dat denk ik niet, want als haar cup echt daadwerkelijk nog zou zijn zoals op die foto uit 2007 valt er helemaal niks up te pushenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:49 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon een goede push-up aanheeft
Mwoah, meisjes kunnen vaak hard groeien in die tijd hoor. Soms komen ze binnen een half jaar terug voor een nieuwe maat, dus de mogelijk dat ze gewoon gegroeid zijn is goed aanwezig.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:26 schreef leFUCK het volgende:
[..]
dat denk ik niet, want als haar cup echt daadwerkelijk nog zou zijn zoals op die foto uit 2007 valt er helemaal niks up te pushen![]()
ik zeg toch juist dat ik denk dat ze gegroeid zijn. als ze niet gegroeid zou zijn viel er namelijk niks up te pushen, want ze had helemaal niks. en wat je niet hebt kun je ook niet up pushen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:42 schreef rena het volgende:
[..]
Mwoah, meisjes kunnen vaak hard groeien in die tijd hoor. Soms komen ze binnen een half jaar terug voor een nieuwe maat, dus de mogelijk dat ze gewoon gegroeid zijn is goed aanwezig.
Ik loop te zoeken en zoeken, maar kan de eerste aflevering van het nieuwe seizoen niet vinden...?quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef Copycat het volgende:
Alsje:
http://www.mtv.com/videos(...)37514/playlist.jhtml
Hij is kapper?quote:
Paris Hilton kan anders ook behoorlijk up pushen met haar kleine cup.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:26 schreef leFUCK het volgende:
[..]
dat denk ik niet, want als haar cup echt daadwerkelijk nog zou zijn zoals op die foto uit 2007 valt er helemaal niks up te pushen![]()
ja oke dat snap ik allemaal, maar wat ik al de hele tijd probeer te zeggen is dat ze NIKS had. ik kan ook mijn tieten niet up pushen, want ik ben een man en ik heb geen tieten. zij zat daar nog in de kinderfase waar ze nog helemaal niks had. ik kon toch echt niks ontdekken op die foto, nog geen klein heuveltje.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:28 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Paris Hilton kan anders ook behoorlijk up pushen met haar kleine cup.
En ik zag vandaag nog een reclame met plastic dingen die je zo op je boobies kunt plakken zodat ze een cup groter worden
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je zou inderdaad op 't eerste oog denken dat er een invasie van aliens is geweest. Ik denk dat deze mensen zichzelf echt mooi vinden, dat is het bizarre...
Gristus, naast die linkse lijkt Shauna nog bijna classy...quote:
WHATquote:
Pics, dat wik ik zien!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gristus, naast die linkse lijkt Shauna nog bijna classy...
Ik zag trouwens gisteren ergens plaatjes van een vrouw die zich helemaal heeft laten verbouwen en nu als twee druppels water op Marilyn Monroe lijkt, 't was niet verspookt maar het was toch heel raar om haar weer eens 'levend' te zien zegmaar.
Here she is:quote:Op zondag 16 mei 2010 12:39 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Pics, dat wik ik zien!
Maar Dan kunnen het ook oude pics van MM zijn, gesoept in een hedendaagse omgeving.
Ze lijkt er echt op!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Here she is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, Madonna en vele anderen hebben het ook al geprobeerd, maar deze heeft ook echt de mimiek.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:29 schreef patatmetfriet het volgende:
Maar volgens mij lijk je al snel op MM, als je je haar zo doet, en je makeup.
Ja, teveel een pop. Ze mist de oprechte uitstraling die Monroe wel had.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Moja het volgende:
Ze lijkt er wel op, maar dan wel echt de lelijke versie van Marilyn Manroe.
Inderdaad. En bovendien veel te dun voor de echte Marilyn.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, teveel een pop. Ze mist de oprechte uitstraling die Monroe wel had.
Het is ook altijd heel grappig als je seizoen 1 van CSI ziet, wat een verschil! Toen waren het nog crimefighters, tegenwoordig gaat iedereen daar met platgestreken smoel naar het werk, zo lijkt hetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:20 schreef Hooidraad het volgende:
Marg Helgenberger en haar gevecht tegen de ouderdom...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt verspookt maar vooral op tv valt dat botoxgezicht me altijd erg op.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
Ben je dan zo ziende blind geworden dat je niet doorhebt dat je eruit ziet als een eskimo met Down?
Neeequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:40 schreef solyaris het volgende:
Nikki Cox
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lijf, die benen en heupen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad. En bovendien veel te dun voor de echte Marilyn.
[ afbeelding ]
Als iemand het niet nodig had is zij het wel. Eeuwig zonde.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:40 schreef solyaris het volgende:
Nikki Cox
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:40 schreef solyaris het volgende:
Nikki Cox
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Even twijfelachtig in hoeverre deze als echte Celebs beschouwd kunnen worden (ik ken ze niet) maar het is wel een postje waard:
Igor and Grichka Bogdanoff, een tweeling die in de jaren '80 in televisieseries ed speelden.
Van:
[ afbeelding ]
Via:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Zondequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:40 schreef solyaris het volgende:
Nikki Cox
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De haarimplant vind ik wel erg vreemd overigens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Kings het volgende:
Kim Kardashian is ook hard op weg een plastic poppetje te worden:
[ afbeelding ]
Alles is vreemd. Bij deze rare kop ga je zelfs denken dat de wenkbrauwen zijn geïmplanteerd. En het hoofdhaar lijkt rechtstreeks afkomstig van een bezem uit de betere prijsklassequote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
De haarimplant vind ik wel erg vreemd overigens.
Ik dacht ff dat het een Madame Tussaud-beeld was. Maar nee, it's alive...quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:08 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Alles is vreemd. Bij deze rare kop ga je zelfs denken dat de wenkbrauwen zijn geïmplanteerd. En het hoofdhaar lijkt rechtstreeks afkomstig van een bezem uit de betere prijsklasse
Ze zit erbij alsof ze dronken achterin de bus zitquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef frame-saw het volgende:
Weet niet of ze al geplaatst is maar Madonna is ook eng geworden.
http://www.bryanboy.com/b(...)and-unretouched.html
[ afbeelding ]
Net brandslachtoffersquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Even twijfelachtig in hoeverre deze als echte Celebs beschouwd kunnen worden (ik ken ze niet) maar het is wel een postje waard:
Igor and Grichka Bogdanoff, een tweeling die in de jaren '80 in televisieseries ed speelden.
Van:
[ afbeelding ]
Via:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:54 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ze zit erbij alsof ze dronken achterin de bus zit![]()
Dat haar doet me aan een barbie denken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
BAH wat een lelijke make-up en hoofdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
mwah valt mee toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef frame-saw het volgende:
Weet niet of ze al geplaatst is maar Madonna is ook eng geworden.
http://www.bryanboy.com/b(...)and-unretouched.html
[ afbeelding ]
Godverdomme zeg. Wat afschuwelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Via:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Zoo dat is zonde zegquote:Op zondag 30 mei 2010 10:58 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Priscilla Presley...
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:18 schreef solyaris het volgende:
Pete Burns
Toen:
Iets later:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de goede orde, dit is een man.
Zou het nog fatsoenlijk kunnen pratenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:18 schreef solyaris het volgende:
Pete Burns
Toen:
Iets later:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de goede orde, dit is een man.
En dit bericht is van 23 mei dit jaar. Ik snap niet waarom mensen er over blijven liegenquote:Kylie Minogue has reportedly denied reports that she has ever gone under the knife.
The Australian singer told the Sunday Mirror that she has used Botox in the past but is now embracing her wrinkles.
Minogue said: "I definitely wouldn't want to go under the knife for some procedure - you are not yourself if you do that. I know people are always saying I've had this, that and the other done but I honestly haven't."
The 42-year-old, who launched her album Aphrodite in London this week, said she will rely on body make-up as she continues to 'embrace her age'.
"It's definitely the way forward - and my secret to having a great bottom," she said.
Ze had altijd 'n leuk en sprankelend koppie. Nu ziet ze eruit als 'n oud wijf dat door chirurgie er jong uit wil zien, zulks een verleptheidquote:Op woensdag 7 april 2010 18:51 schreef leFUCK het volgende:
[ afbeelding ]
kijk nou, dat was toch 1000 maal leuker! ook al vond ik heidi niet echt ''knap'', ze had toch iets leuks in haar gezicht vond ik. nu is dat weg, helemaal verwoest door die waardeloze plastisch chirurg van der
Maar botox betekend niet dat ze onder het mes gegaan is.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:47 schreef rena het volgende:
Het grappige is ook dat Kylie nog steeds ontkent onder het mes te zijn geweest.
[..]
En dit bericht is van 23 mei dit jaar. Ik snap niet waarom mensen er over blijven liegen
Dat snap ikquote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar botox betekend niet dat ze onder het mes gegaan is.Dat is een spuit.
Oh dat weet ik niet, niet op gelet.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:57 schreef rena het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar volgens mij heeft ze wel haar neus en zo laten doen, en dat doe je wel onder het mes.
oei zo is het wel heel erg als je de foto's naast elkaar ziet.. ze lijkt hier echt over de 40quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:49 schreef kvd het volgende:
ik blijf het zonde vinden...zo geknutseld, zo strak.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |