Ja, maar ik eet er verspreid over de dag wel iets meer hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:54 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
kun jij het bij 1 paaseitje houden?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:48 schreef SeaOfLove het volgende:
net ontbijtje op. voor vriend had ik roerei met tomaat, kaas, kastanjechampignons en paprika gemaakt. voor mezelf had ik roerei met tomaat en kaas
Wow..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:58 schreef Tezz het volgende:
Reuze-ravioli gevuld met een mengsel van paddestoelen, sjalot, knoflook, witte wijn en grueyere kaas en daarbij een biefstukje. Was heerlijk!
[ afbeelding ]
Het was ook errug lekker moet ik zeggen! De eerste keer dat ik ravioli maak en een vulling moest bedenken, en het was een prima combi! Er zaten trouwens ook nog gehakte noten door. Dat zal ik er nog even bij zetten....quote:
Foto-verslagje!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
ben nu bezig met het maken van kofta en naanbrood!
Kofta staat te prutten en het naanbrooddeeg te rijzen...ik hoop maar dat 't werkt!
daar is 't al te laat voor denk ikquote:
OMGquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:58 schreef Tezz het volgende:
Reuze-ravioli gevuld met een mengsel van paddestoelen, sjalot, knoflook, walnoten witte wijn en grueyere kaas en daarbij een biefstukje. Was heerlijk!
[ afbeelding ]
Was lekker, nu citroen-kwarktaart yoghurtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:29 schreef Windigo het volgende:
Vanavond Cacio e Pepe (spaghetti met pecorino en zwarte peper) http://www.annamariavolpi.com/cacio_e_pepe.html en een groene salade met vinaigrette
Je saus is wel een beetje geschift zo te zien, De yoghurt moet op kamer temperatuur zijn en heel langzaam toevoegen, pas het volgende scheutje als de vorige helemaal opgenomen is in de saus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
dit is de uiteindelijke maaltijd! Lamskofta met een tomatenyoghurtsaus en wat broccoli voor de groentjes erbij.
Maar het is zondag?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:41 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond maar eens wat lekkers halen bij de Dirk, iets makkelijks zoals kaasburgers en aardappelschijfjes
Ik lees dit goed?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Torrio het volgende:
Penis & Onions vandaag, lekker ouderwetse pot
Iewquote:Op zondag 14 maart 2010 15:31 schreef Windigo het volgende:
Ik lees dit goed?![]()
Vanavond eet ik spaghetti met tomatensaus, mozarella en basilicum
Ohhh lekker, nu heb ik ook zin om iets te bakken!!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:26 schreef Muck het volgende:
Er staan nu chocolate chip muffins in de oven en ik ga zo koffie zetten
Zo, muffins staan in de ovenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:37 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ohhh lekker, nu heb ik ook zin om iets te bakken!!
ik vond t niet lekker en heb t weggegooidquote:Op maandag 15 maart 2010 18:05 schreef SeaOfLove het volgende:
pasta met roomkaas en tonijn
quote:
Hier een zelf gefabriceerde maaltijd, maar die was misluktquote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef winterstorm666 het volgende:
bah bah bah viscuisine met rijst
viscuisine zelf was droog en taai
ben er misselijk van. bah bah bah
dat spul is sowieso vies vind ikquote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef winterstorm666 het volgende:
bah bah bah viscuisine met rijst
viscuisine zelf was droog en taai
ben er misselijk van. bah bah bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |