Denk je ook niet dat een andere cultuur andere normen en waarden heeft en andere opvattingen? Dat moet je ook meerekenen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat dit oke is of je dat je het moet accepteren, ik geef alleen aan dat daar de oorzaak zit en niet in hun afkomst. Mensen hogere of andere straffen geven omdat ze een andere afkomst hebben gaat helemaal nergens over.
Er is echt geen enkele cultuur die zegt dat het beroven en vermoorden van mensen goed is, daar zullen ze het heus niet vandaan hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef Torrio het volgende:
[..]
Denk je ook niet dat een andere cultuur andere normen en waarden heeft en andere opvattingen? Dat moet je ook meerekenen.
Heb je daar toevallig een bron van. Ik luister maar met een half oor wat die gast zegt. Maar met google kon ik daar zo snel niks over vinden althans.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wilders, laagopgeleiden en internettrollen
Klopt, maar het dragen van een mes is in de boerengedeeltes van Marokko heel normaal bijvoorbeeld, en dat zie je hier ook terug. Daarom zijn de meeste mensen ook bang tegen die ratjes in te gaan, omdat ze bang zijn dat ze wat ergers overkomt dan een paar klappen. En daar zit ook het verschil wat je vaak ziet tussen Nederlanders en Marokkanen. Nederlanders kunnen net zo goed agressief zijn, maar zullen zelden naar een wapen pakken als dat niet hoeft. Natuurlijk zijn er uitzonderingen die dat wel doen, die moeten net zo goed aangepakt worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er is echt geen enkele cultuur die zegt dat het beroven en vermoorden van mensen goed is, daar zullen ze het heus niet vandaan hebben.
Nee, maar dat blijkt wel uit het feit dat hij het steeds heeft over "Marokkaanse straatterroristen uitzetten" en over het aanpakken van "Marokkaans tuig". Bron: Een willekeurige tirade van Wilders in de Tweede Kamer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:28 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een bron van. Ik luister maar met een half oor wat die gast zegt. Maar met google kon ik daar zo snel niks over vinden althans.
Ik ben geen PVV stemmer, maar met dat soort dingen is iedereen het toch eens?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, maar dat blijkt wel uit het feit dat hij het steeds heeft over "Marokkaanse straatterroristen uitzetten" en over het aanpakken van "Marokkaans tuig". Bron: Een willekeurige tirade van Wilders in de Tweede Kamer.
Hij heeft inderdaad wel een obsessie voor allochtonen. Maar hij wilt volgens mij dezelfde straffen voor iedereen. Behalve mensen die hij het land uit kan knikkeren. Tja dat kan nou eenmaal niet bij die autochtonen tokkies.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, maar dat blijkt wel uit het feit dat hij het steeds heeft over "Marokkaanse straatterroristen uitzetten" en over het aanpakken van "Marokkaans tuig". Bron: Een willekeurige tirade van Wilders in de Tweede Kamer.
Omdat rechts en niet VVD.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:32 schreef Torrio het volgende:
En waarom in godsnaam altijd Wilders of de PVV erbij betrekken? Die man laat blijkbaar een onwisbare indruk bij sommigen achter
Dat is waar, maar elke discussie waar allochtonen in voorkomen, wordt de PVV of Wilders erbij gehaald. Daar ging het niet over.quote:
Dat bedoelde ik dus te zeggen een aantal posts geleden. We hebben al genoeg autochtonen mongolen, daar hebben we onze handen al vol aan en dat is ook werkelijk ons pakkie an.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad wel een obsessie voor allochtonen. Maar hij wilt volgens mij dezelfde straffen voor iedereen. Behalve mensen die hij het land uit kan knikkeren. Tja dat kan nou eenmaal niet bij die autochtonen tokkies.
En ja hij generaliseert wel. Irritant ja maar meer niet.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Fortitude het volgende:
Ik hoorde trouwens dat o.us tegenwoordig een Nederlander is dus hij was het met zijn broer.
loooooooooooolquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Fortitude het volgende:
Ik hoorde trouwens dat o.us tegenwoordig een Nederlander is dus hij was het met zijn broer.
vanmiddag was ie nog enigst kindquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Fortitude het volgende:
nou, dat werd wel HEEL ERG gehyped hoor. alsof ie de eerste neger was die ooit een mes tegenkwam.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:41 schreef superworm het volgende:
[..]
Op die manier niet nee, maar dit soort geweld, haast 'happy slapping', gewoon vechten om de adrenalinekick en ruzie zoeken om dezelfde reden, is wel een teken der tijden. Dat gebeurde in de tijd van de veldwachter echt een stuk minder. Denk aan Kerwin Duinmeijer en hoe dat eigenlijk 'nieuw' was in de eighties.
Onmogelijk, hadden ze geen maskers op ofzo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Deze twee waren van 't ras Hollandsch Trots.
Waardevolle toevoeging:quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:08 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Onmogelijk, hadden ze geen maskers op ofzo?
Pauper-alarmquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:33 schreef superworm het volgende:
[..]
maar 1 was wel getooid met een New York Yankees petje.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:08 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Onmogelijk, hadden ze geen maskers op ofzo?
Gezien de buurt waarin het ziekenhuis staat lijkt me dat wel ja.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |