Ik heb geen zin in tussendoortjes ofzo, maar wel meer honger rond de normale etenstijden, ik eet dus ook wel meer, maar dan 'gewoon' eten, geen snacks... (al blijft een frietje lekker

)
Idd Orea, die opmerking is wel heel erg algemeen. Al moet ik zeggen dat m'n buik echt behoorlijk hard gaat momenteel. Ach wie weet hebben we nog wel even een groeistop tussendoor. Net als bij jou, dat het eerst weer even minder wordt

@Suzanna, je ziet het inderdaad niet zo in winterjas, maar die heb ik natuurlijk steeds minder aan. Zeker met dit heerlijke weer.
Lekker Pessie, doe mij straks ook maar een stukkie appeltaart

Hier net de 20 weken echo gehad, alles ziet er prima uit! Willem is wat lengte betreft een paar dagen achter, maar hoofd- en buikomtrek lopen weer voor. Nu heeft Martijn ook een vrij groot hoofd, dus ik bereid me maar vast voor op totaalruptuur enne we zijn ook beiden flink dus dat gevulde buikje heeft ie ook niet van een vreemde

Verder ben ik ook helemaal goedgekeurd, inmiddels zo'n 6 kg aangekomen sinds begin zwangerschap en de verpleegkundige was daar erg tevreden mee. M'n bloeddruk is ineens fors gezakt, zit nu op 145/65. Zo'n lage onderdruk heb ik nog nooit gehad... Vandaar dat ik soms ook wat duizelig ben.
Enfin; alles in orde moeders en Willem beide een sticker en op naar de volgende mijlpaal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?