Mobs hebben volgens mij een vast aantal CP punten en de rating veranderd niet de hoeveelheid CP dat je krijgt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:18 schreef Chocobo het volgende:
Ratings,... van belang voor TP en CP punten voor zover ik weet. Tevens bepaald het je spoils!
spoiler over battle ratings etc:quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Mobs hebben volgens mij een vast aantal CP punten en de rating veranderd niet de hoeveelheid CP dat je krijgt.
Ik vraag me af of een goede rating ook gebonden is aan meer/betere loot.
Ik heb vaak genoeg 5 star ratings gehad en niets gekregen en 1-2 star ratings waarbij ik wel common en rare loot krijg.
Ik denk dat de rating het meeste invloed heeft op het aantal TP dat je terugkrijgt aan het einde van een battle.
Door het rating systeem wordt een agressieve aanpak wel gestimuleerd.
Ik heb al wel een aantal keer een partymember k.o. laten gaan.
Ik wilde niet naar een Medic switchen omdat de stagger balk bijna vol was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb dit ook maar gecopy paste van een andere site. Ik heb zelf nog niet meegemaakt dat ik onder de 3 sterren gescoord heb dus over jou loot ervaring i.c.m. rare drops kan ik niet meepraten.
[ Bericht 11% gewijzigd door NaRRaToR op 11-03-2010 13:16:20 ]na na na na na na na Badjasman!
Ik ben ff kwijt wat TP ook alweer isquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Mobs hebben volgens mij een vast aantal CP punten en de rating veranderd niet de hoeveelheid CP dat je krijgt.
Ik vraag me af of een goede rating ook gebonden is aan meer/betere loot.
Ik heb vaak genoeg 5 star ratings gehad en niets gekregen en 1-2 star ratings waarbij ik wel common en rare loot krijg.
Ik denk dat de rating het meeste invloed heeft op het aantal TP dat je terugkrijgt aan het einde van een battle.
Door het rating systeem wordt een agressieve aanpak wel gestimuleerd.
Ik heb al wel een aantal keer een partymember k.o. laten gaan.
Ik wilde niet naar een Medic switchen omdat de stagger balk bijna vol was.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ff kwijt wat TP ook alweer is
Ja eey hallo, ik kan niet alles in 1x onthouden hoorquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja eey hallo, ik kan niet alles in 1x onthouden hoor
Oooo ja, dat was 'tquote:Na afloop krijg je een sterrenrating om je Technical Points aan te vullen die je gebruikt om bepaalde technieken te gebruiken en Eidolons op te roepen
Ja, die dagen ken ik nogquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:01 schreef Pritt het volgende:
Ook het feit dat als je dood gaat je gewoon weer bij dezelfde battle begint.
Ik herinner me nog hardcore FFIV waar je slopende dungeons door moest zonder savepoints.
Wat heb je dan wel al onthoudenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja eey hallo, ik kan niet alles in 1x onthouden hoor
Daar moet ik het echt toch wel heel erg mee eens zijnquote:
Hoezo? Worldmaps waren vroeger 1 groot savepointquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar moet ik het echt toch wel heel erg mee eens zijn
Ovedosis savepoints. Blijft dat zo?
De restquote:
Is vroeger dan van voor VIII, want ik speel het pas vanaf 8.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef Cid het volgende:
[..]
Hoezo? Worldmaps waren vroeger 1 groot savepoint
Libra kost ook TPquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De rest
Ik vraag alleen vaak dingen voordat ze in het spel zijn uitgelegd aan me.
Want volgens mij heb ik nog helemaal geen TP's hoeven gebruiken.
Alleen dat Libra-gebruik automatisch zorgt efficientere battles, dara heb ik overheen gelezen
Well excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuze me princess!(O nee , da's Zelda)
Hoe kun je 9 hebben overgeslagen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Is vroeger dan van voor VIII, want ik speel het pas vanaf 8.
O, en IX heb ik overgeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |