quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef Luco het volgende:
Partij van de Twijfel herneemt stellingname over cursusbeleid!
7:53 AM Mar 5th via web
Partij van de Twijfel neemt felle kritiek terug.
7:51 AM Mar 5th via web
Partij van de Twijfel uit felle kritiek op cursusbeleid Duckstad Bajes!
7:50 AM Mar 5th via web
Fuck me, wat geniaal
quote:Duckstadkrant Schrijver Nico Damtoeter overweegt verhuizing naar Gansdorp. "De enorme bescheidenheid van de inwoners, geweldig! Die heb ik zelf ook!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:27 schreef De_Hertog het volgende:
Briljant.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Ik heb gehoord dat de Zware Jongen 100110-10001010 een spellingchecker heeft gehacked van Willie Wortel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:11 schreef gifkwal het volgende:
Fantastisch, dit! Normaal vind ik Twitter echt dom, maar dit is lachen.
Puntje van kritiek: De Sware Jongus schreifen tog altijt so? Waarom kunnen ze op Twitter ineens wel goed spellen?Of krijgt Meester Warbol het dan te druk met corrigeren.
Briljant.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Briljant.
[..]Ik zag net dat filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks kinderachtig dit![]()
Des te leuker als je het na elkaar leest, ik zag dat nieuwsbericht vanochtend en nu die reactie van 'Dagobert', erg leuk inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:12 schreef Zapper het volgende:
Duckstadkrant
Klant bij slager bekogeld met slavinken. De vleeshouwer ging door het lint na de zoveelste grap of hij "varkenspootjes" had. about 2 hours ago via web
DagobertDuckNL
Ik eet de komende weken weer gratis slavinken! Slager Droogbot trapt er altijd in - met zijn varkenspootjes! Haha! 7 minutes ago via web
Droeftoeterquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef wise het volgende:
Het niveau van de users hier, is ver te zoeken
echt hilarisch jongens, HI-LA-RISCH
gast, ga je konthaar epileren, dit is humorquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef wise het volgende:
quote:Duckstadkrant
Jan de Boefjee gearresteerd wegens zwarte handel in witte meubels.
5 minutes ago via web
Traumatische Donald Duckloze jeugd gehad zeker?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef wise het volgende:
Stil maar, jij kan er niks aan doen dat je nooit kan lachen. Komt ooit vast goed!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef wise het volgende:
Zeikwijfquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef wise het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |