Zondequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:40 schreef solyaris het volgende:
Nikki Cox
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De haarimplant vind ik wel erg vreemd overigens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Kings het volgende:
Kim Kardashian is ook hard op weg een plastic poppetje te worden:
[ afbeelding ]
Alles is vreemd. Bij deze rare kop ga je zelfs denken dat de wenkbrauwen zijn geïmplanteerd. En het hoofdhaar lijkt rechtstreeks afkomstig van een bezem uit de betere prijsklassequote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
De haarimplant vind ik wel erg vreemd overigens.
Ik dacht ff dat het een Madame Tussaud-beeld was. Maar nee, it's alive...quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:08 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Alles is vreemd. Bij deze rare kop ga je zelfs denken dat de wenkbrauwen zijn geïmplanteerd. En het hoofdhaar lijkt rechtstreeks afkomstig van een bezem uit de betere prijsklasse
Ze zit erbij alsof ze dronken achterin de bus zitquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef frame-saw het volgende:
Weet niet of ze al geplaatst is maar Madonna is ook eng geworden.
http://www.bryanboy.com/b(...)and-unretouched.html
[ afbeelding ]
Net brandslachtoffersquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Even twijfelachtig in hoeverre deze als echte Celebs beschouwd kunnen worden (ik ken ze niet) maar het is wel een postje waard:
Igor and Grichka Bogdanoff, een tweeling die in de jaren '80 in televisieseries ed speelden.
Van:
[ afbeelding ]
Via:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:54 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ze zit erbij alsof ze dronken achterin de bus zit![]()
Dat haar doet me aan een barbie denken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
BAH wat een lelijke make-up en hoofdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
mwah valt mee toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef frame-saw het volgende:
Weet niet of ze al geplaatst is maar Madonna is ook eng geworden.
http://www.bryanboy.com/b(...)and-unretouched.html
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |