Don't carequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:16 schreef SanDiego het volgende:
hahaa das wel balen voor je als ie dat leest dan!

Pumatje, maar wat doe je nu eigenlijk?quote:

Stafneus bij de Infanterie.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:48 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Pumatje, maar wat doe je nu eigenlijk?
De leopards zijn niet meer in bezit van NL?

Ik quote hier even mezelf, ondertussen zit ik zelf in deze opleiding. Dus, als alles goed gaat en ik mijn huidige steile leercurve volhoudt, sta ik over 22 weken voor een club van 26 mafketels.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:26 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ook de Vaandrigs in de NLDA VTO Infanterie leren schieten met alle groepswapens.

Ik geloof je.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 03:27 schreef superbly het volgende:
Werk op dit moment bij de AIVD.
Daarvoor was ik 4 tonnerchauffeur.
Wat ik precies doe mag ik niet vertellen want dat is geheim.

Als "comspec" de juiste benaming niet weten...quote:Op maandag 14 januari 2013 20:08 schreef Connaisseur het volgende:
Tijd om dit topic ff een bump te geven.
Voor mijzelf : was RTO/ comspec. ( FM9500/HF-7000/PRC -113/MBTIR & 117 Foxtrot)

Uh nee...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:05 schreef Connaisseur het volgende:
zie nu pas dat ik een spelfout gemaakt heb en letters omgedraaid heb.
quote:voel jij je nu stoer?

Oh nee hoor, ik verwacht alleen iets meer van een comspec die een maandenlange opleiding heeft genoten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:41 schreef fathank het volgende:
Het volgende wedstrijdje afplassen in DEF

Ik denk dat je bij je sollicitatie toch niet het formulier hebt gelezen dat je voor je neus kreeg, of wel? Het is leuk dat je later bij de AIVD wil werken.. maar zeg niet dat je er werkt terwijl dat niet zo is, kan je nog in gevaar brengen ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 03:27 schreef superbly het volgende:
Werk op dit moment bij de AIVD.
Daarvoor was ik 4 tonnerchauffeur.
Wat ik precies doe mag ik niet vertellen want dat is geheim.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |