Maar waarom zit je dan zo stoer te vertellen (als je het blijkbaar weet dat je stoer doet)?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:33 schreef pessie het volgende:
[..]
zoals ik eerder al zei: dat realistische beeld verwacht ik te krijgen aan de hand van de cursus samen bevallen.
En dat bevallen tegen gaat vallen dat weet ik ook wel, en dat ik hier een hele boel dingen heel stoer zit te vertellen betekent niet dat ik zo naïef ben te denken dat een bevalling pijnloos kan zijn.
hieroquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:46 schreef Orea het volgende:
Dit wil ik trouwens nog voor RoeLofje, weet iemand waar je deze nog kan bestellen? En ja, deze is echt van mij
Leveren die ook op zondag?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:07 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik denk dat ik zo rond het begin van de weeen mijn kop eens uit het zand ga halen
Tot die tijd word het kind bezorgd door TNT
Wat naar Suzanna. Heel de dag door ook?
Gefeliciteerd! Fijn dat alles nu goed lijkt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Goedemorgen Dames,
Hier helemaal in een(of blauw) stemming! Gisteren de tweede echo gehad na het verwijderen van het spiraaltje. Ennnn een knipperend hartje! Woehoeee ik ben nu trouwens uitgerekend op 19oktober, dat wordt nog spannend, ben zelf de 16e jarig
Ik beval half mei van de vierde en werk ook tot 35 weken hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:46 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Vroeg het me ook af 37 weken en nog werken?
Een vriend van ons ontwerpt het geboortekaartje en vandaag hebben we de eerste opzet gezien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:19 schreef Orea het volgende:
Das handig CP, maar vergeet de drank niet hè!
quote:Voornaam is te bewonderen tussen 23:00 en 05:00 uur.
Uiteraard staat de vieuxcola klaar voor als uw vrouw zich buigt over de wieg.
Och Draakje toch. Wat een prutsituatie nu even. Dikkequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:58 schreef draculettetje het volgende:
ow dames ik ga het allemaal ff niet meer redden met bijlezen
Het gaat hier even wat minder, weer veel aan het spugen (dus niet alleen na het eten)
zak nu door mn beide benen heen, en de energie is ver te zoeken
op de hond uitlaten (en daar heb ik zelfs gister mn schoonouders voor ingeschakeld) doe ik niet anders als op mn bed liggen
sorry, maar ik ben er gauw vast weer....
morretje stiekemerd, mij ook nog een beetje inhalen he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |