Oke wist niet dat dit normaal was daar want hier moet je met 36 weken uiterlijk gewoon ook echt stoppen volgens de wet...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:31 schreef Libell het volgende:
[..]
Ik beval half mei van de vierde en werk ook tot 35 weken hoor.
Hier is dat inderdaad standaard zoals Leonieke zei!
Heb vandaag kraamzorg aangevraagd. Ben blij dat dat in orde is.
Voor de rest, niks nieuws onder de zon. Al mag er wat meer zon zijn wat mij betreft.
Ik ben ook een paar keer plat gegaan tijdens bloedprikken, en een paar keer bijna. Ik zat dus echt niet te springen bij het idee bloed te moeten prikken voor de zwangeschap. Gelukkig heb ik fijne vriendinnen en wilde er eentje wel met me mee om mn hand vast te houden, toen ging het al een stuk beter!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:50 schreef Suzanna het volgende:
Ik ben vanochtend voor het eerst naar de verloskundige geweest. Toch wel weer even slikken: bloedprikken. Ik mocht gelukkig even liggen, want anders ga ik dus plat... (echt waar, ik ben al een aantal keer bijna en één keer echt flauwgevallen met bloedprikken...) Maar goed, het viel allemaal mee met wat afleidend gebabbel van mijn man en de verpleegkundige (die werkt daar standaard dus kun je daar gelijk geprikt worden, ideaal!).
Jij hebt mijn baan niet dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
Euhm, maar van werken wordt je toch niet moeier dan van op de bank zitten. Tenminste ik niet. Ik voel me gewoon niet anders dan anders. Tuurlijk snap ik mensen die zich niet lekker voelen, die moeten ook gewoon lekker kunnen stoppen, ik kan me voorstellen dat je daar dan echt aan toe bent, maargoed ik niet dus.
En energie voor de bevalling... euhm ik laat het wel over me heen komen en dan zal blijken of ik genoeg energie heb, het is toch niet te voorspellen/plannen. Sowieso is na de bevalling2 weken thuis, dus ook tijd genoeg om een beetje bij te komen met z'n drietjes.
Dat klinkt heftig... gelukkig maar dat je dit keer goed op tijd stopt, dat is wel héél verstandig. Sterkte met je werk, klinkt idd zwaar, de horeca. Is het nog wel een beetje te doen dan? Want zelfs al ben je niet hóógzwanger lijkt het me al zwaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:22 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Goed, de vorige zwangerschap werkte ik ook in de Horeca bij een ander bedrijf en wou ik 4 weken van te voren stoppen.. Toen ik met 35 weken tijdens het lopen van een bruiloft bloed verloor en letterlijk omviel wist ik dat ik te lang had doorgewerkt.
Ik ben met 36 weken en 6 dagen uiteindelijk bevallen!
En na de bevalling had ik een week of 3/4 nodig om echt helemaal bij te komen.. Je verliest nog bloed en bent gewoon niet fit.. Tenminste ik niet.. De 12 weken na die tijd vond ik wel erg lang.. Dit keer zijn het er 10 na die tijd..
Ja dag, dat doet een vent ook zelf hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
Waar las ik nou toch een verhaal van een zwangere vrouw die vanaf de positieve test geen poot meer deed en d'r vent alles liet opknappen want 'zij is zwanger en zielig enzo'. Ja, da's wel een beetje jammer zulke mensen
Ik ga zo lekker naar buiten en genieten van het weer. De vogeltjes fluiten, de lente zit in de lucht. Eindelijk
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:
chloor ruikt juist extra lekker als je zwanger bent.
Hmm... dat heb ik juist met de geur die rond het benzinestation hangt... Met chloor heb ik het niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:
chloor ruikt juist extra lekker als je zwanger bent.
Ik bedoelde ze ook beidequote:Op woensdag 17 maart 2010 10:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dag, dat doet een vent ook zelf hoor.
Oh dettol is inderdaad nog beter...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef Orea het volgende:
Dat heb ik met Dettoldat vind ik normaal al goddelijk ruiken
maar nu helemaal....
Wow! Wat ben jij snel teruggeplooid! En een buik zien mag 10 dagen na een bevalling.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:37 schreef leonieke het volgende:
Naar voorkant groeien is handig na de bevalling, pessieIk ben eergisteren in mijn kleren van voor de bevalling naar een babyborrel geweest
(al is er nog duidelijk buik te zien, hoor. Ik had eigenlijk gedacht dat die buik eerst ging weg zijn en de rest in een volgend stadium, maar blijkbaar gaat het toch omgekeerd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |