Ik dacht heel in 't begin dat SNow z'n granaatjes attack items warenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:01 schreef Chocobo het volgende:
Wat ik in dit deel nog niet gebruik zijn items,... ja soms een potion, maar attack items zeg maar. Volgens mij heb ik daar al wat van, maar nog niet echt naar gekeken.
Dat had ik ook, ik zorgvuldig zoeken of ik kon vinden hoeveel hij er nog had enzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht heel in 't begin dat SNow z'n granaatjes attack items warenNiet dus
Nou die ene verbergspray is handig bij een grote groep die je niet in de rug kan aanvallen omdat ze in een gang staan of zo. Dan doe je je verberg-deo op en kun je alsnog pre-emptie strike doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:01 schreef Amos_ het volgende:
Die sprays zijn wel geinig maar heb ik nog weinig tot niet gebruikt. Ik kan ook niet "aanvoelen: wanneer je welke nuttig kan gebruiken
Ik vind het juist jammer. Alle curses weg na een gevecht. Het had het juist een stuk uitdagender gemaakt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:37 schreef Amos_ het volgende:
Ik vind het vechtsysteem met de rollen en AI juist wel soepel werken. En zoals gezegd, het is een goed iets dat je HP meteen restored is. Anders was de game echt impossible geworden
O, doen ze dat na een Libra automatisch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:02 schreef Chocobo het volgende:
Libra is wel goed uitgewerkt nu. Na een Libra (scan) passen je characters zich aan op de beste attacks en richten ze zich op zwakke punten. Libra is in dit deel sterk verbeterd.
Mja.... misschien een beetje. Ik heb mezelf al betrapt op een "O oeps, Vanille is dood. Nou ja, ben bijna klaar en dan leeft ze toch wel weer".quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het juist jammer. Alle curses weg na een gevecht. Het had het juist een stuk uitdagender gemaakt.
Wordt je uitgelegd in de Libra tutorial toch? Vijand halverwege chapter 3?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, doen ze dat na een Libra automatisch?
Ik zat al goed te kijken wat de verschillende gekleurde bolletjes nou voorstelden. Fire, ice etc. Kon er geen touw aan vast knopen en het ook niet vinden in 't boekje. Maar als ze dat na een scan automatisch doen is dat ook niet echt nodig dus!
Wordt allemaal verteld hoor, lezen jullie niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, doen ze dat na een Libra automatisch?
Ik zat al goed te kijken wat de verschillende gekleurde bolletjes nou voorstelden. Fire, ice etc. Kon er geen touw aan vast knopen en het ook niet vinden in 't boekje. Maar als ze dat na een scan automatisch doen is dat ook niet echt nodig dus!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wordt allemaal verteld hoor, lezen jullie niet?
Wij zijn Chosen Ones,… Branded! Laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wordt je uitgelegd in de Libra tutorial toch? Vijand halverwege chapter 3?
Jawel. Maar ik haalde het er niet uit. Wel dat je hem met R1 ten allen tijde op kon roepen na 1 scan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wordt allemaal verteld hoor, lezen jullie niet?
Kun je dan niet beter wachten op de youtubefilmpjes?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel FF nooit voor de uitdaging eigenlijk. Ik wil het verhaal ervaren. In FFIX kon ik op een gegeven moment niet eens meer game over en één van de meest frustrerende FF momenten ooit was Jecht in FFX. Die mofo sloeg hard. Dat wil ik niet
Zijn die HD en DTS?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter wachten op de youtubefilmpjes?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:45 schreef Amos_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens vond ik het met bepaalde character sets ook niet altijd even handig spelen in chapters 3/4. De eerste keer dat ik in battles minder dan 5 sterren haalde was toen ik met alleen twee ravagers speelde.... die balk loopt dan zo snel leeg.....na na na na na na na Badjasman!
Nou IETS van een uitdaging moet er wel zijn. Door het verhaal heenwandelen en filmpjes kijken dan kan ik net zo goed een film opzetten (of het moet zo mooi gedaan zijn als bij Heavy Rain).quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel FF nooit voor de uitdaging eigenlijk. Ik wil het verhaal ervaren. In FFIX kon ik op een gegeven moment niet eens meer game over en één van de meest frustrerende FF momenten ooit was Jecht in FFX. Die mofo sloeg hard. Dat wil ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |