abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78999222
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:53 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Luister je dan wel goed? Zit echt subtiel verschil in, jazztoontjes soms enzo. Het past gewoon prima.
Mwah, ik ben persoonlijk meer van de herkenbare uitbundige toontjes ala VII en IX.

Ow en nog meer gal spuwen. Het leveldesign, afschuwelijk simplistisch, zo inspiratieloos. Grafisch helemaal top, maar de routes zijn zoo matig.

Het battlesysteem is wel erg tof, kan niet wachten totdat de gevechten ook daadwerkelijk moeilijk worden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_79001819
De muziek heeft mij tot nu toe ook niet kunnen bekoren; het klinkt allemaal erg mat en 'dertien in een dozijn'. Hopelijk wordt dat verder in het spel beter.
pi_79001866
Ik had bij een bossbattle juist het gevoel dat er een loungemuziekje bij zat. totaal niet passend imho, maar hell, het moest toch dood.

Mijn non upgrade, non level avontuur lijkt over. Boss #9 is te. Ik was er al bang voor, want de kenners kennen de sterkste aanval wel. Ik ga het vanavond nog een proberen, anders gaat het er toch van komen, CP verbranden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:20:29 #104
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79001952
Ah, DAAR is de weapon-uupgrade optie!
Ik snap er geen hout van
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79002438
Na zo 12 uur spelen mijn minpuntjes;

- Mis échte boss battle muziek
- World Map… begrijp de redenen dat ie er weer niet in zit en tóch mis ik hem
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_79002654
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:20 schreef Ang3l het volgende:
Ah, DAAR is de weapon-uupgrade optie!
Ik snap er geen hout van
Op zich is het simpel, alleen is er zoveel mogelijk dat ik niet verwacht dat er al een volledig upgrade schema is voor alle wapens en items in het spel

Voor mensen die wat uitleg nodig hebben, zie hieronder. Voor de anderen die het zelf willen gaan ontdekken heb ik het in een spoiler gezet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang verhaal, daarom snap ik dat het wat onduidelijk over kan komen. Eigenlijk is het een kwestie van uitproberen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 11 maart 2010 @ 09:13:00 #107
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_79002912
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:45 schreef Amos_ het volgende:

[..]

De muziek is juist geniaal in zijn subtiliteit.
Vind de soundtrack tot nu toe erg cool. Vooral de Pulse Vertige muziek was vrij apart! Battle muziek is briljant. Maar ja,... ik heb herkenning tijdens het gamen, want ik luister de OST al een tijdje.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_79003019
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Vind de soundtrack tot nu toe erg cool. Vooral de Pulse Vertige muziek was vrij apart! Battle muziek is briljant. Maar ja,... ik heb herkenning tijdens het gamen, want ik luister de OST al een tijdje.
Zelfs zonder die OST kan ik het nu waarderen. Het geeft het een eigen stijl mee. Al kan ik me ook voorstellen dat anderen dat weer missen, met name boss-muziek. Maar al met al ben ik enkel zeer blij met het resultaat dat FF13 is.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 11 maart 2010 @ 09:27:12 #109
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_79003231
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:17 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Zelfs zonder die OST kan ik het nu waarderen. Het geeft het een eigen stijl mee. Al kan ik me ook voorstellen dat anderen dat weer missen, met name boss-muziek. Maar al met al ben ik enkel zeer blij met het resultaat dat FF13 is.
Eens,... ik geniet ook vreselijk. Begrijp dat sommige mensen met een aantal reviews meegaan wat betreft het gemis van dorpjes en of winkels. Zelf waardeer ik de nieuwe insteek in een FF game van SE. Micro-managen is een beetje weg, maar wat lineariteit betreft is het on par met bv FFX. Battles hebben flinke diepgang en de mix van ATB en de real-time semi turn-based gevechten vind ik erg cool. Maar serieus,... zeuren over boss muziek? Er is toch gewoon boss muziek?

Dit spel zal voor een hoop mensen misschien wat 'anders' aanvoelen, maar om FF nu af te kraken of te gaan zoeken naar zaken die wel in eerdere FF games zaten vind ik vreselijk overdreven. SE heeft een prachtgame afgeleverd en worden nu door vernieuwingen en een frisse nieuwe snellere wind door de Westerse wereld hier en daar afgezeken. Ieder zijn ding, maar ik vind dit spel echt geweldig!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_79003353
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Er is toch gewoon boss muziek?

Niks van gemerkt?
Vanavond maar eens de OST beluisteren…
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_79003447
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Eens,... ik geniet ook vreselijk. Begrijp dat sommige mensen met een aantal reviews meegaan wat betreft het gemis van dorpjes en of winkels. Zelf waardeer ik de nieuwe insteek in een FF game van SE. Micro-managen is een beetje weg, maar wat lineariteit betreft is het on par met bv FFX. Battles hebben flinke diepgang en de mix van ATB en de real-time semi turn-based gevechten vind ik erg cool. Maar serieus,... zeuren over boss muziek? Er is toch gewoon boss muziek?

Dit spel zal voor een hoop mensen misschien wat 'anders' aanvoelen, maar om FF nu af te kraken of te gaan zoeken naar zaken die wel in eerdere FF games zaten vind ik vreselijk overdreven. SE heeft een prachtgame afgeleverd en worden nu door vernieuwingen en een frisse nieuwe snellere wind door de Westerse wereld hier en daar afgezeken. Ieder zijn ding, maar ik vind dit spel echt geweldig!
Eens met dit. Ze zetten weer een stap vooruit in het genre zonder alle mooie dingen overboord te gooien. Ja er zijn concessies gedaan bijvoorbeeld op het gebied van een "world map" (die er niet meer is) maar daarvoor in de plaats krijg je een beetje de Call of Duty onder de RPG's. Althans, voor mijn gevoel tot nu toe. En ik zit pas in het begin van Chapter 4.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 11 maart 2010 @ 09:36:07 #112
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_79003487
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:31 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Niks van gemerkt?
Vanavond maar eens de OST beluisteren…
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:05:50 #113
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79004463
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Op zich is het simpel, alleen is er zoveel mogelijk dat ik niet verwacht dat er al een volledig upgrade schema is voor alle wapens en items in het spel

Voor mensen die wat uitleg nodig hebben, zie hieronder. Voor de anderen die het zelf willen gaan ontdekken heb ik het in een spoiler gezet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang verhaal, daarom snap ik dat het wat onduidelijk over kan komen. Eigenlijk is het een kwestie van uitproberen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als er zo'n lang verhaal voor nodig is om het uit te leggen dat is het niet "simpel"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:08:13 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79004545
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Vind de soundtrack tot nu toe erg cool. Vooral de Pulse Vertige muziek was vrij apart! Battle muziek is briljant. Maar ja,... ik heb herkenning tijdens het gamen, want ik luister de OST al een tijdje.
Ben ik heel slecht als ik zeg dat het me echt geen fuck kan interesseren welk muziekje er speelt? Zolang het maar niet irriteert.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:14:29 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79004726
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:34 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Eens met dit. Ze zetten weer een stap vooruit in het genre zonder alle mooie dingen overboord te gooien. Ja er zijn concessies gedaan bijvoorbeeld op het gebied van een "world map" (die er niet meer is) maar daarvoor in de plaats krijg je een beetje de Call of Duty onder de RPG's. Althans, voor mijn gevoel tot nu toe. En ik zit pas in het begin van Chapter 4.
Ik blijf het gewoon een mix van FFX (lhet lineaire, de sphere-grid), FFX-2 (het battle systeem met het switchen van rollen) en FF XII (de vijanden al zien in je omgeving) vinden. En daar is niks mis mee.

Ik zelf ben blij dat de (voor mij) te grote vrijheid van FF XII weg is. Geef mij maar echt een gericht doel.
Ik ben ook blij dat de vijanden niet meer uit het niets aankomen en je dan ineens in een gevecht storten zoals in (o.a.) FFX.

Iets minder blij dat je maar 1 characteer in je battleteam kan besturen. Je geeft dingen iets meer uit handen, maar dat betekent gewoon heel goed omgaan met de AI-rrollen van de rest.
En iets minder blij met het wel erg simpele begin(Loop loop loop, auto-battle auto-battle, loop loop loop), maar dat wordt langzaamaan minder.

Heb nu 1 eidolon maar er nog niet mee kunnen vechten, dus of ik daar blij mee ben weet ik nog niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79004791
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ben ik heel slecht als ik zeg dat het me echt geen fuck kan interesseren welk muziekje er speelt? Zolang het maar niet irriteert.
Ja!
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:18:21 #117
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_79004854
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ben ik heel slecht als ik zeg dat het me echt geen fuck kan interesseren welk muziekje er speelt? Zolang het maar niet irriteert.
Ik ga me ook maar eens mengen in dit topic (was wachtwoord en alles kwijt). Of je daarmee slecht bent? nee... misschien interesseert muziek an sich je niet zo en dan zeker niet in combinatie met een spel.

Ik persoonlijk vind de muziek altijd een toegevoegde waarde in een spel. Het zorgt voor extra spanning of extase in bepaalde situaties in de game. Ik vind ook de muziek bijzonder goed uitgewerkt in de FF games en zorgt net voor dat tikkeltje extra spanning
na na na na na na na Badjasman!
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:24:37 #118
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_79005073
overigens mijn eerste impressie van het spel (zit nu ca 10 uur in de game).

Ik stoor me enorm moet nog heel erg wennen aan de nieuwe lineaire gameplay en dat je in alles zo beperkt wordt. ik mis het 'uren dwalen in kerkers omdat je net die ene gang niet ziet' en het 'rondhangen in dorpjes voor sidequests om even wat anders te doen dan de main story'. en sowieso....komop 3 chapters spelen voordat battles uberhaupt interessant worden en waar je alleen maar "attack" kunt / wilt kiezen.

Gelukkig weet ik (ja ik lees spoilers ) dat het verderop in de game wat beter wordt met de beperkte gameplay.

Verder ben ik wel weer te spreken over het nieuwe battle systeem. FFXII was het toch net niet.... en dit is toch wel een beetje de middenmoot om de battles toch snel te houden en toch ook "turn-based"
na na na na na na na Badjasman!
pi_79005113
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik blijf het gewoon een mix van FFX (lhet lineaire, de sphere-grid), FFX-2 (het battle systeem met het switchen van rollen) en FF XII (de vijanden al zien in je omgeving) vinden. En daar is niks mis mee.

Ik zelf ben blij dat de (voor mij) te grote vrijheid van FF XII weg is. Geef mij maar echt een gericht doel.
Ik ben ook blij dat de vijanden niet meer uit het niets aankomen en je dan ineens in een gevecht storten zoals in (o.a.) FFX.

Iets minder blij dat je maar 1 characteer in je battleteam kan besturen. Je geeft dingen iets meer uit handen, maar dat betekent gewoon heel goed omgaan met de AI-rrollen van de rest.
En iets minder blij met het wel erg simpele begin(Loop loop loop, auto-battle auto-battle, loop loop loop), maar dat wordt langzaamaan minder.

Heb nu 1 eidolon maar er nog niet mee kunnen vechten, dus of ik daar blij mee ben weet ik nog niet.
Serieus, 3 characters besturen met dit battle systeem lijkt me hel
Gisteren trouwens me tweede, schitterende Eidolon gehaald
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_79005120
Ik vond de eerste Eidolon-battle overigens wel erg vervelend/lastig.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79005196
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:05 schreef Ang3l het volgende:

En als er zo'n lang verhaal voor nodig is om het uit te leggen dat is het niet "simpel"
De film Titanic duurde ook 3 uur, het schip zinkt. Dus een lang verhaal kan best simpel zijn
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:29:47 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79005246
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:18 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ik ga me ook maar eens mengen in dit topic (was wachtwoord en alles kwijt). Of je daarmee slecht bent? nee... misschien interesseert muziek an sich je niet zo en dan zeker niet in combinatie met een spel.

Ik persoonlijk vind de muziek altijd een toegevoegde waarde in een spel. Het zorgt voor extra spanning of extase in bepaalde situaties in de game. Ik vind ook de muziek bijzonder goed uitgewerkt in de FF games en zorgt net voor dat tikkeltje extra spanning
Muziek interesseert em wel degelijk Maar bij een spel vind ik het ondergeschikt. Tenzij het een spel als Silent Hill is, dan vind ik de muziek echt iets toevoegen. Hier niet echt. Of misschien alleen onderbewust dat ik meer opgepompt word door hevige boss-battle-muziek. Maar het is me nog vrij weinig opgevallen bij de FF's die ik gespeeld heb (VIII, X, X-2, XII, XIII en Dirge).

Enige nr wat em echt opviel is het FF X-2 beginscherm muziekje. Dat vond ik mooi
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79005256
O. M. G. Chocobo theme in-the-mix!


Edit: Oh met Japanse vocals...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:32:08 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79005319
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:24 schreef NaRRaToR het volgende:
overigens mijn eerste impressie van het spel (zit nu ca 10 uur in de game).

Ik stoor me enorm moet nog heel erg wennen aan de nieuwe lineaire gameplay en dat je in alles zo beperkt wordt. ik mis het 'uren dwalen in kerkers omdat je net die ene gang niet ziet' en het 'rondhangen in dorpjes voor sidequests om even wat anders te doen dan de main story'.
Ik las in het boekje wel iets over Cie'th quests, als je hun stenen pakt. Dat je dan hun Focus af kan maken. Dat klinkt wel heel sidequesterig. Maar ben het nog niet tegengekomen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:32:51 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79005343
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

De film Titanic duurde ook 3 uur, het schip zinkt. Dus een lang verhaal kan best simpel zijn
Titanic had niet 1000 verschillende mogelijkheden en opties
Die zonk. Klaar.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:33:42 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79005377
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:26 schreef Amos_ het volgende:
Ik vond de eerste Eidolon-battle overigens wel erg vervelend/lastig.
Ik heb gegoogled
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:35:58 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79005477
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:26 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Serieus, 3 characters besturen met dit battle systeem lijkt me hel
O ja misschien ook wel hoor Moet er alleen ff aan wennen dat ik maar 1 character bestuur.

Maar ik gebruikte in XII die ... shit ben de naam kwijt... iig die pre-set acties... die gebruikte ik ook bijna nooit. I'm a controlfreak, ik wil het zelf doen. Gevolg was wel dat ik me een ongeluk switchte en altijd aan de knoppen zat
quote:
Gisteren trouwens me tweede, schitterende Eidolon gehaald
Ik wil met de eerste nou onderhand eens vechten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79005513
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:24 schreef NaRRaToR het volgende:
en het 'rondhangen in dorpjes voor sidequests om even wat anders te doen dan de main story'.
Ik denk, uiteindelijk, dat dit iets is wat ik als groot minpunt ga opnoemen
Het geeft een wat meer werelds gevoel en vind dorpjes altijd een rustpunt in het spel.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_79005524
Ik vind het vechtsysteem met de rollen en AI juist wel soepel werken. En zoals gezegd, het is een goed iets dat je HP meteen restored is. Anders was de game echt impossible geworden
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79005596
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:37 schreef Amos_ het volgende:
Ik vind het vechtsysteem met de rollen en AI juist wel soepel werken. En zoals gezegd, het is een goed iets dat je HP meteen restored is. Anders was de game echt impossible geworden
Vroeger moest je je hp weer zelf aanvullen, net zoals poison, berserk etc
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_79005673
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:38 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Vroeger moest je je hp weer zelf aanvullen, net zoals poison, berserk etc
Ja daarom dacht ik na mijn eerste fight dat het een bug was, of onderdeel van een tutorial ofzo. Omdat het niet in het boekje staat.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:43:42 #132
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_79005786
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:26 schreef Amos_ het volgende:
Ik vond de eerste Eidolon-battle overigens wel erg vervelend/lastig.
zeker de tutorial geskipped Daar stond practisch in wat je moest doen....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:45:47 #133
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_79005869
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O ja misschien ook wel hoor Moet er alleen ff aan wennen dat ik maar 1 character bestuur.

Maar ik gebruikte in XII die ... shit ben de naam kwijt... iig die pre-set acties... die gebruikte ik ook bijna nooit. I'm a controlfreak, ik wil het zelf doen. Gevolg was wel dat ik me een ongeluk switchte en altijd aan de knoppen zat
[..]

Ik wil met de eerste nou onderhand eens vechten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
pi_79005872
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:43 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

zeker de tutorial geskipped Daar stond practisch in wat je moest doen....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79006074
Gambit systeem
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:55:04 #136
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_79006279
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O ja misschien ook wel hoor Moet er alleen ff aan wennen dat ik maar 1 character bestuur.

Maar ik gebruikte in XII die ... shit ben de naam kwijt... iig die pre-set acties... die gebruikte ik ook bijna nooit. I'm a controlfreak, ik wil het zelf doen. Gevolg was wel dat ik me een ongeluk switchte en altijd aan de knoppen zat
[..]

Ik wil met de eerste nou onderhand eens vechten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gambit systeem was briljant!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:59:12 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79006424
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gambit systeem
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:55 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gambit systeem was briljant!
Ja dat ja.
Niks voor mij.
Voelde als programmeren
Als je dat heel goed kon hoefde je niets meer te doen. Controller loslaten en kijken maar.
Vind ik niet zo leuk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79006479
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]


[..]

Ja dat ja.
Niks voor mij.
Voelde als programmeren
Dat had ik dus ook. Veel te veel gepiel voor mijn gevoel
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:00:47 #139
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_79006486
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]


[..]

Ja dat ja.
Niks voor mij.
Voelde als programmeren
Als je dat goed had uitgewerkt werkte het briljant. Ik gebruikte het voornamelijk om niet te micro-managen. Dus curaga gebruiken bij <30% HP ofzo. Vliegens vijanden aanvallen met magic, Esuna gebruiken bij status problemen etc. etc. Echt heerlijk.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:01:20 #140
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_79006509
Wat ik in dit deel nog niet gebruik zijn items,... ja soms een potion, maar attack items zeg maar. Volgens mij heb ik daar al wat van, maar nog niet echt naar gekeken.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_79006533
Die sprays zijn wel geinig maar heb ik nog weinig tot niet gebruikt. Ik kan ook niet "aanvoelen: wanneer je welke nuttig kan gebruiken
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:02:38 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79006558
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:01 schreef Chocobo het volgende:
Wat ik in dit deel nog niet gebruik zijn items,... ja soms een potion, maar attack items zeg maar. Volgens mij heb ik daar al wat van, maar nog niet echt naar gekeken.
Ik dacht heel in 't begin dat SNow z'n granaatjes attack items waren Niet dus
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:02:51 #143
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_79006576
Libra is wel goed uitgewerkt nu. Na een Libra (scan) passen je characters zich aan op de beste attacks en richten ze zich op zwakke punten. Libra is in dit deel sterk verbeterd.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_79006601
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik dacht heel in 't begin dat SNow z'n granaatjes attack items waren Niet dus
Dat had ik ook, ik zorgvuldig zoeken of ik kon vinden hoeveel hij er nog had enzo
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:03:36 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79006604
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:01 schreef Amos_ het volgende:
Die sprays zijn wel geinig maar heb ik nog weinig tot niet gebruikt. Ik kan ook niet "aanvoelen: wanneer je welke nuttig kan gebruiken
Nou die ene verbergspray is handig bij een grote groep die je niet in de rug kan aanvallen omdat ze in een gang staan of zo. Dan doe je je verberg-deo op en kun je alsnog pre-emptie strike doen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79006625
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:37 schreef Amos_ het volgende:
Ik vind het vechtsysteem met de rollen en AI juist wel soepel werken. En zoals gezegd, het is een goed iets dat je HP meteen restored is. Anders was de game echt impossible geworden
Ik vind het juist jammer. Alle curses weg na een gevecht. Het had het juist een stuk uitdagender gemaakt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:05:04 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79006669
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:02 schreef Chocobo het volgende:
Libra is wel goed uitgewerkt nu. Na een Libra (scan) passen je characters zich aan op de beste attacks en richten ze zich op zwakke punten. Libra is in dit deel sterk verbeterd.
O, doen ze dat na een Libra automatisch?

Ik zat al goed te kijken wat de verschillende gekleurde bolletjes nou voorstelden. Fire, ice etc. Kon er geen touw aan vast knopen en het ook niet vinden in 't boekje. Maar als ze dat na een scan automatisch doen is dat ook niet echt nodig dus!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:06:44 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79006754
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik vind het juist jammer. Alle curses weg na een gevecht. Het had het juist een stuk uitdagender gemaakt.
Mja.... misschien een beetje. Ik heb mezelf al betrapt op een "O oeps, Vanille is dood. Nou ja, ben bijna klaar en dan leeft ze toch wel weer".

Maar dat heb ik ook een beetje met de GIGANTISCHE aantallen savepoints. Nu is het doodgaan niet ZO'N ramp want je savepoint zit toch maar 2 meter terug vaak.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:07:15 #149
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_79006780
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O, doen ze dat na een Libra automatisch?

Ik zat al goed te kijken wat de verschillende gekleurde bolletjes nou voorstelden. Fire, ice etc. Kon er geen touw aan vast knopen en het ook niet vinden in 't boekje. Maar als ze dat na een scan automatisch doen is dat ook niet echt nodig dus!
Wordt je uitgelegd in de Libra tutorial toch? Vijand halverwege chapter 3?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_79006782
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O, doen ze dat na een Libra automatisch?

Ik zat al goed te kijken wat de verschillende gekleurde bolletjes nou voorstelden. Fire, ice etc. Kon er geen touw aan vast knopen en het ook niet vinden in 't boekje. Maar als ze dat na een scan automatisch doen is dat ook niet echt nodig dus!
Wordt allemaal verteld hoor, lezen jullie niet?
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')