Wat is dat voor zwakzinnigheid. Waarom zou hij weglopen voor de generalisatie. Het is de kracht van het individu die centraal staat in onze samenleving.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan klik je toch lekker niet op dit topic? Je kan toch van te voren verwachten wat voor reacties er in staan.
De link is snel gelegd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat speldje zit allang niet meer op mijn jas, bovendien is er nog iets als ironie. Denken dat ik met een dom DDR-speldje meteen de ergste Stalinistische moordende rovende kutcommunist ben, lijkt me vrij kortzichtig.
Rassenhaat sowieso.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:27 schreef GasTurbine het volgende:
En er is niks ironisch aan Jodenhaat.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:27 schreef GasTurbine het volgende:
En er is niks ironisch aan Jodenhaat.
Sjoah. De link tussen Chup-a-Chup's en pedo's ook, maar dat wil niet zeggen dat iedereen die een lolly eet meteen kinderen gaat aanranden.quote:
Want die komt dan een verhaaltje voorlezen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vervelend om te horen TS. Als je er zwak uit ziet ben je kanonnenvoer in de straten, zo is het nou eenmaal.
Volgende keer gelijk 0900-Michielos.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Sjoah. De link tussen Chup-a-Chup's en pedo's ook, maar dat wil niet zeggen dat iedereen die een lolly eet meteen kinderen gaat aanranden.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Want die komt dan een verhaaltje voorlezen?
hoeft toch niet het is SUPERwormquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Die zorgt ervoor dat de daders zouden willen dat ze nooit geboren waren.
Leg dat is uit. Want volgens mij kiezen ze er eerder voor. Je doet net alsof ze het nodig hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, want het is onzin om te stellen dat hun Joodse achtergrond ook maar iets te maken heeft met hun vermogen om een bank goed te leiden. Net als dat Marokkaans bloed of een islamitisch geloof ook niks te maken heeft met de kans dat je een misdaad begaat. Het is de situatie waarin die jongeren zitten, er zitten ook genoeg blanke autochtone jongeren in dezelfde situatie die ook crimineel worden.
goede trollquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus hij hoort niet te klagen. Zulke dingen gebeuren nou eenmaal, het is geen structureel probleem.
Criminele jongeren worden heus niet zomaar crimineel, dat heeft te maken met onder andere het onderwijs wat ze gehad hebben en de wijk waarin ze wonen, dat heeft niks met hun afkomst te maken. Dan moet je die dingen ook verbeteren en niet "HUURR DUURR WE MOETEN IEDEREEN VAN ISLAMITISCHE EN ARABISCHE AFKOMST ANDERS BEHANDELEN HERP". Blanke jongeren in dat soort wijken worden net zo crimineel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:59 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Leg dat is uit. Want volgens mij kiezen ze er eerder voor. Je doet net alsof ze het nodig hebben.
Bron?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Criminele jongeren worden heus niet zomaar crimineel, dat heeft te maken met onder andere het onderwijs wat ze gehad hebben en de wijk waarin ze wonen, dat heeft niks met hun afkomst te maken. Dan moet je die dingen ook verbeteren en niet "HUURR DUURR WE MOETEN IEDEREEN VAN ISLAMITISCHE EN ARABISCHE AFKOMST ANDERS BEHANDELEN HERP". Blanke jongeren in dat soort wijken worden net zo crimineel.
is gelul kijk hier maar eens naarquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Criminele jongeren worden heus niet zomaar crimineel, dat heeft te maken met onder andere het onderwijs wat ze gehad hebben en de wijk waarin ze wonen, dat heeft niks met hun afkomst te maken. Dan moet je die dingen ook verbeteren en niet "HUURR DUURR WE MOETEN IEDEREEN VAN ISLAMITISCHE EN ARABISCHE AFKOMST ANDERS BEHANDELEN HERP". Blanke jongeren in dat soort wijken worden net zo crimineel.
Het crimineel zijn afschuiven op het onderwijs en de wijk is wel heel makkelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het crimineel zijn afschuiven op afkomst nog makkelijker.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Het crimineel zijn afschuiven op het onderwijs en de wijk is wel heel makkelijk.
Dat klopt, als het chinezen waren die veelvuldig misdaad begingen zei ik kutchinezen, nu zijn het echter marokkanen dus zeg ik kutmarokkanen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, want het is onzin om te stellen dat hun Joodse achtergrond ook maar iets te maken heeft met hun vermogen om een bank goed te leiden. Net als dat Marokkaans bloed of een islamitisch geloof ook niks te maken heeft met de kans dat je een misdaad begaat. Het is de situatie waarin die jongeren zitten, er zitten ook genoeg blanke autochtone jongeren in dezelfde situatie die ook crimineel worden.
Niet helemaal mee eens. Ja, de kans is groter dat ze het verkeerde pad op gaan wanneer ze in een probleemwijk opgroeien. Maar dit maakt het nog niet ok wanneer ze dit wel doen. Nergens in Nederland is het zo erg dat wie dan ook de indruk kan krijgen dat stelen (of wat dan ook) acceptabel gedrag is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
Criminele jongeren worden heus niet zomaar crimineel, dat heeft te maken met onder andere het onderwijs wat ze gehad hebben en de wijk waarin ze wonen,
Logisch dit. Betwijfel trouwens dat de meeste PVV stemmers zo denken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
dat heeft niks met hun afkomst te maken. Dan moet je die dingen ook verbeteren en niet "HUURR DUURR WE MOETEN IEDEREEN VAN ISLAMITISCHE EN ARABISCHE AFKOMST ANDERS BEHANDELEN HERP". Blanke jongeren in dat soort wijken worden net zo crimineel.
Ik zeg ook nergens dat dit oke is of je dat je het moet accepteren, ik geef alleen aan dat daar de oorzaak zit en niet in hun afkomst. Mensen hogere of andere straffen geven omdat ze een andere afkomst hebben gaat helemaal nergens over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:13 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Ja, de kans is groter dat ze het verkeerde pad op gaan wanneer ze in een probleemwijk opgroeien. Maar dit maakt het nog niet ok wanneer ze dit wel doen. Nergens in Nederland is het zo erg dat wie dan ook de indruk kan krijgen dat stelen (of wat dan ook) acceptabel gedrag is.
[..]
Logisch dit. Betwijfel trouwens dat de meeste PVV stemmers zo denken.
Wie staat daar voor dan? Behalve laagopgeleiden en internettrollen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat dit oke is of je dat je het moet accepteren, ik geef alleen aan dat daar de oorzaak zit en niet in hun afkomst. Mensen hogere of andere straffen geven omdat ze een andere afkomst hebben gaat helemaal nergens over.
Wilders, laagopgeleiden en internettrollenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:19 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wie staat daar voor dan? Behalve laagopgeleiden en internettrollen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |