quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wordt allemaal verteld hoor, lezen jullie niet?
Wij zijn Chosen Ones,… Branded! Laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wordt je uitgelegd in de Libra tutorial toch? Vijand halverwege chapter 3?
Jawel. Maar ik haalde het er niet uit. Wel dat je hem met R1 ten allen tijde op kon roepen na 1 scan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wordt allemaal verteld hoor, lezen jullie niet?
Kun je dan niet beter wachten op de youtubefilmpjes?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel FF nooit voor de uitdaging eigenlijk. Ik wil het verhaal ervaren. In FFIX kon ik op een gegeven moment niet eens meer game over en één van de meest frustrerende FF momenten ooit was Jecht in FFX. Die mofo sloeg hard. Dat wil ik niet
Zijn die HD en DTS?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter wachten op de youtubefilmpjes?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:45 schreef Amos_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens vond ik het met bepaalde character sets ook niet altijd even handig spelen in chapters 3/4. De eerste keer dat ik in battles minder dan 5 sterren haalde was toen ik met alleen twee ravagers speelde.... die balk loopt dan zo snel leeg.....na na na na na na na Badjasman!
Nou IETS van een uitdaging moet er wel zijn. Door het verhaal heenwandelen en filmpjes kijken dan kan ik net zo goed een film opzetten (of het moet zo mooi gedaan zijn als bij Heavy Rain).quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel FF nooit voor de uitdaging eigenlijk. Ik wil het verhaal ervaren. In FFIX kon ik op een gegeven moment niet eens meer game over en één van de meest frustrerende FF momenten ooit was Jecht in FFX. Die mofo sloeg hard. Dat wil ik niet
In je menu, je datalog.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:19 schreef RenRen- het volgende:
Hoe weet je in welke chapter je zit?
Ik zie het niet in het menu of in mijn savefile staan.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]Daarom heb je ook een commander nodig, die de balk blijft chainen. Alleen ravagers kunnen dat vaak niet, of je moet zo zo timen dat ze achter elkaar werken. Een Commander is makkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens vond ik het met bepaalde character sets ook niet altijd even handig spelen in chapters 3/4. De eerste keer dat ik in battles minder dan 5 sterren haalde was toen ik met alleen twee ravagers speelde.... die balk loopt dan zo snel leeg.....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja ik moet die verschillende effecten op de stagger-balk nog eens ff goed begooglen of bekijken. Ik bedoel, ik snap de rol van Medic, Saboteur en Synergist wel, maar de effecten op de balk en het gehele team moet ik nog ff bekijken. Zeker die van Ravager en Commando. Staat wel iets van in het boekje geloof ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heb je ook een commander nodig, die de balk blijft chainen. Alleen ravagers kunnen dat vaak niet, of je moet zo zo timen dat ze achter elkaar werken. Een Commander is makkelijker
Huh, uitleg? Ik zie altijd voornamelijk een lijst met enemies. Die ik allemaal een voor een door moet gaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In je menu, je datalog.
Daar zie je tot waar de uitleg gaat, daar ben je
Plus dat een nieuw chapter wel aangegeven wordt op je scherm, toch?
Datalog,... events!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Huh, uitleg? Ik zie altijd voornamelijk een lijst met enemies. Die ik allemaal een voor een door moet gaan.
Dat is alleen de onderste van de datalog. Er staan toch nog 7 of 8 keuzes boven? People, events, history etc.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Huh, uitleg? Ik zie altijd voornamelijk een lijst met enemies. Die ik allemaal een voor een door moet gaan.
ravagers gooien de balk enorm de hoogte in. De tijdsbalk loopt vrij rap terug, dus je moet blijven chainen. Dat kan alleen door nog een aanval. Spells duren vaak te lang, normale attacks niet. Slow(ga) (Saboteur) zorgt weer voor wat meer tijdspeling.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik moet die verschillende effecten op de stagger-balk nog eens ff goed begooglen of bekijken. Ik bedoel, ik snap de rol van Medic, Saboteur en Synergist wel, maar de effecten op de balk en het gehele team moet ik nog ff bekijken. Zeker die van Ravager en Commando. Staat wel iets van in het boekje geloof ik.
Oh, misschien lag het eraan dat ik het niet goed kon lezenquote:
Ja dat dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is alleen de onderste van de datalog. Er staan toch nog 7 of 8 keuzes boven? People, events, history etc.
De enemies is eigenlijk vrijwel het enige wat ik NIET bekijk in de datalogIk vind het fijn terug te lezen over de events en de mensen en de Fal'Cie, L'Cie etc. Geeft wat meer duidelijkheid mocht je iets gemist hebben. Al overlappen wel veel van die verhalen elkaar, maar goed. Beter 3x dan niet zullen we maar zeggen
Ok dus een ravager trapt de bal heel hoog met een flinke trap, alleen dan valt de bal ook weer rap naar beneden. De commando zorgt er echter met kleine trapjes voor dat de bal hoog blijft? Zoiets?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
ravagers gooien de balk enorm de hoogte in. De tijdsbalk loopt vrij rap terug, dus je moet blijven chainen. Dat kan alleen door nog een aanval. Spells duren vaak te lang, normale attacks niet. Slow(ga) (Saboteur) zorgt weer voor wat meer tijdspeling.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heb je ook een commander nodig, die de balk blijft chainen. Alleen ravagers kunnen dat vaak niet, of je moet zo zo timen dat ze achter elkaar werken. Een Commander is makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen dat ik vooralsnog niet de synergist / saboteur rol heb gebruikt in normale fights. Kost me teveel tijd = mindere rating dan maar wat meer schade nemen en even naar een medic switchen ofzo. sowieso gaat het spel een beetje lomp om met die ratings
na na na na na na na Badjasman!
O ja, wij hadden hetzelfde probleem hequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, misschien lag het eraan dat ik het niet goed kon lezen![]()
Ik ook nog steeds niet. Oke, je kan het op je gemak teruglezen... maar de battle staat ooks til als je op R1 ramt.quote:[..]
Ja dat dusHad ik ook in 12. Snapte het nut niet van nog een keer zien watvoor enemy het was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar weer verder.![]()
Libra past je auto-battle aan zodat je efficienter vecht. Bijvoorbeeld bij een Eidolon krijg je informatie over hoe je hem beter kunt 'verslaan'.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds niet. Oke, je kan het op je gemak teruglezen... maar de battle staat ooks til als je op R1 ramt.
Ja dat snap ik sinds vanochtendquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Libra past je auto-battle aan zodat je efficienter vecht. Bijvoorbeeld bij een Eidolon krijg je informatie over hoe je hem beter kunt 'verslaan'.
Ja kloptquote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, wij hadden hetzelfde probleem he
[..]
Ik ook nog steeds niet. Oke, je kan het op je gemak teruglezen... maar de battle staat ooks til als je op R1 ramt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]Wat boeien die ratings? Dat begrijp ik dan weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen dat ik vooralsnog niet de synergist / saboteur rol heb gebruikt in normale fights. Kost me teveel tijd = mindere rating dan maar wat meer schade nemen en even naar een medic switchen ofzo. sowieso gaat het spel een beetje lomp om met die ratings
Een saboteur laat de balk ook op door bv slow. Volgens mij kun je ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. laten gebruiken. Een saboteur zorgt voor debufs, waardoor d ebalk sowieso al snel naar beneden gaat. Ik gebruik de SYN/SAB erg vaak (bij gebrek aan HP) en ik krijg nog steeds goede ratings, voor wat dat waard is.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat boeien die ratings? Dat begrijp ik dan weer niet
Een saboteur laat de balk ook op door bv slow. Volgens mij kun je ookRatings,... van belang voor TP en CP punten voor zover ik weet. Tevens bepaald het je spoils!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. laten gebruiken. Een saboteur zorgt voor debufs, waardoor d ebalk sowieso al snel naar beneden gaat. Ik gebruik de SYN/SAB erg vaak (bij gebrek aan HP) en ik krijg nog steeds goede ratings, voor wat dat waard is.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Oh, geen last van, ik haal 3~5. Spoils zijn primaquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ratings,... van belang voor TP en CP punten voor zover ik weet. Tevens bepaald het je spoils!
Mobs hebben volgens mij een vast aantal CP punten en de rating veranderd niet de hoeveelheid CP dat je krijgt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:18 schreef Chocobo het volgende:
Ratings,... van belang voor TP en CP punten voor zover ik weet. Tevens bepaald het je spoils!
spoiler over battle ratings etc:quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Mobs hebben volgens mij een vast aantal CP punten en de rating veranderd niet de hoeveelheid CP dat je krijgt.
Ik vraag me af of een goede rating ook gebonden is aan meer/betere loot.
Ik heb vaak genoeg 5 star ratings gehad en niets gekregen en 1-2 star ratings waarbij ik wel common en rare loot krijg.
Ik denk dat de rating het meeste invloed heeft op het aantal TP dat je terugkrijgt aan het einde van een battle.
Door het rating systeem wordt een agressieve aanpak wel gestimuleerd.
Ik heb al wel een aantal keer een partymember k.o. laten gaan.
Ik wilde niet naar een Medic switchen omdat de stagger balk bijna vol was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb dit ook maar gecopy paste van een andere site. Ik heb zelf nog niet meegemaakt dat ik onder de 3 sterren gescoord heb dus over jou loot ervaring i.c.m. rare drops kan ik niet meepraten.
[ Bericht 11% gewijzigd door NaRRaToR op 11-03-2010 13:16:20 ]na na na na na na na Badjasman!
Ik ben ff kwijt wat TP ook alweer isquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Mobs hebben volgens mij een vast aantal CP punten en de rating veranderd niet de hoeveelheid CP dat je krijgt.
Ik vraag me af of een goede rating ook gebonden is aan meer/betere loot.
Ik heb vaak genoeg 5 star ratings gehad en niets gekregen en 1-2 star ratings waarbij ik wel common en rare loot krijg.
Ik denk dat de rating het meeste invloed heeft op het aantal TP dat je terugkrijgt aan het einde van een battle.
Door het rating systeem wordt een agressieve aanpak wel gestimuleerd.
Ik heb al wel een aantal keer een partymember k.o. laten gaan.
Ik wilde niet naar een Medic switchen omdat de stagger balk bijna vol was.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ff kwijt wat TP ook alweer is
Ja eey hallo, ik kan niet alles in 1x onthouden hoorquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja eey hallo, ik kan niet alles in 1x onthouden hoor
Oooo ja, dat was 'tquote:Na afloop krijg je een sterrenrating om je Technical Points aan te vullen die je gebruikt om bepaalde technieken te gebruiken en Eidolons op te roepen
Ja, die dagen ken ik nogquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:01 schreef Pritt het volgende:
Ook het feit dat als je dood gaat je gewoon weer bij dezelfde battle begint.
Ik herinner me nog hardcore FFIV waar je slopende dungeons door moest zonder savepoints.
Wat heb je dan wel al onthoudenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja eey hallo, ik kan niet alles in 1x onthouden hoor
Daar moet ik het echt toch wel heel erg mee eens zijnquote:
Hoezo? Worldmaps waren vroeger 1 groot savepointquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar moet ik het echt toch wel heel erg mee eens zijn
Ovedosis savepoints. Blijft dat zo?
De restquote:
Is vroeger dan van voor VIII, want ik speel het pas vanaf 8.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef Cid het volgende:
[..]
Hoezo? Worldmaps waren vroeger 1 groot savepoint
Libra kost ook TPquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De rest
Ik vraag alleen vaak dingen voordat ze in het spel zijn uitgelegd aan me.
Want volgens mij heb ik nog helemaal geen TP's hoeven gebruiken.
Alleen dat Libra-gebruik automatisch zorgt efficientere battles, dara heb ik overheen gelezen
Well excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuze me princess!(O nee , da's Zelda)
Hoe kun je 9 hebben overgeslagen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Is vroeger dan van voor VIII, want ik speel het pas vanaf 8.
O, en IX heb ik overgeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |