abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78980025
Jouw broertje is wel zwak. Sowieso moet je in een gevecht altijd zorgen dat je tegenstander nooit in de rug komt. En als die andere je broertje z'n armen vastpakte dan had hij altijd nog zijn benen waarmee hij in die andere zijn kruis kon trappen
pi_78980031
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef superworm het volgende:

[..]

Deze twee waren van 't ras Hollandsch Trots.
Hoax
pi_78980048
Kut noord afrikanen, het is altijd hetzelfde.

Het is tijd voor Wilders!~!!!11
Of niet?
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:39:37 #54
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_78980061
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef superworm het volgende:

[..]

Als dingen zo vaak gebeuren dat het niet eens meer nieuws mag heten en weggewuifd wordt met een "ach, dat gebeurt nou eenmaal, doe je niks aan", dan is het júíst een structureel probleem
Die dingen gebeuren nou eenmaal, het komt wel eens voor. Je kan er moeilijk aan ontkomen op een populatie van 16 miljoen personen. Het is geen structureel probleem dat het elke dag 4x gebeurt in dezelfde straat.

Zo bedoelde ik het eigenlijk.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  Redactie Frontpage woensdag 10 maart 2010 @ 17:40:07 #55
145738 superworm
is erbij
pi_78980075
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef Satonol90 het volgende:
Jouw broertje is wel zwak. Sowieso moet je in een gevecht altijd zorgen dat je tegenstander nooit in de rug komt. En als die andere je broertje z'n armen vastpakte dan had hij altijd nog zijn benen waarmee hij in die andere zijn kruis kon trappen
Ik weet zéker dat je ze helemaal naar de tiefus had geschopt, maar in zo'n situatie - plots zinloos geweld waar je dat nóóit meemaakt - zorgt voor een bepaalde shock bij de burger die niet veel vecht, daarnaast was-ie dus flink hard op z'n hoofd geslagen waardoor hij het niet 100 procent meekreeg allemaal.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:40:11 #56
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_78980079
Amersfoort wordt steeds erger en erger .

Mijn tweelingzus is voor een paar maanden terug toen ook door 6 marokies in elkaar geslagen om niets! Afgelopen zaterdag zijn 2 neefjes van mij bijna beroofd en in elkaar geslagen door dat kut tuig... gelukkig zijn bij beide insidenten de daders gepakt.. maar tjee
Er was eens....
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:41:06 #57
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_78980121
Waarom heeft je broertje spullen om sigaretten te maken ? Ik kan alweer raden wat voor soort persoon het is en hij zal het dan ook wel zelf uitgelokt hebben, vieze kampers
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  Redactie Frontpage woensdag 10 maart 2010 @ 17:41:23 #58
145738 superworm
is erbij
pi_78980130
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Die dingen gebeuren nou eenmaal, het komt wel eens voor. Je kan er moeilijk aan ontkomen op een populatie van 16 miljoen personen. Het is geen structureel probleem dat het elke dag 4x gebeurt in dezelfde straat.

Zo bedoelde ik het eigenlijk.
Op die manier niet nee, maar dit soort geweld, haast 'happy slapping', gewoon vechten om de adrenalinekick en ruzie zoeken om dezelfde reden, is wel een teken der tijden. Dat gebeurde in de tijd van de veldwachter echt een stuk minder. Denk aan Kerwin Duinmeijer en hoe dat eigenlijk 'nieuw' was in de eighties.
op FOK!
op Facebook
op de website
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:41:39 #59
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_78980146
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Torrio het volgende:

[..]

Helaas wel. Maar daar ging het niet om.

Die vooroordelen komen echt niet door Wilders hoor, die problemen waren er al voor Wilders, die ratjes van Noord Afrikaanse afkomst zie je meestal alleen in de grotere steden, vandaar dat ik dacht dat je ergens in een gat woonde.
Doen alsof elke misdaad van een Marokkaan komt slaat gewoon nergens op, nergens in de OP staat het woord "Marokkaan" en toch zijn er gelijk weer van dat soort belachelijke opmerkingen. Een opmerking als "De crisis is vast weer de schuld van de joden" is daarentegen dan wel weer banwaardig.
pi_78980153
tja, wat is de kans dan in kansjeugd hé ?!

de kans dat je wel of niet door deze jeugd in mekaar gemept wordt of wat?
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:42:52 #61
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78980199
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Die dingen gebeuren. Wildersstemmer
Ah, dit wordt blijkbaar zo'n soort Obama-discussie. Als je het niet met hem eens bent ben je automatisch racist.
Als ik het niet goed vind dat zo'n groep kansenjongeren totaal doelloos iemand in elkaar slaat ben ik een racist en Wildersstemmer dus.

[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  Redactie Frontpage woensdag 10 maart 2010 @ 17:43:18 #62
145738 superworm
is erbij
pi_78980218
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:41 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom heeft je broertje spullen om sigaretten te maken ?
Omdat hij rookt, maar nog niet zoveel verdient dat hij pakjes kan kopen. Dus koopt-ie potten sjek - bijna 80 procent goedkoper.
quote:
Ik kan alweer raden wat voor soort persoon het is en hij zal het dan ook wel zelf uitgelokt hebben, vieze kampers
Fijn, dat jij dat kan raden. Kan ik dan aan je username 'a, sie nonniks' concluderen dat je het verkeerd ziet? Lijkt me ongeveer evenveel informatie om een oordeel op te baseren.
op FOK!
op Facebook
op de website
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:43:50 #63
158899 GasTurbine
pi_78980235
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:41 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Doen alsof elke misdaad van een Marokkaan komt slaat gewoon nergens op, nergens in de OP staat het woord "Marokkaan" en toch zijn er gelijk weer van dat soort belachelijke opmerkingen. Een opmerking als "De crisis is vast weer de schuld van de joden" is daarentegen dan wel weer banwaardig.
Als de schuld op bankiers wordt geschoven en;
bankiers over het algemeen Joodse roots hebben;
kan je stellen dat joden de crisis hebben veroorzaakt. Maarja, links-nederland hé.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_78980236
Nederlanders
pi_78980237
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef superworm het volgende:

[..]

Als dingen zo vaak gebeuren dat het niet eens meer nieuws mag heten en weggewuifd wordt met een "ach, dat gebeurt nou eenmaal, doe je niks aan", dan is het júíst een structureel probleem
Ja, ik vat m.
  Redactie Frontpage woensdag 10 maart 2010 @ 17:44:49 #66
145738 superworm
is erbij
pi_78980279
quote:

[..]

Dat komt door het CIDI en dat soort clubjes. Zodra je bij de 'd' van 'joden' bent staan ze al boven je toetsenbord mee te kijken of je wel lieve dingen schrijft. Als de mocro's zich zouden verenigen en om elk wissewasje websites of personen aanklagen, zou het ook minder gaan mogen.
op FOK!
op Facebook
op de website
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:45:17 #67
158899 GasTurbine
pi_78980290
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ah, dit wordt blijkbaar zo'n soort Obama-discussie. Als je het niet met hem eens bent ben je automatisch racist.
Als ik het niet goed vind dat zo'n groep kansenjongeren totaal doelloos iemand in elkaar slaat ben ik een racist en Wildersstemmer dus.

Je kan lopen generaliseren en baggetaliseren maar je schuift het nu weer op de slachtofferrol. Pathetic.
Xenofoob
pi_78980330
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef superworm het volgende:

[..]

Ik weet zéker dat je ze helemaal naar de tiefus had geschopt, maar in zo'n situatie - plots zinloos geweld waar je dat nóóit meemaakt - zorgt voor een bepaalde shock bij de burger die niet veel vecht, daarnaast was-ie dus flink hard op z'n hoofd geslagen waardoor hij het niet 100 procent meekreeg allemaal.
Nu heeft hij tenmiste een reden om op een vechtsport kan gaan. Ik heb automatisch mijn handen omhoog als ik in een bedreigende situatie kom, het ziet er misschien wel dom uit maar zo zorg je er wel voor dat ze je geen sucker punch geven
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:46:44 #69
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78980351
quote:

[..]

Elke misdaad? Nee zeker niet. De grootste criminelen zijn blanken.
Maar dit soort dingen zijn naar mijn mening veelal Marokkaantjes, dat komt niet door Wilders, dat is m'n eigen mening naar wat ik zelf zie en gezien heb, vooral de laatste 10 jaar.
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:46:55 #70
158899 GasTurbine
pi_78980357
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef superworm het volgende:

[..]

Dat komt door het CIDI en dat soort clubjes. Zodra je bij de 'd' van 'joden' bent staan ze al boven je toetsenbord mee te kijken of je wel lieve dingen schrijft. Als de mocro's zich zouden verenigen en om elk wissewasje websites of personen aanklagen, zou het ook minder gaan mogen.
Vanwaar deze nodeloos kwetsende reactie? De Joden zoeken volgens jou dus expres problemen waar ze niet zijn?! Misschien moet je maar plaatsnemen in een tijdmachine richting 1940, misschien heb je het daar beter naar je zin
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:47:41 #71
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_78980384
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

kan je stellen dat joden de crisis hebben veroorzaakt. Maarja, links-nederland hé.
Nee, want het is onzin om te stellen dat hun Joodse achtergrond ook maar iets te maken heeft met hun vermogen om een bank goed te leiden. Net als dat Marokkaans bloed of een islamitisch geloof ook niks te maken heeft met de kans dat je een misdaad begaat. Het is de situatie waarin die jongeren zitten, er zitten ook genoeg blanke autochtone jongeren in dezelfde situatie die ook crimineel worden.
pi_78980392
Daarom moet je helaas in deze maatschappij op een vechtsport gaan
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:49:26 #73
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78980439
Een serieus topic in KLB openen
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:49:45 #74
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_78980453
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Wat redeneer jij falend zeg. Echt ongelofelijk dit.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:50:01 #75
158899 GasTurbine
pi_78980463
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:47 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Nee, want het is onzin om te stellen dat hun Joodse achtergrond ook maar iets te maken heeft met hun vermogen om een bank goed te leiden. Net als dat Marokkaans bloed of een islamitisch geloof ook niks te maken heeft met de kans dat je een misdaad begaat. Het is de situatie waarin die jongeren zitten, er zitten ook genoeg blanke autochtone jongeren in dezelfde situatie die ook crimineel worden.
Als je zegt dat Joden de crisis hebben veroorzaakt lieg je niet? Het zijn immers Joden die de functie bankieren tot zich genomen hebben. Ongeacht of je hun achtergrond er bij betrekt.

Wat ben jij een naar mannetje. Woon jij in een krakerspand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')