Zondequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:40 schreef solyaris het volgende:
Nikki Cox
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De haarimplant vind ik wel erg vreemd overigens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Kings het volgende:
Kim Kardashian is ook hard op weg een plastic poppetje te worden:
[ afbeelding ]
Alles is vreemd. Bij deze rare kop ga je zelfs denken dat de wenkbrauwen zijn geïmplanteerd. En het hoofdhaar lijkt rechtstreeks afkomstig van een bezem uit de betere prijsklassequote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
De haarimplant vind ik wel erg vreemd overigens.
Ik dacht ff dat het een Madame Tussaud-beeld was. Maar nee, it's alive...quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:08 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Alles is vreemd. Bij deze rare kop ga je zelfs denken dat de wenkbrauwen zijn geïmplanteerd. En het hoofdhaar lijkt rechtstreeks afkomstig van een bezem uit de betere prijsklasse
Ze zit erbij alsof ze dronken achterin de bus zitquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef frame-saw het volgende:
Weet niet of ze al geplaatst is maar Madonna is ook eng geworden.
http://www.bryanboy.com/b(...)and-unretouched.html
[ afbeelding ]
Net brandslachtoffersquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Even twijfelachtig in hoeverre deze als echte Celebs beschouwd kunnen worden (ik ken ze niet) maar het is wel een postje waard:
Igor and Grichka Bogdanoff, een tweeling die in de jaren '80 in televisieseries ed speelden.
Van:
[ afbeelding ]
Via:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:54 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ze zit erbij alsof ze dronken achterin de bus zit![]()
Dat haar doet me aan een barbie denken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
BAH wat een lelijke make-up en hoofdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
mwah valt mee toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef frame-saw het volgende:
Weet niet of ze al geplaatst is maar Madonna is ook eng geworden.
http://www.bryanboy.com/b(...)and-unretouched.html
[ afbeelding ]
Godverdomme zeg. Wat afschuwelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Even twijfelachtig in hoeverre deze als echte Celebs beschouwd kunnen worden (ik ken ze niet) maar het is wel een postje waard:
Igor and Grichka Bogdanoff, een tweeling die in de jaren '80 in televisieseries ed speelden.
Van:
[ afbeelding ]
Via:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Zoo dat is zonde zegquote:Op zondag 30 mei 2010 10:58 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Priscilla Presley...
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:18 schreef solyaris het volgende:
Pete Burns
Toen:
Iets later:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de goede orde, dit is een man.
Zou het nog fatsoenlijk kunnen pratenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:18 schreef solyaris het volgende:
Pete Burns
Toen:
Iets later:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de goede orde, dit is een man.
En dit bericht is van 23 mei dit jaar. Ik snap niet waarom mensen er over blijven liegenquote:Kylie Minogue has reportedly denied reports that she has ever gone under the knife.
The Australian singer told the Sunday Mirror that she has used Botox in the past but is now embracing her wrinkles.
Minogue said: "I definitely wouldn't want to go under the knife for some procedure - you are not yourself if you do that. I know people are always saying I've had this, that and the other done but I honestly haven't."
The 42-year-old, who launched her album Aphrodite in London this week, said she will rely on body make-up as she continues to 'embrace her age'.
"It's definitely the way forward - and my secret to having a great bottom," she said.
Ze had altijd 'n leuk en sprankelend koppie. Nu ziet ze eruit als 'n oud wijf dat door chirurgie er jong uit wil zien, zulks een verleptheidquote:Op woensdag 7 april 2010 18:51 schreef leFUCK het volgende:
[ afbeelding ]
kijk nou, dat was toch 1000 maal leuker! ook al vond ik heidi niet echt ''knap'', ze had toch iets leuks in haar gezicht vond ik. nu is dat weg, helemaal verwoest door die waardeloze plastisch chirurg van der
Maar botox betekend niet dat ze onder het mes gegaan is.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:47 schreef rena het volgende:
Het grappige is ook dat Kylie nog steeds ontkent onder het mes te zijn geweest.
[..]
En dit bericht is van 23 mei dit jaar. Ik snap niet waarom mensen er over blijven liegen
Dat snap ikquote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar botox betekend niet dat ze onder het mes gegaan is.Dat is een spuit.
Oh dat weet ik niet, niet op gelet.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:57 schreef rena het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar volgens mij heeft ze wel haar neus en zo laten doen, en dat doe je wel onder het mes.
oei zo is het wel heel erg als je de foto's naast elkaar ziet.. ze lijkt hier echt over de 40quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:49 schreef kvd het volgende:
ik blijf het zonde vinden...zo geknutseld, zo strak.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |