Je kan niet tegen eetgeluiden dus je dat tot 2x toen: kom, laat ik een gezellig etentje organiseren in Amsterdam?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
godverdomme
Les duurt nu al bijna een half uur langer dan normaal en veel mensen zitten te eten en te typen (beide een deel van mij ADD probleem, geluiden die ik NIET UIT KAN STAAN) en mijn deel moet nog komen dus ik moet blijven. Maar ik begin echt agresseif en gefrustreerd te raken nu vanwege dit alles. Damn, al heeel lang niet meer een soortgelijke aanval gehad.
Ja dat is wat anders. Dat was niet luidruchtig enzo. maar in een relatief stille klas en ugh... ik werd echt GEKquote:Op woensdag 10 maart 2010 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kan niet tegen eetgeluiden dus je dat tot 2x toen: kom, laat ik een gezellig etentje organiseren in Amsterdam?
En bedankt voor de felicitaties mensen
Vanmiddag een bespreking gehad voor het kookplan. Worden tussen de 23 en 30 man die kunnen komen eten en het worden vooralsnog 5 gangen.
En daarna bij een vriend gaan eten die allerlei lekkere dingen had gemaakt als verrassing
Uiteindelijk met een groepje zitten eten
Kun je daar niet gewoon weg dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat is wat anders. Dat was niet luidruchtig enzo. maar in een relatief stille klas en ugh... ik werd echt GEK
Het was een les...quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je daar niet gewoon weg dan?
Het tegenovergestelde? Ijverigquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van verslapen? Ik was gewoon een half uur te vroeg wakker
Adrenaline rushquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van verslapen? Ik was gewoon een half uur te vroeg wakker
slapeloosheidquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Insomnia...quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat dacht ik ook toen ik de post van IARL las...quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Red, jij hebt toch net een andere auto gekocht?
Moet wel want die theeaanslag krijg je bijna niet uit mokken....quote:
Volgens mij komt het meer omdat je in een theeglas kan zien hoe sterk je hem hebt. Koffie is al gezet als je hem inschenkt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom is er eigenlijk een voorkeur voor het drinken van thee uit glas en koffie uit aardewerk?
Maar als je een donker gekleurde mok hebt, kun je dat niet zo goed zienquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zou idd kunnen, maar aan de andere kant, als ik van bovenaf in een mok kijk dan kan ik ook wel zien hoe sterk mijn thee is.
Ja dat is waar maar zo praktisch denkt niet iedereen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zou idd kunnen, maar aan de andere kant, als ik van bovenaf in een mok kijk dan kan ik ook wel zien hoe sterk mijn thee is.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het dan zo dat alleen vrouwen een voorkeur voor glazen hebben?
[jaren 80modus]bij rookglas zie je het ook nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar als je een donker gekleurde mok hebt, kun je dat niet zo goed zien
Ik drink alleen maar thee en ik vind het lekkerder drinken uit een theeglas dan uit aardewerk. Geen idee of die voorkeur alleen bij vrouwen is. Wat echt heel erg is, kleine kopjes van aardewerk en daar thee in. Wij hebben die op het werk...quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom is er eigenlijk een voorkeur voor het drinken van thee uit glas en koffie uit aardewerk?
Dat is een beetje lastig als het uit zo'n apparaat komt denk ik. Beetje pijnlijk ook.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik drink het altijd rechtstreeks uit de kan, scheelt weer afwas
en omdat het kan natuurlijk![]()
Snel afkoelen, maakt me niet zoveel uit... Het is wel zo dat het niet te weinig moet zijn, maar ook niet teveel, dus ook geen grote theeglazen (a la bekers) en ook geen theeglazen met heel dun glas. Hmmm ik ben best wel een muts eigenlijk als ik dit zo lees.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaat het dan om de hoeveelheid of om het feit dat de thee te snel afkoeld?
Dichtbijslapenquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Het aardewerk heeft een zuigende werking.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik drink sinds kort ook thee uit glazen, maar dat heeft vooral te maken met de theeaanslag. Dat is er wel uit te krijgen maar dat gaat nog vrij lastig
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bedoelt te zeggen dat de glazuurlaag poreus is....
Onze vaatwasser heeft er geen problemen mee hoor...quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik drink sinds kort ook thee uit glazen, maar dat heeft vooral te maken met de theeaanslag. Dat is er wel uit te krijgen maar dat gaat nog vrij lastig
Tsja die twee Illegale Chinezen die bij mij het huishouden doen wel....quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onze vaatwasser heeft er geen problemen mee hoor...
Laat eens een mok met een restje thee er in een paar dagen staan en probeer dat in een keer er uit te krijgen. Succes!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onze vaatwasser heeft er geen problemen mee hoor...
Volgens mij gaat dat wel goed hoor.... maar je bedoelt een gewone mok en geen theeglas?? Ik zal het eens gaan proberenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laat eens een mok met een restje thee er in een paar dagen staan en probeer dat in een keer er uit te krijgen. Succes!
Zeker. Ik heb ooit gelezen dat het grootste deel van de lezers student is en volgens mij hebben ze ook die doelgroep goed voor ogen met dit soort grappen:quote:
Zie ook nu.nlquote:Duckstadkrant Schrijver Nico Damtoeter overweegt verhuizing naar Gansdorp. "De enorme bescheidenheid van de inwoners, geweldig! Die heb ik zelf ook!"
Een gewone mok jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat wel goed hoor.... maar je bedoelt een gewone mok en geen theeglas?? Ik zal het eens gaan proberen
Dat is inderdaad heel erg moeilijk. Zo niet onmogelijk...quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laat eens een mok met een restje thee er in een paar dagen staan en probeer dat in een keer er uit te krijgen. Succes!
Ik moet misschien ook maar eens lid worden, vind DD een geweldig blad en je leert er ook nog wel eens iets van dankzij de Woudlopers ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb ooit gelezen dat het grootste deel van de lezers student is en volgens mij hebben ze ook die doelgroep goed voor ogen met dit soort grappen:
[..]
Zie ook nu.nl
Ben trouwens zelf ook nog lid
Wat dacht je? Ik leer ze eindelijk een lesje daar bij die sportschool?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja die twee Illegale Chinezen die bij mij het huishouden doen wel....
Omdat je je handen brandt als je het daar rechtstreeks in giet...quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nou ja, mijn ouders zijn lid. Eigenlijk. Enzo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet misschien ook maar eens lid worden, vind DD een geweldig blad en je leert er ook nog wel eens iets van dankzij de Woudlopers ofzo
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik leer ze eindelijk een lesje daar bij die sportschool?
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-sportschool.html
Doe je goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, mijn ouders zijn lid. Eigenlijk. Enzo.
Mijn opa en oma hadden ze vroeger ook, in twee grote dozen. Mijn neefje en ik hebben ze letterlijk stukgelezen en toen vond mijn oma dat ze wel weg konden..quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:32 schreef MadMaster het volgende:
Heb nog stapels door mijn opa tot bundels ingeboden DD's liggen uit 1950 (of daaromtrent) tot ongeveer 1960.
Uit de erfenis van mijn vader...
Ach, dat is ongeveer 8 euro per maand of nog geen 2 euro per nummer. Maar m'n vader vind het zelf net zo leuk geloof ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe je goednet even prijzen bekeken, jaar abonnement is 104 euro ofzo 98 euro
Beetje prijzig
Iets zuiniger op moeten zijn dus....quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden ze vroeger ook, in twee grote dozen. Mijn neefje en ik hebben ze letterlijk stukgelezen en toen vond mijn oma dat ze wel weg konden..
Ja, maar we waren 8 en enthousiastquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Iets zuiniger op moeten zijn dus....
Misschien wil MadMaster zijn collectie aan je overdoen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, maar we waren 8 en enthousiast
Ik ben zomaar bang van niet..quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wil MadMaster zijn collectie aan je overdoen...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wil MadMaster zijn collectie aan je overdoen...
Ik had een stuk of 100 van die oorlogsverhalen van Victoria maar die heeft mijn moeder onlangs weggooid nadat bij haar de kelder onder water heeft gestaan...quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben zomaar bang van niet..
Stonden ook altijd leuke verhalen, volgens mij vooral vertaalde Amerikaanse verhalen, met personages die je nu niet meer tegenkomt. Zwarte Magica en Mikmak woonden samen, Donald had nog een neef die een klein beetje op Goofy leek en Oma Duck had echt zo'n Amerikaanse 'farm'. Nostalgie..
Laatst trouwens wel een hele collectie Barks en Don Rosa verhalen gedownload, ook erg leuk.
Ik ga het testen!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |