Geniaalquote:# MeesterWarbol
@BolderbastNL Oh ja, ik ben overigens wel trots op u dat enigszins met 'sz' heeft geschreven! Daar gaan namelijk veel mensen de mist in. 12 minutes ago via web in reply to BolderbastNL
# Andy Warbol MeesterWarbol
@BolderbastNL Het is ergeren aan of iets of iemand irriteert je. Lees dit maar, mijn beste vriend: http://tinyurl.com/ylo5cco 15 minutes ago via web in reply to BolderbastNL
# Bertus Bolderbast BolderbastNL
@MeesterWarbol Ik begin me enigszins te irriteren aan u. U bent een zeurende betweter en heeft waarschijnlijk geen vrienden!
quote:
quote:
Mij wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef moomoo het volgende:
Het zou me niets verbazen als die gasten die dat mogen schrijven ondertussen met dit topic me zitten te lezen :p
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef Luco het volgende:
Partij van de Twijfel herneemt stellingname over cursusbeleid!
7:53 AM Mar 5th via web
Partij van de Twijfel neemt felle kritiek terug.
7:51 AM Mar 5th via web
Partij van de Twijfel uit felle kritiek op cursusbeleid Duckstad Bajes!
7:50 AM Mar 5th via web
Fuck me, wat geniaal
Spuit 11, de redactie doet hetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:01 schreef Moos. het volgende:
Volgens mij word dit gedaan door het blad zelf aangezien, ik de nieuwsbrief van Donald Duck laatst kreeg, en daar stond dit ook in...![]()
Maar ik vind deze actie toch wel Geniaal.
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:34 schreef Remsjo het volgende:
DonaldDuckNL Het is de laatste keer geweest dat ik op de Vrije Tijd Partij stem! Die lui voeren geen klap uit!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:10 schreef mwaterl het volgende:
GGoudglans
Zucht...
15 minutes ago via web
GoofyNL
Hoi.
19 minutes ago via web
Lame..
BAASSS keep posten mennnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:00 schreef mwaterl het volgende:
Zeg eens eerlijk jongens, wie 'followt' ze al?
ik
alleen Minnie Mousequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:00 schreef mwaterl het volgende:
Zeg eens eerlijk jongens, wie 'followt' ze al?
ik
Zij is dan ook aan mattiequote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef Luco het volgende:
Partij van de Twijfel herneemt stellingname over cursusbeleid!
7:53 AM Mar 5th via web
Partij van de Twijfel neemt felle kritiek terug.
7:51 AM Mar 5th via web
Partij van de Twijfel uit felle kritiek op cursusbeleid Duckstad Bajes!
7:50 AM Mar 5th via web
Fuck me, wat geniaal
quote:Duckstadkrant Schrijver Nico Damtoeter overweegt verhuizing naar Gansdorp. "De enorme bescheidenheid van de inwoners, geweldig! Die heb ik zelf ook!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:27 schreef De_Hertog het volgende:
Briljant.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Ik heb gehoord dat de Zware Jongen 100110-10001010 een spellingchecker heeft gehacked van Willie Wortel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:11 schreef gifkwal het volgende:
Fantastisch, dit! Normaal vind ik Twitter echt dom, maar dit is lachen.
Puntje van kritiek: De Sware Jongus schreifen tog altijt so? Waarom kunnen ze op Twitter ineens wel goed spellen?Of krijgt Meester Warbol het dan te druk met corrigeren.
Briljant.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Briljant.
[..]Ik zag net dat filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks kinderachtig dit![]()
Des te leuker als je het na elkaar leest, ik zag dat nieuwsbericht vanochtend en nu die reactie van 'Dagobert', erg leuk inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:12 schreef Zapper het volgende:
Duckstadkrant
Klant bij slager bekogeld met slavinken. De vleeshouwer ging door het lint na de zoveelste grap of hij "varkenspootjes" had. about 2 hours ago via web
DagobertDuckNL
Ik eet de komende weken weer gratis slavinken! Slager Droogbot trapt er altijd in - met zijn varkenspootjes! Haha! 7 minutes ago via web
Droeftoeterquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef wise het volgende:
Het niveau van de users hier, is ver te zoeken
echt hilarisch jongens, HI-LA-RISCH
gast, ga je konthaar epileren, dit is humorquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef wise het volgende:
quote:Duckstadkrant
Jan de Boefjee gearresteerd wegens zwarte handel in witte meubels.
5 minutes ago via web
Traumatische Donald Duckloze jeugd gehad zeker?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef wise het volgende:
Stil maar, jij kan er niks aan doen dat je nooit kan lachen. Komt ooit vast goed!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef wise het volgende:
Zeikwijfquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef wise het volgende:
quote:Duckstadkrant Jan de Boefjee gearresteerd wegens zwarte handel in witte meubels. 36 minutes ago via web
Briljant.
[..]DamtoeterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koop een touw of ga naar de dokter want zo kun je niet verder leven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef wise het volgende:
MeesterWarbol:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef RaymanNL het volgende:
# MeesterWarbol
@BolderbastNL Oh ja, ik ben overigens wel trots op u dat enigszins met 'sz' heeft geschreven! Daar gaan namelijk veel mensen de mist in. 12 minutes ago via web in reply to BolderbastNL
# Andy Warbol MeesterWarbol
@BolderbastNL Het is ergeren aan of iets of iemand irriteert je. Lees dit maar, mijn beste vriend: http://tinyurl.com/ylo5cco 15 minutes ago via web in reply to BolderbastNL
# Bertus Bolderbast BolderbastNL
@MeesterWarbol Ik begin me enigszins te irriteren aan u. U bent een zeurende betweter en heeft waarschijnlijk geen vrienden!
Geniaal
quote:Duckstadkrant: Jan de Boefjee gearresteerd wegens zwarte handel in witte meubels.
about 4 hours ago via web
Misschien moet ze een topic in KLB openenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:12 schreef Remsjo het volgende:
MmeMikmak Wat een akelig weer! Stralende zon, blauwe hemel... daar word ik altijd zo chagrijnig van! Zal ik een gezellige plensbui toveren?
about 4 hours ago via web
Madam Mikmak flikker eens een heel eind op vieze kuthoerNu is het eindelijk eens een keer goed weer, geen sneeuw, geen regen nog lope er mensen te zeiken
quote:Duckstadkrant Wahrisdath tekent vrede met Gathjenikzan. UItslag knikkerfinale ongeldig verklaard wegens onreglementaire diepte knikkerpotjes.
quote:MeesterWarbol @Duckstadkrant De "i" in "uitslag" had onderkast gemoeten. Deze blunder valt me vies tegen van een serieus nieuwsmedium!
Donders! Hier heb ik een broertje dood aan! Giechel is met een CH!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:53 schreef Writersright het volgende:
Dit is geweldig!
GGoudglans Koning Boeljoen is bereid me vrij te laten als ik alles wat ik gewonnen heb teruggeef - én hem laat winnen met Twister.
DagobertDuckNL @GGoudglans Niet doen, Goudglans! Lekker blijven zitten daar in Wahrisdath! Neem ik intussen een paar winkelketens van je over! Giechel!
about 10 hours ago via web in reply to GGoudglans
Ik weet niet wat het is maar de gedachte dat Dagobert "Giegel" typt is fantastisch.
quote:
quote:DonaldDuckNL Loebas' optreden gaat lekker! Maar... wat zit iedereen zich toch te krabben! Ik krijg er zelf ook jeuk van... ARGH! OEH! WAK!
11:39 AM Mar 9th via web
quote:Duckstadkrant Hondenopera in schouwburg voortijdig afgelast: Palingvissers eindigt in vlooienmars. 12:26 PM Mar 9th via web
De rakkersquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:04 schreef hamburgerjongen het volgende:
MeesterWarbol Ga naar bed. Vier propjes, drie elastiekjes en een stukje pakband in mijn haar vind ik een zeer schrale opbrengst voor deze "feestdag"!
zielig voor hem
Jan de Boefjee gearresteerd wegens zwarte handel in witte meubels.
Joe Carioca!! Die woont opp een vuilnisbelt en heeft geen mobieltje of PCquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:00 schreef Remsjo het volgende:
Waarom heeft die playende papegaai geen eigen Twitter? Die mis ik nu wel een beetje. Ik wil wel eens zien hoeveel chickies hij regelt
Precies. Deel twee maar in TTK?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef Zapper het volgende:
Meest onterechte klacht ooit.
Geen geld voor een pc of mobieltje maar wel geld om de vrouwtjes mee uit eten te nemenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Joe Carioca!! Die woont opp een vuilnisbelt en heeft geen mobieltje of PC
Lees eens wat beterquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:29 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Geen geld voor een pc of mobieltje maar wel geld om de vrouwtjes mee uit eten te nemen
de neil patrick harris van duckstad maar dan zonder geld.quote:
Nee, want hij woont niet in Duckstadquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef klaasdj het volgende:
[..]
de neil patrick harris van duckstad maar dan zonder geld.
Biet FM deejay Michiel Peensla verwacht deze zomer zijn 2de spruit. "De eerste groeit als kool. Alle lof voor mijn vrouw Jessi K. Pucijner!"
10 minutes ago from web
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |