quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:03 schreef Mikkie het volgende:
Oja. Niemand wil post 300 plaatsen, er is een nieuw topic en binnen vijf minuten regent het reacties.
Voorspelbaar
Ja sorry, ik had haastquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:11 schreef AMDB het volgende:
Tvp.
Werd na school bijna aangereden door één of ander debiel wijf dat op Oranjesingel (van KKP richting Waalbrug) ineens linksaf sloeg die straat bij de AH in![]()
(Je mag daar helemaal niet linksaf, ze reed heel snel voor het tegemoetkomende verkeer langs, dat ook groen kreeg).
k had niet verwacht dat je niet op het forum konquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom kon ik niet op fok?
Maak ik een nieuw account aan kan ik ineens wel!
Als je ergens 8cmpiemelbaaz889! tegenkomt is het mijn kloon
KPD?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef SLP_ het volgende:
[..]
k had niet verwacht dat je niet op het forum kon![]()
alleen de mensen die toegang hebben tot kpd konden inloggen
quote:
mods krijgen automatisch kpd rechtenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
vraag maar aan swarma, hij kon gewoon doorposten
dat doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:11 schreef AMDB het volgende:
Tvp.
Werd na school bijna aangereden door één of ander debiel wijf dat op Oranjesingel (van KKP richting Waalbrug) ineens linksaf sloeg die straat bij de AH in![]()
(Je mag daar helemaal niet linksaf, ze reed heel snel voor het tegemoetkomende verkeer langs, dat ook groen kreeg).
Vandaar dat ik nergens last van hadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef SLP_ het volgende:
[..]
k had niet verwacht dat je niet op het forum kon![]()
alleen de mensen die toegang hebben tot kpd konden inloggen
Ja, want anders had je ze vast niet gehad.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mods krijgen automatisch kpd rechten
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah in de Leen Bakker folder staat een bankje wat ik kwa model wel leuk vindZoiets wil ik uiteindelijk wel neer zetten denk ik, wellicht nog iets breder met miss een chaise longue.
[ afbeelding ]
Ziet er wel goed uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah in de Leen Bakker folder staat een bankje wat ik kwa model wel leuk vindZoiets wil ik uiteindelijk wel neer zetten denk ik, wellicht nog iets breder met miss een chaise longue.
[ afbeelding ]
ohjaa ik ga ook 24 kijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:58 schreef Mikkie het volgende:
Haha, ik wist gewoon dat als er pics geplaatst zouden worden, Hosti over de pis zou gaan.
Best krom eigenlijk, een serieus interieurstuk daar mag je het niet over hebben, maar dekbedden worden wel geaccepteerd?
Ik ga 24 kijken.
Ik doe niet moeilijk, ik begrijp het gewoon iet, die debielerij over meubels. Fucking boeiend, als het maar functioneel is, toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Of misschien ben jij degene die niet zo moeilijk moet doen
Ik heb nieuwe plankjes in mijn huisje opgehangen! Echt zo origineel, écht mij. Echt totaal niet ikea ook. Wacht, ik zoek er een plaatje bij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, maar serieus, dat Yash of Merel hier blij loopt te doen over een Dekbedovertrek of een lamp ofzo tot daar aan toe... maar kom op man
Dat heb ik dan ook nooit beweerdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef SLP_ het volgende:
Lekker boeiend, jouw verhalen zijn toch ook niet altijd interessant.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe plankjes in mijn huisje opgehangen! Echt zo origineel, écht mij. Echt totaal niet ikea ook. Wacht, ik zoek er een plaatje bij.
Jonge, al had ik een fucking lap over een stel kratten met wat kussens, vette care...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef IrishBastard het volgende:
't Zijn toch ook functionele meubelstukken die hier gepost worden
Van die bank bedoel je? Daar zat ik ook al over te twijfelen ja. Maar aangezien ik voornamelijk op de chaise longue lig heb ik daar niet veel last vanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:58 schreef IrishBastard het volgende:
Trouwens Mikkie, die leuningen, zijn die niet veel te hoog
Ben je ook ongesteld offeuh...?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:51 schreef Swine het volgende:
thuis, 3 min series binnengehaald, nu met een bak ijs op de bank gaan kijkenik ben alleen, dan mag dat
![]()
Dan heb je toch al gauw je 2 beste vrienden bij jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
met een bak ijs op de bank? Klinkt niet alsof je alleen bent
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan heb je toch al gauw je 2 beste vrienden bij je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |