quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:27 schreef De_Hertog het volgende:
Briljant.
[..]DamtoeterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koop een touw of ga naar de dokter want zo kun je niet verder leven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef wise het volgende:
Het niveau van de users hier, is ver te zoeken
echt hilarisch jongens, HI-LA-RISCH
MeesterWarbol:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef RaymanNL het volgende:
# MeesterWarbol
@BolderbastNL Oh ja, ik ben overigens wel trots op u dat enigszins met 'sz' heeft geschreven! Daar gaan namelijk veel mensen de mist in. 12 minutes ago via web in reply to BolderbastNL
# Andy Warbol MeesterWarbol
@BolderbastNL Het is ergeren aan of iets of iemand irriteert je. Lees dit maar, mijn beste vriend: http://tinyurl.com/ylo5cco 15 minutes ago via web in reply to BolderbastNL
# Bertus Bolderbast BolderbastNL
@MeesterWarbol Ik begin me enigszins te irriteren aan u. U bent een zeurende betweter en heeft waarschijnlijk geen vrienden!
Geniaal
quote:Duckstadkrant: Jan de Boefjee gearresteerd wegens zwarte handel in witte meubels.
about 4 hours ago via web
Misschien moet ze een topic in KLB openenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:12 schreef Remsjo het volgende:
MmeMikmak Wat een akelig weer! Stralende zon, blauwe hemel... daar word ik altijd zo chagrijnig van! Zal ik een gezellige plensbui toveren?
about 4 hours ago via web
Madam Mikmak flikker eens een heel eind op vieze kuthoerNu is het eindelijk eens een keer goed weer, geen sneeuw, geen regen nog lope er mensen te zeiken
quote:Duckstadkrant Wahrisdath tekent vrede met Gathjenikzan. UItslag knikkerfinale ongeldig verklaard wegens onreglementaire diepte knikkerpotjes.
quote:MeesterWarbol @Duckstadkrant De "i" in "uitslag" had onderkast gemoeten. Deze blunder valt me vies tegen van een serieus nieuwsmedium!
Donders! Hier heb ik een broertje dood aan! Giechel is met een CH!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:53 schreef Writersright het volgende:
Dit is geweldig!
GGoudglans Koning Boeljoen is bereid me vrij te laten als ik alles wat ik gewonnen heb teruggeef - én hem laat winnen met Twister.
DagobertDuckNL @GGoudglans Niet doen, Goudglans! Lekker blijven zitten daar in Wahrisdath! Neem ik intussen een paar winkelketens van je over! Giechel!
about 10 hours ago via web in reply to GGoudglans
Ik weet niet wat het is maar de gedachte dat Dagobert "Giegel" typt is fantastisch.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |