Hoaxquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Deze twee waren van 't ras Hollandsch Trots.
Die dingen gebeuren nou eenmaal, het komt wel eens voor. Je kan er moeilijk aan ontkomen op een populatie van 16 miljoen personen. Het is geen structureel probleem dat het elke dag 4x gebeurt in dezelfde straat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Als dingen zo vaak gebeuren dat het niet eens meer nieuws mag heten en weggewuifd wordt met een "ach, dat gebeurt nou eenmaal, doe je niks aan", dan is het júíst een structureel probleem
Ik weet zéker dat je ze helemaal naar de tiefus had geschopt, maar in zo'n situatie - plots zinloos geweld waar je dat nóóit meemaakt - zorgt voor een bepaalde shock bij de burger die niet veel vecht, daarnaast was-ie dus flink hard op z'n hoofd geslagen waardoor hij het niet 100 procent meekreeg allemaal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef Satonol90 het volgende:
Jouw broertje is wel zwak. Sowieso moet je in een gevecht altijd zorgen dat je tegenstander nooit in de rug komt. En als die andere je broertje z'n armen vastpakte dan had hij altijd nog zijn benen waarmee hij in die andere zijn kruis kon trappen
Op die manier niet nee, maar dit soort geweld, haast 'happy slapping', gewoon vechten om de adrenalinekick en ruzie zoeken om dezelfde reden, is wel een teken der tijden. Dat gebeurde in de tijd van de veldwachter echt een stuk minder. Denk aan Kerwin Duinmeijer en hoe dat eigenlijk 'nieuw' was in de eighties.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren nou eenmaal, het komt wel eens voor. Je kan er moeilijk aan ontkomen op een populatie van 16 miljoen personen. Het is geen structureel probleem dat het elke dag 4x gebeurt in dezelfde straat.
Zo bedoelde ik het eigenlijk.
Doen alsof elke misdaad van een Marokkaan komt slaat gewoon nergens op, nergens in de OP staat het woord "Marokkaan" en toch zijn er gelijk weer van dat soort belachelijke opmerkingen. Een opmerking als "De crisis is vast weer de schuld van de joden" is daarentegen dan wel weer banwaardig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Torrio het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar daar ging het niet om.
Die vooroordelen komen echt niet door Wilders hoor, die problemen waren er al voor Wilders, die ratjes van Noord Afrikaanse afkomst zie je meestal alleen in de grotere steden, vandaar dat ik dacht dat je ergens in een gat woonde.
Ah, dit wordt blijkbaar zo'n soort Obama-discussie. Als je het niet met hem eens bent ben je automatisch racist.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren. Wildersstemmer
Omdat hij rookt, maar nog niet zoveel verdient dat hij pakjes kan kopen. Dus koopt-ie potten sjek - bijna 80 procent goedkoper.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:41 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom heeft je broertje spullen om sigaretten te maken ?
Fijn, dat jij dat kan raden. Kan ik dan aan je username 'a, sie nonniks' concluderen dat je het verkeerd ziet? Lijkt me ongeveer evenveel informatie om een oordeel op te baseren.quote:Ik kan alweer raden wat voor soort persoon het is en hij zal het dan ook wel zelf uitgelokt hebben, vieze kampers![]()
Als de schuld op bankiers wordt geschoven en;quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doen alsof elke misdaad van een Marokkaan komt slaat gewoon nergens op, nergens in de OP staat het woord "Marokkaan" en toch zijn er gelijk weer van dat soort belachelijke opmerkingen. Een opmerking als "De crisis is vast weer de schuld van de joden" is daarentegen dan wel weer banwaardig.
Ja, ik vat m.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Als dingen zo vaak gebeuren dat het niet eens meer nieuws mag heten en weggewuifd wordt met een "ach, dat gebeurt nou eenmaal, doe je niks aan", dan is het júíst een structureel probleem
Dat komt door het CIDI en dat soort clubjes. Zodra je bij de 'd' van 'joden' bent staan ze al boven je toetsenbord mee te kijken of je wel lieve dingen schrijft. Als de mocro's zich zouden verenigen en om elk wissewasje websites of personen aanklagen, zou het ook minder gaan mogen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doen alsof elke misdaad van een Marokkaan komt slaat gewoon nergens op, nergens in de OP staat het woord "Marokkaan" en toch zijn er gelijk weer van dat soort belachelijke opmerkingen. Een opmerking als "De crisis is vast weer de schuld van de joden" is daarentegen dan wel weer banwaardig.
Je kan lopen generaliseren en baggetaliseren maar je schuift het nu weer op de slachtofferrol. Pathetic.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, dit wordt blijkbaar zo'n soort Obama-discussie. Als je het niet met hem eens bent ben je automatisch racist.
Als ik het niet goed vind dat zo'n groep kansenjongeren totaal doelloos iemand in elkaar slaat ben ik een racist en Wildersstemmer dus.
Nu heeft hij tenmiste een reden om op een vechtsport kan gaan. Ik heb automatisch mijn handen omhoog als ik in een bedreigende situatie kom, het ziet er misschien wel dom uit maar zo zorg je er wel voor dat ze je geen sucker punch gevenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat je ze helemaal naar de tiefus had geschopt, maar in zo'n situatie - plots zinloos geweld waar je dat nóóit meemaakt - zorgt voor een bepaalde shock bij de burger die niet veel vecht, daarnaast was-ie dus flink hard op z'n hoofd geslagen waardoor hij het niet 100 procent meekreeg allemaal.
Elke misdaad? Nee zeker niet. De grootste criminelen zijn blanken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vanwaar deze nodeloos kwetsende reactie? De Joden zoeken volgens jou dus expres problemen waar ze niet zijn?! Misschien moet je maar plaatsnemen in een tijdmachine richting 1940, misschien heb je het daar beter naar je zinquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat komt door het CIDI en dat soort clubjes. Zodra je bij de 'd' van 'joden' bent staan ze al boven je toetsenbord mee te kijken of je wel lieve dingen schrijft. Als de mocro's zich zouden verenigen en om elk wissewasje websites of personen aanklagen, zou het ook minder gaan mogen.
Nee, want het is onzin om te stellen dat hun Joodse achtergrond ook maar iets te maken heeft met hun vermogen om een bank goed te leiden. Net als dat Marokkaans bloed of een islamitisch geloof ook niks te maken heeft met de kans dat je een misdaad begaat. Het is de situatie waarin die jongeren zitten, er zitten ook genoeg blanke autochtone jongeren in dezelfde situatie die ook crimineel worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als de schuld op bankiers wordt geschoven en;
bankiers over het algemeen Joodse roots hebben;
kan je stellen dat joden de crisis hebben veroorzaakt. Maarja, links-nederland hé.
Wat redeneer jij falend zeg. Echt ongelofelijk dit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als de schuld op bankiers wordt geschoven en;
bankiers over het algemeen Joodse roots hebben;
kan je stellen dat joden de crisis hebben veroorzaakt. Maarja, links-nederland hé.
Als je zegt dat Joden de crisis hebben veroorzaakt lieg je niet? Het zijn immers Joden die de functie bankieren tot zich genomen hebben. Ongeacht of je hun achtergrond er bij betrekt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, want het is onzin om te stellen dat hun Joodse achtergrond ook maar iets te maken heeft met hun vermogen om een bank goed te leiden. Net als dat Marokkaans bloed of een islamitisch geloof ook niks te maken heeft met de kans dat je een misdaad begaat. Het is de situatie waarin die jongeren zitten, er zitten ook genoeg blanke autochtone jongeren in dezelfde situatie die ook crimineel worden.
Want klachten in het algemeen kunnen niet serieus zijn?quote:
Heeft Wilders zijn internetcommando's weer opgetrommeld?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat redeneer jij falend zeg. Echt ongelofelijk dit.
Nee, kijk, en dit is dus de klassieke WO2-pavlov-reactie: clubjes als het CIDI proberen overal op het internet en elders "kritiek op Israël" gelijk te stellen aan "jodenhaat". Zeg je iets over de Gaza-perikelen? Jodenhaat. Zeg je iets over de wederrechtelijke bouw van huizen in Palestijns grondgebied? Jodenhaat!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vanwaar deze nodeloos kwetsende reactie? De Joden zoeken volgens jou dus expres problemen waar ze niet zijn?! Misschien moet je maar plaatsnemen in een tijdmachine richting 1940, misschien heb je het daar beter naar je zin
Klachten wel, reacties van KLB-ers niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:50 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Want klachten in het algemeen kunnen niet serieus zijn?
Enniehoe: daders zijn lafbekken, alle steun voor broertje TS.
Kom jij dan eens met iets nuttigs kneus, ipv mensen afkraken en zelf je bek houden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat redeneer jij falend zeg. Echt ongelofelijk dit.
Een hoop letters om jouw kortzichtigheid te verbergen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee, kijk, en dit is dus de klassieke WO2-pavlov-reactie: clubjes als het CIDI proberen overal op het internet en elders "kritiek op Israël" gelijk te stellen aan "jodenhaat". Zeg je iets over de Gaza-perikelen? Jodenhaat. Zeg je iets over de wederrechtelijke bouw van huizen in Palestijns grondgebied? Jodenhaat!
Dat getuigt niet alleen van een veel te veel misbruikte klassieke slachtofferrol, maar juist ook van een slechte kennis van de geschiedenis. Voor mij is een jood niet meer of minder dan een moslim, hindu of gristen. Een Israëliet niet meer dan een Belg of een Pool. Als je doodnormale kritiek weert met agressieve beschuldigingen is er iets heel erg scheefgegroeid over de jaren.
Leg uit....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je kan lopen generaliseren en baggetaliseren maar je schuift het nu weer op de slachtofferrol. Pathetic.
Xenofoob
Hou je niet van de domme, je maakt nu het vooroordeel wat links-nederland heeft gecreeërd over de Wildersstemmer waar.quote:
Aha, ik vraag om uitleg maar verder dan een paar populaire woordjes kom je niet. Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hou je niet van de domme, je maakt nu het vooroordeel wat links-nederland heeft gecreeërd over de Wildersstemmer waar.
Dit waren dus geen Marokkanen, wat al wel aangeeft dat dit soort bevooroordeelde opmerkingen nergens op slaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Elke misdaad? Nee zeker niet. De grootste criminelen zijn blanken.
Maar dit soort dingen zijn naar mijn mening veelal Marokkaantjes, dat komt niet door Wilders, dat is m'n eigen mening naar wat ik zelf zie en gezien heb, vooral de laatste 10 jaar.
Vaak heb ik ook wél gelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit waren dus geen Marokkanen, wat al wel aangeeft dat dit soort bevooroordeelde opmerkingen nergens op slaan.
Ga toch ergens anders een Obamadiscussie houden. Obama is een lichtpunt in de duisternis. Mensen die tegen Obama zijn hebben geen verstand. Neocon's liegen en bedriegen. Open je ogen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Aha, ik vraag om uitleg maar verder dan een paar populaire woordjes kom je niet. Precies wat ik dacht.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ga toch ergens anders een Obamadiscussie houden. Obama is een lichtpunt in de duisternis. Mensen die tegen Obama zijn hebben geen verstand. Neocon's liegen en bedriegen. Open je ogen.
Wie zegt dat ik pro-Palestijns ben? Ik vind ze allebei hun positieve en negatieve kanten hebben. En mij hoef je niet te vertellen waarom joden gehaat worden en werden, ik ben niet achterlijk of zo. Punt is dat de wereld niet zwart-wit is. Er zijn miljoenen tinten grijs.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Een hoop letters om jouw kortzichtigheid te verbergen.
Joden/Israeliërs worden gehaat om hun geloof en afkomst en zijn daarop verwikkeld in een conflict met de moslimwereld. Als je aan de kant van de Jodenhaters staat ben je een antisemiet.
Niets meer niets minder. Antisemitisme ligt op de loer.
Hahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahhaahhahahahahahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ga toch ergens anders een Obamadiscussie houden. Obama is een lichtpunt in de duisternis. Mensen die tegen Obama zijn hebben geen verstand. Neocon's liegen en bedriegen. Open je ogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |