje oude kaas
Ik vermoed dat laatste jaar LTS voor mij ook veel moeilijker zou zijn geweest dan 6 VWO.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:55 schreef loveli het volgende:
en die me als ik huiswerk moest doen niet vertelde dat het laatste jaar LTS veel moeilijker was dan mijn 6 vwo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: mineola
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosvruchten
D: andijvieschotel met kaas en tomaat
T: handje nootjes
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosvruchten
D: onbekend
[ Bericht 0% gewijzigd door vergeetmewelletje op 11-03-2010 09:42:26 ]
Ik was bij ouders thuis voor een testafname van een kindquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Niets mis mee tenzij de tandoori uit zo'n pak komt want daar zitten veel kcals in.![]()
[..]
Liever geen van beide.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Aan de andere kant, liever nu dan in juni
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, vakantiefoutjes.Jij wint! Maar waarom geen L en 2 keer een D?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
Boks! mijn helm van wielrennen zat gister precies op/over mijn bultquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:38 schreef neen het volgende:
Ik heb dus een bult onder m'n kin, blauwe plekken en een teen die echt dik ishardlopen gaat hem vandaag niet worden denk ik
LOLquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:36 schreef loveli het volgende:
Jij wint! Maar waarom geen L en 2 keer een D?
Mooi lijstje. Hoeveel kcals? Een stuk of 1000?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning vandaag:
O: ienieminie banaan
T: appeltje
L: 2 boterhammen pindakaas
T: nog zo'n mini-banaan
D: spinazielasagne
ik zou als ik XM was morgen maar gaan balansenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi lijstje. Hoeveel kcals? Een stuk of 1000?
Gevochten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:38 schreef neen het volgende:
Ik heb dus een bult onder m'n kin, blauwe plekken en een teen die echt dik ishardlopen gaat hem vandaag niet worden denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |