Want klachten in het algemeen kunnen niet serieus zijn?quote:
Heeft Wilders zijn internetcommando's weer opgetrommeld?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat redeneer jij falend zeg. Echt ongelofelijk dit.
Nee, kijk, en dit is dus de klassieke WO2-pavlov-reactie: clubjes als het CIDI proberen overal op het internet en elders "kritiek op Israël" gelijk te stellen aan "jodenhaat". Zeg je iets over de Gaza-perikelen? Jodenhaat. Zeg je iets over de wederrechtelijke bouw van huizen in Palestijns grondgebied? Jodenhaat!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vanwaar deze nodeloos kwetsende reactie? De Joden zoeken volgens jou dus expres problemen waar ze niet zijn?! Misschien moet je maar plaatsnemen in een tijdmachine richting 1940, misschien heb je het daar beter naar je zin
Klachten wel, reacties van KLB-ers niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:50 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Want klachten in het algemeen kunnen niet serieus zijn?
Enniehoe: daders zijn lafbekken, alle steun voor broertje TS.
Kom jij dan eens met iets nuttigs kneus, ipv mensen afkraken en zelf je bek houden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat redeneer jij falend zeg. Echt ongelofelijk dit.
Een hoop letters om jouw kortzichtigheid te verbergen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee, kijk, en dit is dus de klassieke WO2-pavlov-reactie: clubjes als het CIDI proberen overal op het internet en elders "kritiek op Israël" gelijk te stellen aan "jodenhaat". Zeg je iets over de Gaza-perikelen? Jodenhaat. Zeg je iets over de wederrechtelijke bouw van huizen in Palestijns grondgebied? Jodenhaat!
Dat getuigt niet alleen van een veel te veel misbruikte klassieke slachtofferrol, maar juist ook van een slechte kennis van de geschiedenis. Voor mij is een jood niet meer of minder dan een moslim, hindu of gristen. Een Israëliet niet meer dan een Belg of een Pool. Als je doodnormale kritiek weert met agressieve beschuldigingen is er iets heel erg scheefgegroeid over de jaren.
Leg uit....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je kan lopen generaliseren en baggetaliseren maar je schuift het nu weer op de slachtofferrol. Pathetic.
Xenofoob
Hou je niet van de domme, je maakt nu het vooroordeel wat links-nederland heeft gecreeërd over de Wildersstemmer waar.quote:
Aha, ik vraag om uitleg maar verder dan een paar populaire woordjes kom je niet. Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hou je niet van de domme, je maakt nu het vooroordeel wat links-nederland heeft gecreeërd over de Wildersstemmer waar.
Dit waren dus geen Marokkanen, wat al wel aangeeft dat dit soort bevooroordeelde opmerkingen nergens op slaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Elke misdaad? Nee zeker niet. De grootste criminelen zijn blanken.
Maar dit soort dingen zijn naar mijn mening veelal Marokkaantjes, dat komt niet door Wilders, dat is m'n eigen mening naar wat ik zelf zie en gezien heb, vooral de laatste 10 jaar.
Vaak heb ik ook wél gelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit waren dus geen Marokkanen, wat al wel aangeeft dat dit soort bevooroordeelde opmerkingen nergens op slaan.
Ga toch ergens anders een Obamadiscussie houden. Obama is een lichtpunt in de duisternis. Mensen die tegen Obama zijn hebben geen verstand. Neocon's liegen en bedriegen. Open je ogen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Aha, ik vraag om uitleg maar verder dan een paar populaire woordjes kom je niet. Precies wat ik dacht.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ga toch ergens anders een Obamadiscussie houden. Obama is een lichtpunt in de duisternis. Mensen die tegen Obama zijn hebben geen verstand. Neocon's liegen en bedriegen. Open je ogen.
Wie zegt dat ik pro-Palestijns ben? Ik vind ze allebei hun positieve en negatieve kanten hebben. En mij hoef je niet te vertellen waarom joden gehaat worden en werden, ik ben niet achterlijk of zo. Punt is dat de wereld niet zwart-wit is. Er zijn miljoenen tinten grijs.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Een hoop letters om jouw kortzichtigheid te verbergen.
Joden/Israeliërs worden gehaat om hun geloof en afkomst en zijn daarop verwikkeld in een conflict met de moslimwereld. Als je aan de kant van de Jodenhaters staat ben je een antisemiet.
Niets meer niets minder. Antisemitisme ligt op de loer.
Hahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahhaahhahahahahahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ga toch ergens anders een Obamadiscussie houden. Obama is een lichtpunt in de duisternis. Mensen die tegen Obama zijn hebben geen verstand. Neocon's liegen en bedriegen. Open je ogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |