He bah!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Deze twee waren van 't ras Hollandsch Trots.
Ze waren 'm net aan het beroven toen die vent van de parkeerplaats de day kwam saven. Dus hij heeft alles nog, maar wel overal nu al blauwe plekken en spierpijn.quote:
Dan is die ook niet veel gewend zeg, koop eens halters voor dat jong.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Ze waren 'm net aan het beroven toen die vent van de parkeerplaats de day kwam saven. Dus hij heeft alles nog, maar wel overal nu al blauwe plekken en spierpijn.
Nope, hij was bij mij wezen logeren en was in alle vroegte naar school vertrokken, met een schooltas voor zijn boeken en een plastic zak voor zijn sigaret-spulletjes.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:30 schreef GasTurbine het volgende:
Hij zal het er wel naar gemaakt hebben. Vooral als het zo'n sjonnie is dat'ie zulke zooi in een plastic tasje meezeult. Krakers
Aha! TS z'n broertje is overvallen door Octo en meneer krabs!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:30 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe kan 1 zo'n stumperd armen en benen tegelijk vasthouden?
Dus hij hoort niet te klagen. Zulke dingen gebeuren nou eenmaal, het is geen structureel probleem.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Ze waren 'm net aan het beroven toen die vent van de parkeerplaats de day kwam saven. Dus hij heeft alles nog, maar wel overal nu al blauwe plekken en spierpijn.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Aha! TS z'n broertje is overvallen door Octo en meneer krabs!
Parkeerplaats-vent.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Jij leeft zeker in een boerengat ergens in Limburg?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat mensen vol vooroordelen die zich bang laten maken door alles wat Wilders zegt
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus hij hoort niet te klagen. Zulke dingen gebeuren nou eenmaal, het is geen structureel probleem.
"Nu eenmaal gebeuren" en "geen structureel probleem" lijkt zichzelf een beetje tegen te spreken. Or iz det djust mie?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus hij hoort niet te klagen. Zulke dingen gebeuren nou eenmaal, het is geen structureel probleem.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
quote:
Nee, hoezo? De meeste Wildersstemmers zijn trouwens mensen uit boerengaten in Limburg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:33 schreef Torrio het volgende:
[..]
Jij leeft zeker in een boerengat ergens in Limburg?
Je moeder.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als zulke dingen nu eenmaal gebeuren, dan is het wel een structureel probleem, dumbfuck.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:30 schreef GasTurbine het volgende:
Hij zal het er wel naar gemaakt hebben. Vooral als het zo'n sjonnie is dat'ie zulke zooi in een plastic tasje meezeult. Krakers
quote:
Neuh, ik ben gewoon pissig, vandaar KLBquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:34 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
OT: TS, en jij denkt van 'Mwah, hij is toch in elkaar gerost, laat ik maar even mijn dagboekverhaal met de Fokkers delen."
En Enschede.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, hoezo? De meeste Wildersstemmers zijn trouwens mensen uit boerengaten in Limburg.
Ah jongens, we hebben weer een PVV-stemmer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:33 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ahja, hij is alleen maar in elkaar geslagen. Pfoeh, wat een geluk inderdaadquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]_!
Trouwens, hij heeft z'n zooi nog dus hij moet van geluk spreken. Hij had ook alles kwijt kunnen zijn.
Helaas wel. Maar daar ging het niet om.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, hoezo? De meeste Wildersstemmers zijn trouwens mensen uit boerengaten in Limburg.
Ik zie geen tegenspraak eigenlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:33 schreef superworm het volgende:
[..]
"Nu eenmaal gebeuren" en "geen structureel probleem" lijkt zichzelf een beetje tegen te spreken. Or iz det djust mie?
Dus? Gaan we voortaan iedereen z'n politieke voorkeur raden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah jongens, we hebben weer een PVV-stemmer.____!!
En Opsporing Verzocht is zeker ook door de PVV in scene gezet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat mensen vol vooroordelen die zich bang laten maken door alles wat Wilders zegt
Als dingen zo vaak gebeuren dat het niet eens meer nieuws mag heten en weggewuifd wordt met een "ach, dat gebeurt nou eenmaal, doe je niks aan", dan is het júíst een structureel probleemquote:
Die dingen gebeuren. Wildersstemmerquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ahja, hij is alleen maar in elkaar geslagen. Pfoeh, wat een geluk inderdaad!
Hoaxquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren nou eenmaal, het komt wel eens voor. Je kan er moeilijk aan ontkomen op een populatie van 16 miljoen personen. Het is geen structureel probleem dat het elke dag 4x gebeurt in dezelfde straat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Als dingen zo vaak gebeuren dat het niet eens meer nieuws mag heten en weggewuifd wordt met een "ach, dat gebeurt nou eenmaal, doe je niks aan", dan is het júíst een structureel probleem
Ik weet zéker dat je ze helemaal naar de tiefus had geschopt, maar in zo'n situatie - plots zinloos geweld waar je dat nóóit meemaakt - zorgt voor een bepaalde shock bij de burger die niet veel vecht, daarnaast was-ie dus flink hard op z'n hoofd geslagen waardoor hij het niet 100 procent meekreeg allemaal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef Satonol90 het volgende:
Jouw broertje is wel zwak. Sowieso moet je in een gevecht altijd zorgen dat je tegenstander nooit in de rug komt. En als die andere je broertje z'n armen vastpakte dan had hij altijd nog zijn benen waarmee hij in die andere zijn kruis kon trappen
Op die manier niet nee, maar dit soort geweld, haast 'happy slapping', gewoon vechten om de adrenalinekick en ruzie zoeken om dezelfde reden, is wel een teken der tijden. Dat gebeurde in de tijd van de veldwachter echt een stuk minder. Denk aan Kerwin Duinmeijer en hoe dat eigenlijk 'nieuw' was in de eighties.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren nou eenmaal, het komt wel eens voor. Je kan er moeilijk aan ontkomen op een populatie van 16 miljoen personen. Het is geen structureel probleem dat het elke dag 4x gebeurt in dezelfde straat.
Zo bedoelde ik het eigenlijk.
Doen alsof elke misdaad van een Marokkaan komt slaat gewoon nergens op, nergens in de OP staat het woord "Marokkaan" en toch zijn er gelijk weer van dat soort belachelijke opmerkingen. Een opmerking als "De crisis is vast weer de schuld van de joden" is daarentegen dan wel weer banwaardig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Torrio het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar daar ging het niet om.
Die vooroordelen komen echt niet door Wilders hoor, die problemen waren er al voor Wilders, die ratjes van Noord Afrikaanse afkomst zie je meestal alleen in de grotere steden, vandaar dat ik dacht dat je ergens in een gat woonde.
Ah, dit wordt blijkbaar zo'n soort Obama-discussie. Als je het niet met hem eens bent ben je automatisch racist.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren. Wildersstemmer
Omdat hij rookt, maar nog niet zoveel verdient dat hij pakjes kan kopen. Dus koopt-ie potten sjek - bijna 80 procent goedkoper.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:41 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom heeft je broertje spullen om sigaretten te maken ?
Fijn, dat jij dat kan raden. Kan ik dan aan je username 'a, sie nonniks' concluderen dat je het verkeerd ziet? Lijkt me ongeveer evenveel informatie om een oordeel op te baseren.quote:Ik kan alweer raden wat voor soort persoon het is en hij zal het dan ook wel zelf uitgelokt hebben, vieze kampers![]()
Als de schuld op bankiers wordt geschoven en;quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doen alsof elke misdaad van een Marokkaan komt slaat gewoon nergens op, nergens in de OP staat het woord "Marokkaan" en toch zijn er gelijk weer van dat soort belachelijke opmerkingen. Een opmerking als "De crisis is vast weer de schuld van de joden" is daarentegen dan wel weer banwaardig.
Ja, ik vat m.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Als dingen zo vaak gebeuren dat het niet eens meer nieuws mag heten en weggewuifd wordt met een "ach, dat gebeurt nou eenmaal, doe je niks aan", dan is het júíst een structureel probleem
Dat komt door het CIDI en dat soort clubjes. Zodra je bij de 'd' van 'joden' bent staan ze al boven je toetsenbord mee te kijken of je wel lieve dingen schrijft. Als de mocro's zich zouden verenigen en om elk wissewasje websites of personen aanklagen, zou het ook minder gaan mogen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doen alsof elke misdaad van een Marokkaan komt slaat gewoon nergens op, nergens in de OP staat het woord "Marokkaan" en toch zijn er gelijk weer van dat soort belachelijke opmerkingen. Een opmerking als "De crisis is vast weer de schuld van de joden" is daarentegen dan wel weer banwaardig.
Je kan lopen generaliseren en baggetaliseren maar je schuift het nu weer op de slachtofferrol. Pathetic.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, dit wordt blijkbaar zo'n soort Obama-discussie. Als je het niet met hem eens bent ben je automatisch racist.
Als ik het niet goed vind dat zo'n groep kansenjongeren totaal doelloos iemand in elkaar slaat ben ik een racist en Wildersstemmer dus.
Nu heeft hij tenmiste een reden om op een vechtsport kan gaan. Ik heb automatisch mijn handen omhoog als ik in een bedreigende situatie kom, het ziet er misschien wel dom uit maar zo zorg je er wel voor dat ze je geen sucker punch gevenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat je ze helemaal naar de tiefus had geschopt, maar in zo'n situatie - plots zinloos geweld waar je dat nóóit meemaakt - zorgt voor een bepaalde shock bij de burger die niet veel vecht, daarnaast was-ie dus flink hard op z'n hoofd geslagen waardoor hij het niet 100 procent meekreeg allemaal.
Elke misdaad? Nee zeker niet. De grootste criminelen zijn blanken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vanwaar deze nodeloos kwetsende reactie? De Joden zoeken volgens jou dus expres problemen waar ze niet zijn?! Misschien moet je maar plaatsnemen in een tijdmachine richting 1940, misschien heb je het daar beter naar je zinquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat komt door het CIDI en dat soort clubjes. Zodra je bij de 'd' van 'joden' bent staan ze al boven je toetsenbord mee te kijken of je wel lieve dingen schrijft. Als de mocro's zich zouden verenigen en om elk wissewasje websites of personen aanklagen, zou het ook minder gaan mogen.
Nee, want het is onzin om te stellen dat hun Joodse achtergrond ook maar iets te maken heeft met hun vermogen om een bank goed te leiden. Net als dat Marokkaans bloed of een islamitisch geloof ook niks te maken heeft met de kans dat je een misdaad begaat. Het is de situatie waarin die jongeren zitten, er zitten ook genoeg blanke autochtone jongeren in dezelfde situatie die ook crimineel worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als de schuld op bankiers wordt geschoven en;
bankiers over het algemeen Joodse roots hebben;
kan je stellen dat joden de crisis hebben veroorzaakt. Maarja, links-nederland hé.
Wat redeneer jij falend zeg. Echt ongelofelijk dit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als de schuld op bankiers wordt geschoven en;
bankiers over het algemeen Joodse roots hebben;
kan je stellen dat joden de crisis hebben veroorzaakt. Maarja, links-nederland hé.
Als je zegt dat Joden de crisis hebben veroorzaakt lieg je niet? Het zijn immers Joden die de functie bankieren tot zich genomen hebben. Ongeacht of je hun achtergrond er bij betrekt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, want het is onzin om te stellen dat hun Joodse achtergrond ook maar iets te maken heeft met hun vermogen om een bank goed te leiden. Net als dat Marokkaans bloed of een islamitisch geloof ook niks te maken heeft met de kans dat je een misdaad begaat. Het is de situatie waarin die jongeren zitten, er zitten ook genoeg blanke autochtone jongeren in dezelfde situatie die ook crimineel worden.
Want klachten in het algemeen kunnen niet serieus zijn?quote:
Heeft Wilders zijn internetcommando's weer opgetrommeld?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat redeneer jij falend zeg. Echt ongelofelijk dit.
Nee, kijk, en dit is dus de klassieke WO2-pavlov-reactie: clubjes als het CIDI proberen overal op het internet en elders "kritiek op Israël" gelijk te stellen aan "jodenhaat". Zeg je iets over de Gaza-perikelen? Jodenhaat. Zeg je iets over de wederrechtelijke bouw van huizen in Palestijns grondgebied? Jodenhaat!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vanwaar deze nodeloos kwetsende reactie? De Joden zoeken volgens jou dus expres problemen waar ze niet zijn?! Misschien moet je maar plaatsnemen in een tijdmachine richting 1940, misschien heb je het daar beter naar je zin
Klachten wel, reacties van KLB-ers niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:50 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Want klachten in het algemeen kunnen niet serieus zijn?
Enniehoe: daders zijn lafbekken, alle steun voor broertje TS.
Kom jij dan eens met iets nuttigs kneus, ipv mensen afkraken en zelf je bek houden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat redeneer jij falend zeg. Echt ongelofelijk dit.
Een hoop letters om jouw kortzichtigheid te verbergen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee, kijk, en dit is dus de klassieke WO2-pavlov-reactie: clubjes als het CIDI proberen overal op het internet en elders "kritiek op Israël" gelijk te stellen aan "jodenhaat". Zeg je iets over de Gaza-perikelen? Jodenhaat. Zeg je iets over de wederrechtelijke bouw van huizen in Palestijns grondgebied? Jodenhaat!
Dat getuigt niet alleen van een veel te veel misbruikte klassieke slachtofferrol, maar juist ook van een slechte kennis van de geschiedenis. Voor mij is een jood niet meer of minder dan een moslim, hindu of gristen. Een Israëliet niet meer dan een Belg of een Pool. Als je doodnormale kritiek weert met agressieve beschuldigingen is er iets heel erg scheefgegroeid over de jaren.
Leg uit....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je kan lopen generaliseren en baggetaliseren maar je schuift het nu weer op de slachtofferrol. Pathetic.
Xenofoob
Hou je niet van de domme, je maakt nu het vooroordeel wat links-nederland heeft gecreeërd over de Wildersstemmer waar.quote:
Aha, ik vraag om uitleg maar verder dan een paar populaire woordjes kom je niet. Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hou je niet van de domme, je maakt nu het vooroordeel wat links-nederland heeft gecreeërd over de Wildersstemmer waar.
Dit waren dus geen Marokkanen, wat al wel aangeeft dat dit soort bevooroordeelde opmerkingen nergens op slaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Elke misdaad? Nee zeker niet. De grootste criminelen zijn blanken.
Maar dit soort dingen zijn naar mijn mening veelal Marokkaantjes, dat komt niet door Wilders, dat is m'n eigen mening naar wat ik zelf zie en gezien heb, vooral de laatste 10 jaar.
Vaak heb ik ook wél gelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit waren dus geen Marokkanen, wat al wel aangeeft dat dit soort bevooroordeelde opmerkingen nergens op slaan.
Ga toch ergens anders een Obamadiscussie houden. Obama is een lichtpunt in de duisternis. Mensen die tegen Obama zijn hebben geen verstand. Neocon's liegen en bedriegen. Open je ogen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Aha, ik vraag om uitleg maar verder dan een paar populaire woordjes kom je niet. Precies wat ik dacht.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ga toch ergens anders een Obamadiscussie houden. Obama is een lichtpunt in de duisternis. Mensen die tegen Obama zijn hebben geen verstand. Neocon's liegen en bedriegen. Open je ogen.
Wie zegt dat ik pro-Palestijns ben? Ik vind ze allebei hun positieve en negatieve kanten hebben. En mij hoef je niet te vertellen waarom joden gehaat worden en werden, ik ben niet achterlijk of zo. Punt is dat de wereld niet zwart-wit is. Er zijn miljoenen tinten grijs.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Een hoop letters om jouw kortzichtigheid te verbergen.
Joden/Israeliërs worden gehaat om hun geloof en afkomst en zijn daarop verwikkeld in een conflict met de moslimwereld. Als je aan de kant van de Jodenhaters staat ben je een antisemiet.
Niets meer niets minder. Antisemitisme ligt op de loer.
Hahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahhaahhahahahahahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ga toch ergens anders een Obamadiscussie houden. Obama is een lichtpunt in de duisternis. Mensen die tegen Obama zijn hebben geen verstand. Neocon's liegen en bedriegen. Open je ogen.
True maar als jij een getrained vechtsporter bent kan je ze vaak wel van je afslaan alleen met een beetje pech trekken ze dan een mes en ben je nog verder van huisquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:08 schreef Equites het volgende:
Ojee alle internet helden verzamel topic. Alle Fok' ers laten zich natuurlijk niet in elkaar slaan maar hadden deze 2 boys volledig afgerost. Zo'n situatie als deze zie je niet aankomen, dat is nou juist waar hun krachten liggen van die 2 pleuris leiers.
Dus heel Nederland Krav Maga cursussen volgen!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:09 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
True maar als jij een getrained vechtsporter bent kan je ze vaak wel van je afslaan alleen met een beetje pech trekken ze dan een mes en ben je nog verder van huis
Vanwaar dan communistische tekens op je jas/tas?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:07 schreef superworm het volgende:
[..]
En mij hoef je niet te vertellen waarom joden gehaat worden en werden, ik ben niet achterlijk of zo.
Dan hoeft het toch niet te betekenen dat ik het ben geweest?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:12 schreef onearmedman het volgende:
Trouwens @ het gezeik dat er geen marokkanen vermeld staan in de TS. In de titel staat kansjongeren, in combinatie met geweld is de kans het grootst dat het marokkanen zijn.
Jawel, jij bent ook tuig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan hoeft het toch niet te betekenen dat ik het ben geweest?
Je bent zeldzaam!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je gehuil de hele tijd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:12 schreef onearmedman het volgende:
Trouwens @ het gezeik dat er geen marokkanen vermeld staan in de TS. In de titel staat kansjongeren, in combinatie met geweld is de kans het grootst dat het marokkanen zijn.
Weer zo'n ongefundeerde opmerkingquote:
Hij komt uit Rotterdam. Hoezo ongefundeerd?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Weer zo'n ongefundeerde opmerking
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Weer zo'n ongefundeerde opmerking
Of anders?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je gehuil de hele tijd.
Internethelden zijn het. En inhoudelijk zeggen ze niets.quote:
Inderdaad, Sommige users. toch.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:19 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Internethelden zijn het. En inhoudelijk zeggen ze niets.
hoax, broodje aap, de waarheid haalt de leugen in, 11 tegen 11, de bal is rond etc. etc. etc.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Dan klik je toch lekker niet op dit topic? Je kan toch van te voren verwachten wat voor reacties er in staan.quote:
Nee, omdat sommige kortzichtige idioten weten niet hoe imbeciel zij wel niet zijn en de gevolgen van dat soort reacties wel niet zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan klik je toch lekker niet op dit topic? Je kan toch van te voren verwachten wat voor reacties er in staan.
Dat speldje zit allang niet meer op mijn jas, bovendien is er nog iets als ironie. Denken dat ik met een dom DDR-speldje meteen de ergste Stalinistische moordende rovende kutcommunist ben, lijkt me vrij kortzichtig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vanwaar dan communistische tekens op je jas/tas?
Wat is dat voor zwakzinnigheid. Waarom zou hij weglopen voor de generalisatie. Het is de kracht van het individu die centraal staat in onze samenleving.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan klik je toch lekker niet op dit topic? Je kan toch van te voren verwachten wat voor reacties er in staan.
De link is snel gelegd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat speldje zit allang niet meer op mijn jas, bovendien is er nog iets als ironie. Denken dat ik met een dom DDR-speldje meteen de ergste Stalinistische moordende rovende kutcommunist ben, lijkt me vrij kortzichtig.
Rassenhaat sowieso.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:27 schreef GasTurbine het volgende:
En er is niks ironisch aan Jodenhaat.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:27 schreef GasTurbine het volgende:
En er is niks ironisch aan Jodenhaat.
Sjoah. De link tussen Chup-a-Chup's en pedo's ook, maar dat wil niet zeggen dat iedereen die een lolly eet meteen kinderen gaat aanranden.quote:
Want die komt dan een verhaaltje voorlezen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vervelend om te horen TS. Als je er zwak uit ziet ben je kanonnenvoer in de straten, zo is het nou eenmaal.
Volgende keer gelijk 0900-Michielos.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Sjoah. De link tussen Chup-a-Chup's en pedo's ook, maar dat wil niet zeggen dat iedereen die een lolly eet meteen kinderen gaat aanranden.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Want die komt dan een verhaaltje voorlezen?
hoeft toch niet het is SUPERwormquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Die zorgt ervoor dat de daders zouden willen dat ze nooit geboren waren.
Leg dat is uit. Want volgens mij kiezen ze er eerder voor. Je doet net alsof ze het nodig hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, want het is onzin om te stellen dat hun Joodse achtergrond ook maar iets te maken heeft met hun vermogen om een bank goed te leiden. Net als dat Marokkaans bloed of een islamitisch geloof ook niks te maken heeft met de kans dat je een misdaad begaat. Het is de situatie waarin die jongeren zitten, er zitten ook genoeg blanke autochtone jongeren in dezelfde situatie die ook crimineel worden.
goede trollquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Criminele jongeren worden heus niet zomaar crimineel, dat heeft te maken met onder andere het onderwijs wat ze gehad hebben en de wijk waarin ze wonen, dat heeft niks met hun afkomst te maken. Dan moet je die dingen ook verbeteren en niet "HUURR DUURR WE MOETEN IEDEREEN VAN ISLAMITISCHE EN ARABISCHE AFKOMST ANDERS BEHANDELEN HERP". Blanke jongeren in dat soort wijken worden net zo crimineel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:59 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Leg dat is uit. Want volgens mij kiezen ze er eerder voor. Je doet net alsof ze het nodig hebben.
Bron?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Criminele jongeren worden heus niet zomaar crimineel, dat heeft te maken met onder andere het onderwijs wat ze gehad hebben en de wijk waarin ze wonen, dat heeft niks met hun afkomst te maken. Dan moet je die dingen ook verbeteren en niet "HUURR DUURR WE MOETEN IEDEREEN VAN ISLAMITISCHE EN ARABISCHE AFKOMST ANDERS BEHANDELEN HERP". Blanke jongeren in dat soort wijken worden net zo crimineel.
is gelul kijk hier maar eens naarquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Criminele jongeren worden heus niet zomaar crimineel, dat heeft te maken met onder andere het onderwijs wat ze gehad hebben en de wijk waarin ze wonen, dat heeft niks met hun afkomst te maken. Dan moet je die dingen ook verbeteren en niet "HUURR DUURR WE MOETEN IEDEREEN VAN ISLAMITISCHE EN ARABISCHE AFKOMST ANDERS BEHANDELEN HERP". Blanke jongeren in dat soort wijken worden net zo crimineel.
Het crimineel zijn afschuiven op het onderwijs en de wijk is wel heel makkelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het crimineel zijn afschuiven op afkomst nog makkelijker.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Het crimineel zijn afschuiven op het onderwijs en de wijk is wel heel makkelijk.
Dat klopt, als het chinezen waren die veelvuldig misdaad begingen zei ik kutchinezen, nu zijn het echter marokkanen dus zeg ik kutmarokkanen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Ja, de kans is groter dat ze het verkeerde pad op gaan wanneer ze in een probleemwijk opgroeien. Maar dit maakt het nog niet ok wanneer ze dit wel doen. Nergens in Nederland is het zo erg dat wie dan ook de indruk kan krijgen dat stelen (of wat dan ook) acceptabel gedrag is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
Criminele jongeren worden heus niet zomaar crimineel, dat heeft te maken met onder andere het onderwijs wat ze gehad hebben en de wijk waarin ze wonen,
Logisch dit. Betwijfel trouwens dat de meeste PVV stemmers zo denken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
dat heeft niks met hun afkomst te maken. Dan moet je die dingen ook verbeteren en niet "HUURR DUURR WE MOETEN IEDEREEN VAN ISLAMITISCHE EN ARABISCHE AFKOMST ANDERS BEHANDELEN HERP". Blanke jongeren in dat soort wijken worden net zo crimineel.
Ik zeg ook nergens dat dit oke is of je dat je het moet accepteren, ik geef alleen aan dat daar de oorzaak zit en niet in hun afkomst. Mensen hogere of andere straffen geven omdat ze een andere afkomst hebben gaat helemaal nergens over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:13 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Ja, de kans is groter dat ze het verkeerde pad op gaan wanneer ze in een probleemwijk opgroeien. Maar dit maakt het nog niet ok wanneer ze dit wel doen. Nergens in Nederland is het zo erg dat wie dan ook de indruk kan krijgen dat stelen (of wat dan ook) acceptabel gedrag is.
[..]
Logisch dit. Betwijfel trouwens dat de meeste PVV stemmers zo denken.
Wie staat daar voor dan? Behalve laagopgeleiden en internettrollen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat dit oke is of je dat je het moet accepteren, ik geef alleen aan dat daar de oorzaak zit en niet in hun afkomst. Mensen hogere of andere straffen geven omdat ze een andere afkomst hebben gaat helemaal nergens over.
Wilders, laagopgeleiden en internettrollenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:19 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wie staat daar voor dan? Behalve laagopgeleiden en internettrollen?
Denk je ook niet dat een andere cultuur andere normen en waarden heeft en andere opvattingen? Dat moet je ook meerekenen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat dit oke is of je dat je het moet accepteren, ik geef alleen aan dat daar de oorzaak zit en niet in hun afkomst. Mensen hogere of andere straffen geven omdat ze een andere afkomst hebben gaat helemaal nergens over.
Er is echt geen enkele cultuur die zegt dat het beroven en vermoorden van mensen goed is, daar zullen ze het heus niet vandaan hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef Torrio het volgende:
[..]
Denk je ook niet dat een andere cultuur andere normen en waarden heeft en andere opvattingen? Dat moet je ook meerekenen.
Heb je daar toevallig een bron van. Ik luister maar met een half oor wat die gast zegt. Maar met google kon ik daar zo snel niks over vinden althans.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wilders, laagopgeleiden en internettrollen
Klopt, maar het dragen van een mes is in de boerengedeeltes van Marokko heel normaal bijvoorbeeld, en dat zie je hier ook terug. Daarom zijn de meeste mensen ook bang tegen die ratjes in te gaan, omdat ze bang zijn dat ze wat ergers overkomt dan een paar klappen. En daar zit ook het verschil wat je vaak ziet tussen Nederlanders en Marokkanen. Nederlanders kunnen net zo goed agressief zijn, maar zullen zelden naar een wapen pakken als dat niet hoeft. Natuurlijk zijn er uitzonderingen die dat wel doen, die moeten net zo goed aangepakt worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er is echt geen enkele cultuur die zegt dat het beroven en vermoorden van mensen goed is, daar zullen ze het heus niet vandaan hebben.
Nee, maar dat blijkt wel uit het feit dat hij het steeds heeft over "Marokkaanse straatterroristen uitzetten" en over het aanpakken van "Marokkaans tuig". Bron: Een willekeurige tirade van Wilders in de Tweede Kamer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:28 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een bron van. Ik luister maar met een half oor wat die gast zegt. Maar met google kon ik daar zo snel niks over vinden althans.
Ik ben geen PVV stemmer, maar met dat soort dingen is iedereen het toch eens?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, maar dat blijkt wel uit het feit dat hij het steeds heeft over "Marokkaanse straatterroristen uitzetten" en over het aanpakken van "Marokkaans tuig". Bron: Een willekeurige tirade van Wilders in de Tweede Kamer.
Hij heeft inderdaad wel een obsessie voor allochtonen. Maar hij wilt volgens mij dezelfde straffen voor iedereen. Behalve mensen die hij het land uit kan knikkeren. Tja dat kan nou eenmaal niet bij die autochtonen tokkies.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, maar dat blijkt wel uit het feit dat hij het steeds heeft over "Marokkaanse straatterroristen uitzetten" en over het aanpakken van "Marokkaans tuig". Bron: Een willekeurige tirade van Wilders in de Tweede Kamer.
Omdat rechts en niet VVD.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:32 schreef Torrio het volgende:
En waarom in godsnaam altijd Wilders of de PVV erbij betrekken? Die man laat blijkbaar een onwisbare indruk bij sommigen achter
Dat is waar, maar elke discussie waar allochtonen in voorkomen, wordt de PVV of Wilders erbij gehaald. Daar ging het niet over.quote:
Dat bedoelde ik dus te zeggen een aantal posts geleden. We hebben al genoeg autochtonen mongolen, daar hebben we onze handen al vol aan en dat is ook werkelijk ons pakkie an.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad wel een obsessie voor allochtonen. Maar hij wilt volgens mij dezelfde straffen voor iedereen. Behalve mensen die hij het land uit kan knikkeren. Tja dat kan nou eenmaal niet bij die autochtonen tokkies.
En ja hij generaliseert wel. Irritant ja maar meer niet.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Fortitude het volgende:
Ik hoorde trouwens dat o.us tegenwoordig een Nederlander is dus hij was het met zijn broer.
loooooooooooolquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Fortitude het volgende:
Ik hoorde trouwens dat o.us tegenwoordig een Nederlander is dus hij was het met zijn broer.
vanmiddag was ie nog enigst kindquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Fortitude het volgende:
nou, dat werd wel HEEL ERG gehyped hoor. alsof ie de eerste neger was die ooit een mes tegenkwam.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:41 schreef superworm het volgende:
[..]
Op die manier niet nee, maar dit soort geweld, haast 'happy slapping', gewoon vechten om de adrenalinekick en ruzie zoeken om dezelfde reden, is wel een teken der tijden. Dat gebeurde in de tijd van de veldwachter echt een stuk minder. Denk aan Kerwin Duinmeijer en hoe dat eigenlijk 'nieuw' was in de eighties.
Onmogelijk, hadden ze geen maskers op ofzo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Waardevolle toevoeging:quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:08 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Onmogelijk, hadden ze geen maskers op ofzo?
Pauper-alarmquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:33 schreef superworm het volgende:
[..]
maar 1 was wel getooid met een New York Yankees petje.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:08 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Onmogelijk, hadden ze geen maskers op ofzo?
Gezien de buurt waarin het ziekenhuis staat lijkt me dat wel ja.quote:
Je ziet gelijk wat er leeftquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:30 schreef viagraap het volgende:
Er blijft echt weinig van dit topic over als je over alle voorspelbare reacties over afkomst en Wilders en de daaruit voortvloeiende discussies heen leest.
Het regent nu ook wel eens, is dat dan ook een structureel probleem?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als zulke dingen nu eenmaal gebeuren, dan is het wel een structureel probleem, dumbfuck.
Als je er niks aan doet wel ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
Het regent nu ook wel eens, is dat dan ook een structureel probleem?
Zet jouw broertje eens heel snel op kickboksen en Krav Magaquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat je ze helemaal naar de tiefus had geschopt, maar in zo'n situatie - plots zinloos geweld waar je dat nóóit meemaakt - zorgt voor een bepaalde shock bij de burger die niet veel vecht, daarnaast was-ie dus flink hard op z'n hoofd geslagen waardoor hij het niet 100 procent meekreeg allemaal.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:11 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Gezien de buurt waarin het ziekenhuis staat lijkt me dat wel ja.
Er lopen daar altijd groepen Marokkanen de buurt te terroriseren.
Nee, natuurlijk niet, een meerderheid is er zelfs gelukkig tegen. Misschien begrijp je niet precies wat Penisbaard bedoelt dat Wilders zegt. Wilders vindt dat alle Marokkaanse en Turkse jongeren die crimineel zijn en een dubbel paspoort hebben bij herhaling moeten worden uitgezet; niet-moslims mogen blijven. Zelfde geldt voor de immigratiestop: alleen geen moslims, een christen-Turk mag bijvoorbeeld wel komen terwijl er 0 moslims van welk land ook mogen komen naar Nederland.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:42 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV stemmer, maar met dat soort dingen is iedereen het toch eens?
Bron?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:52 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, een meerderheid is er zelfs gelukkig tegen. Misschien begrijp je niet precies wat Penisbaard bedoelt dat Wilders zegt. Wilders vindt dat alle Marokkaanse en Turkse jongeren die crimineel zijn en een dubbel paspoort hebben bij herhaling moeten worden uitgezet; niet-moslims mogen blijven. Zelfde geldt voor de immigratiestop: alleen geen moslims, een christen-Turk mag bijvoorbeeld wel komen terwijl er 0 moslims van welk land ook mogen komen naar Nederland.
Ik neem aan dat je wel begrijpt dat dit een ZEER grote overtreding is van artikel 1 in de grondwet en van tientallen internationale en EU-gerelateerde verdragen en dat het dus ook onmogelijk is om te realiseren (ook niet het wijzigen van de grondwet, zelfs al zou er een meerderheid voor zijn, vanwege de directe geldigheid van de internationale verdagen die Nederland accepteert).
Kun je dat sprookje ook nog ondersteunen met een goede bron?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:52 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, een meerderheid is er zelfs gelukkig tegen. Misschien begrijp je niet precies wat Penisbaard bedoelt dat Wilders zegt. Wilders vindt dat alle Marokkaanse en Turkse jongeren die crimineel zijn en een dubbel paspoort hebben bij herhaling moeten worden uitgezet; niet-moslims mogen blijven. Zelfde geldt voor de immigratiestop: alleen geen moslims, een christen-Turk mag bijvoorbeeld wel komen terwijl er 0 moslims van welk land ook mogen komen naar Nederland.
Ik neem aan dat je wel begrijpt dat dit een ZEER grote overtreding is van artikel 1 in de grondwet en van tientallen internationale en EU-gerelateerde verdragen en dat het dus ook onmogelijk is om te realiseren (ook niet het wijzigen van de grondwet, zelfs al zou er een meerderheid voor zijn, vanwege de directe geldigheid van de internationale verdagen die Nederland accepteert).
Die hele eu mag soweiso wel verrotten van mij partquote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:23 schreef Skonk het volgende:
En dan nog, ik vind dat je als land gewoon mag weigeren, wie het ook is.
Dat het niet van de EU zou mogen zal me verrotten.
Naar school gaan en rokenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Nope, hij was bij mij wezen logeren en was in alle vroegte naar school vertrokken, met een schooltas voor zijn boeken en een plastic zak voor zijn sigaret-spulletjes.
Mensen die gelijk overlopen van dequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:01 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Naar school gaan en roken![]()
En dan zo snel mogelijk in de pauzes naar buiten rennen en daar zo stoer mogelijk te gaan staan roken![]()
Roken ..
.
.
Wat een sadness.
Beter word jij minister-presidentquote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waarschijnlijk allochtonen die solliciteren naar een paar kogels door een haakneuzenkoppen.
Licht getint?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Jij mag minister wordenquote:
Danku, het volk heeft gesproken! We zullen de daders oppakken en direct 20 uur laten schoffelen!quote:
Onverwachte topicwending!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Teveel Saw gekeken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef mcf het volgende:
Zulke klootzakken moet je in een donker kamertje zetten
Vervolgens zet je aan de ene kant een stoel neer en zet je de airco keikoud aan. Met glas op de grond.
[ afbeelding ]
Hierna laat je die gast op blote voeten naar die stoel rennen..
Als die gast bijna bij de stoel is schiet je hem in zijn knieschijven.
Je laat hem zitten, (kost even tijd) en dan bind je em vast. Ook zijn handen!
Als hij vast zit pak je lange naalden met een tang vast en verhit je ze tot ze roodgloeiend zijn.
Vervolgens steek je die naalden onder zijn nagels..
Dat zal hem leren
Dit doe je dan met allebeide gasten, terwijl je bezig bent met de 1 mag de ander toekijken.
Natuurlijk valt er te variëren over volgorde etc
Sadist.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef mcf het volgende:
Vervolgens zet je aan de ene kant een stoel neer en zet je de airco keikoud aan. Met glas op de grond.
[ afbeelding ]
Als hij vast zit pak je lange naalden met een tang vast en verhit je ze tot ze roodgloeiend zijn.
Dat zal hem leren
Dit doe je dan met allebeide gasten, terwijl je bezig bent met de 1 mag de ander toekijken.
Sukkel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Gastquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef mcf het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal hem leren
Doet me denken aanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef mcf het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal hem leren
Dat weet ie dan wel nog?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat Limburg de dichts bevolkte provincie op de randstad na is, doet er niet toe zekerquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:33 schreef Torrio het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |