goed planquote:Op maandag 8 maart 2010 22:59 schreef ganzenherder het volgende:
Laten we voor elke band die we niet heel leuk vinden een apart topic openen!111!!![]()
Klinkt als een neukende kikker, net als die bandquote:Op maandag 8 maart 2010 22:59 schreef Trollface. het volgende:
Geen zin om op te zoeken, maar het zal wel een terechte klacht zijn.
Das niet waar, ik luister ook wel goede metalquote:Op maandag 8 maart 2010 23:03 schreef WillFerrell het volgende:
Om maar even aan te stippen:
Mensen die een muziekstroming veroordelen gebaseerd op
We zijn ook nog medium ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Das niet waar, ik luister ook wel goede metal
quote:
Onzin.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind het best nice eigenlijk.
Het is iig muzikaal gezien beter dan al die top40 meuk van tegenwoordig.
Omdat het voor het overgrote meerendeel van de wereld kankerherrie is is er muzikaal niks indrukwekkends aan. In een abstract ritme een paar akkoorden aanslaan kan elke droplul. Ik heb altijd het idee bij metal dat mensen het sowieso wel cool vinden, gewoon omdat het metal is en ze alles rondom metal fijn, leuk en beter dan andere dingen moeten vinden.quote:
Alsof cleane zang per definitie goed isquote:Op maandag 8 maart 2010 23:15 schreef Acinonyx het volgende:
HOAX, Dimmu Borgir roeleert. Een van de weinige bands met een echt goeie atmosfeer, en het is heus niet allemaal herrie want er word ook gewoon clean gezongen
Ja, opgenomen door hitsige neukende kikkers ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Is die muziek opgenomen in een SM bunker? Wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:17 schreef J.Herrer het volgende:
Gothic verzameltopicSinds wanneer is Black Metal Gothic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Light Is Leaving Us All
Gothic verzameltopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gothic verzameltopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fail. Gothics zijn weer een heel ander ras, die luisteren heul geeneens metal, en de scheermesjes zijn voor emos.![]()
"maar het is toch allemaal één pot nat"
Nee.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Sinds hiphop ook alleen bestaat uit gangsta rapquote:Op maandag 8 maart 2010 23:17 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Black Metal Gothic?
QFTquote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Fail. Gothics zijn weer een heel ander ras, die luisteren heul geeneens metal, en de scheermesjes zijn voor emos.![]()
"maar het is toch allemaal één pot nat"
Nee.
Ik luister metal, geen dimmu borgir, niet mijn stijl, maar als je metal een paar akkoorden aanslaan vindt, dan heb je duidelijk geen idee hoe complex gitaar spelen kan zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat het voor het overgrote meerendeel van de wereld kankerherrie is is er muzikaal niks indrukwekkends aan. In een abstract ritme een paar akkoorden aanslaan kan elke droplul. Ik heb altijd het idee bij metal dat mensen het sowieso wel cool vinden, gewoon omdat het metal is en ze alles rondom metal fijn, leuk en beter dan andere dingen moeten vinden.
Dacht al, heb ik eerder gezienquote:Op maandag 8 maart 2010 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het plaatje is wel vaak van toepassing vandaag.
Heerlijk toch.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het plaatje is wel vaak van toepassing vandaag.
Ach er zijn heel veel kutbands die maar een paar akkoorden aanslaan en hun "solo's" bestaan uit 3 noten zo snel mogelijk achter elkaar spelen. De meeste metal blijft bagger. Slechts enkele metalbands hebben een eigen sound en doen meer dan dat.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik luister metal, geen dimmu borgir, niet mijn stijl, maar als je metal een paar akkoorden aanslaan vindt, dan heb je duidelijk geen idee hoe complex gitaar spelen kan zijn.
Wat een kutpost.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:45 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
De meeste [ afbeelding ] noemen metalheads, emo's and goths allemaal kankergothic (hun woorden, niet de mijne). De gemiddelde Fok!ker komt niet veel verder
Is dat Bert?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:45 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
De meeste [ afbeelding ] noemen metalheads, emo's and goths allemaal kankergothic (hun woorden, niet de mijne). De gemiddelde Fok!ker komt niet veel verder
Alsof het grootste deel van de metalbands meer doet dan een paar akkoorden rammen. Face it, die kerels zijn lang niet altijd de gitaarvirtuozen die jij denkt.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik luister metal, geen dimmu borgir, niet mijn stijl, maar als je metal een paar akkoorden aanslaan vindt, dan heb je duidelijk geen idee hoe complex gitaar spelen kan zijn.
Ik noem er even een paar, want de lijst is wel degelijk lang:quote:Op maandag 8 maart 2010 23:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof het grootste deel van de metalbands meer doet dan een paar akkoorden rammen. Face it, die kerels zijn lang niet altijd de gitaarvirtuozen die jij denkt.
Ik ben geen enorme metalfan, maar wat jij zegt kun je over elk genre zeggen. De meerderheid zal natuurlijk nooit stuk voor stuk interessant zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof het grootste deel van de metalbands meer doet dan een paar akkoorden rammen. Face it, die kerels zijn lang niet altijd de gitaarvirtuozen die jij denkt.
Wat een zooi.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik noem er even een paar, want de lijst is wel degelijk lang:
Trivium
Machine head
Metallica
Iron Maiden
arch enemy(kut zang, maar die solo's zijn echt niet 3 noten aanslaan)
Opeth
In Flames
Disturbed
Pagan's mind
Dream Theater
Naast de wat bekendere bands zijn er nog 10.000 andere kutbands die allemaal exact hetzelfde klinken (op de enkele uitzondering na). Nog meer hetzelfde dan andere artiesten in een ander willekeurig genre. In pop, jazz, hiphop, rock etc zit gewoonweg veel meer variatie. Metal heeft wel iets érgens in die grote teringzooi van kutbands maar je moet het wel weten te vinden dus ik begrijp de mensen die geen leuke metal kennen ook wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Trivium
Machine head
Metallica
Iron Maiden
Opeth
In Flames
Disturbed
Pagan's mind
Dream Theater
Geen van de bands die ik net plaats klinkt ook maar enigszins hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Naast de wat bekendere bands zijn er nog 10.000 andere kutbands die allemaal exact hetzelfde klinken (op de enkele uitzondering na). Nog meer hetzelfde dan andere artiesten in een ander willekeurig genre. In pop, jazz, hiphop, rock etc zit gewoonweg veel meer variatie. Metal heeft wel iets érgens in die grote teringzooi van kutbands maar je moet het wel weten te vinden dus ik begrijp de mensen die geen leuke metal kennen ook wel.
Het grootste deel van muziek in het algemeen is kut. Wat is nou je punt?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat klinkt jij getergd zeg. Het lijkt wel alsof je 1 slechte ervaring heb gehad met metal of een metalfan en dat vervolgens breed uitmeet. Een uiterste totaal kromtrekken met jouw eigen misvattingen. Je begint al fout met "Eigenlijk".quote:Op maandag 8 maart 2010 23:46 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk zijn de enige mensen die continu metal luisteren de elitaire kneusjes die alleen luisteren omdat het het labeltje "metal" heeft en aan de andere kant compleet willekeurig andere bands aanwijzen met "DAT IZ NOT TRU METALZ!!1!1!shift" om interessant over te komen of zo.![]()
No way dat mensen zoveel metal leuk kunnen vinden. Een paar bands oké maar echt van die "metalheads" zijn gewoon niet serieus te nemen.
't Was mijn introductie tot de hardere soorten metal... Voordat ik het hoorde luisterde ik eigenlijk alleen maar 'cleane' rock en metal.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:31 schreef svefn het volgende:
Dat zal ik niet beweren, maar het is een erg goed nummer idd
Yup. Goed volk als je ze leert kennen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:38 schreef svefn het volgende:
Hehe nicewas ook het eerste echte concert ooit waar ik bij was, wist niet wat ik zag. Vooral de mensen die er op af komen
Laat je niet zo trollen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Trivium
Machine head
Metallica
Iron Maiden
Opeth
In Flames
Disturbed
Pagan's mind
Dream Theater
Zozo, het past nog net op mijn beeldscherm. Wat een lijst.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Trivium
Machine head
Metallica
Iron Maiden
Opeth
In Flames
Disturbed
Pagan's mind
Dream Theater
Welkom bij Black Metal concertenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:03 schreef Pharkus het volgende:
ik kan redelijk wat metal waarderen, maar dimmu borgir is wat mij betreft gewoon bagger. Publiek is ook helemaal kut, zo doods mogelijk kijken en het hoofd knikken in de maat.
Nou welkom voel ik me er nooit echt, maar ik kleed me dan ook niet in stijl.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:36 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Welkom bij Black Metal concerten
verkapte tvp, ik lach me suf hier
Ligt niet aan jou of je kledingstijl. Ik draag graag bandshirts, maar op een black metal concert voel ik me ook niet welkom.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nou welkom voel ik me er nooit echt, maar ik kleed me dan ook niet in stijl.
Bandshirts. Royal sadness is dat altijd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou of je kledingstijl. Ik draag graag bandshirts, maar op een black metal concert voel ik me ook niet welkom.
Zeker niet die ene keer dat ik met een wit shirt met een klein logootje op een black metal concert rondliep.
Ik vind (melodieuze/symfonische) black metal prima te doen, maar concerten hoeven van mij niet.
Heb hetzelfde gevoel erbij. Hoewel bandshirts van mij ook niet hoeven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou of je kledingstijl. Ik draag graag bandshirts, maar op een black metal concert voel ik me ook niet welkom.
Zeker niet die ene keer dat ik met een wit shirt met een klein logootje op een black metal concert rondliep.
Ik vind (melodieuze/symfonische) black metal prima te doen, maar concerten hoeven van mij niet.
Dictatorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:40 schreef Romanov het volgende:
[..]
Wat klinkt jij getergd zeg. Het lijkt wel alsof je 1 slechte ervaring heb gehad met metal of een metalfan en dat vervolgens breed uitmeet. Een uiterste totaal kromtrekken met jouw eigen misvattingen. Je begint al fout met "Eigenlijk".
Dus eigenlijk zijn de enige mensen die echt weten wat muziek de elitaire posters of fok die alleen posten omdat het "stoer" "gevat" en lekker "rebels" is om mensen met andere opvattingen, interresses, etc. te grond in te stampen en aan de andere kant compleet willekeurige andere stromingen aanwijzen met "ThAt i$ NoT TrU3 bRiTn3y sP34r$" om "anders" en "interessant over te komen of zo.
Sterf toch langzaam af en gun anderen gewoon hun ding. Dictator!!!
Oeps daar was ik een beetje onduidelijk. Ik bedoelde dat die bands wel anders klinken maar dat daarnaast (dus net na de "top" en verder) alles 1 pot nat is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Geen van de bands die ik net plaats klinkt ook maar enigszins hetzelfde.
En maakt het feit dat mensen de goede muziek niet kennen het minderwaardige muziek? Totaal niet.
Daarnaast klinkt hiphop in mijn oren allemaal hetzelfde. En kom niet aan met de echte hiphop, want dat hebben ze al geprobeerd.
Waar haal jij trouwens die "tienduizenden" kutbands vandaan. Aangezien het grootste deel daarvan een select groepje underground aanhangers heeft, maar niet door veel mensen wordt gewaardeerd.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:11 schreef sinadO het volgende:
Waarom hebben we nog geen corpsepaintsmily?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:11 schreef sinadO het volgende:
Waarom hebben we nog geen corpsepaintsmily?
Ehm... geldt dat niet voor elke soort muziek waarin je je niet verdiept?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:44 schreef Desunoto het volgende:
saai en eentoning omdat ze exact hetzelfde klinken
Kutmuziek.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:13 schreef sinadO het volgende:
Betekent Dimmu Borgir iets in het Turks dan?
Ik WIST dat je dat ging zeggen. Ik zag je naam en ik voorspelde precies dat dat er zou staan.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:16 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik WIST dat je dat ging zeggen. Ik zag je naam en ik voorspelde precies dat dat er zou staan.
Zei de breezer gothicquote:Op maandag 8 maart 2010 23:45 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Herkenbaar verhaal. Alleen zonde dat je negatieve ervaring je ervan weerhoudt ook de nummers te luisteren die je wel leuk vondquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
IK BEN NAAR EEN CONCERT VAN DIMMU BORGIR GEWEEST
Ik vond dimmu borgir altijd wel vet, vooral de oude albums vond ik
Toen de band live kwam dacht ik van, ik doe eens gek, ze kunnen me vast live datzelfde gevoel geven als wat ik krijg als ik de (oude) albums in de bus naar school luister.
Dus ik kom aan bij tilburg, ik besluit een menu te eten in de mcDonalds en het eerst wat ik zie is brullende gasten met lang vettig haar en zwarte lange lere jassen. Sommige met een soort lederen cowboy hoed. Leuzen als: "SLAYEEEEERRRR", "UUUURGH" en "BLACK SEEDS OF VENGEANCE" (ofzo) werden met een soort gruntende boergeluiden geschreeuwt. Een enkeling had zelfs corps paint op (echt).
Toen besloot ik naar de zaal te gaan waar de band zou spelen. Onmiddelijk viel me op dat ik als vrijwel enige een beige shirt aan had. Toen ik de zaal binnenkwam voelde ik de blikken naar mij staren omdat ik geen zwarte/lederen/large-kleding aanhad. "Hey, een emo godverdomme"! "UUURGHHH" enz.
Het voorprogramma begon. "Engel". Dramatisch slechte band. Een schreeuwende alto gooide een beker naar het hoofd van de zanger waarna de band even later stopte met spelen. De volgende band "Amon Amarth" Was helemaal om te huilen. De zanger probeerde een soort middeleeuwse viking te zijn ofzo, de muziek was om te huilen en hij dronk uit een 'hoorn'.
De 1.5 uur dat ik deze bands moest aanhoren zat ik telkens in de hoop te wachten op Dimmu Borgir met hun muziek. Maar tevergeefs..
Dimmu Borgir kwam op. Er waren vlammen, een soort duivelse pianomuziek en de muzikanten kwamen oplopen alsof het een duivelse bijeenkomst was. De een zag er nog debieler uit dan de andere, allemaal corpspaint op en ze brulden nog debieler dan het publiek.
De muziek stelde zwaar teleur, waardeloze live band, de drummer kon geen ritme houden en het publiek was kansloos aan het headbangen en brullend een soort van falende pit aan het bouwen. Ze speelden helemaal niks van hun rustgevende melodieuse albums die mij aanspraken, daarentegen voorspelbare metalnummers.
Dit had nog OK kunnen zijn was het niet dat het publiek en met name de band er gewoon te kansloos uitzagen en gedroegen. Voor hun was ik vast een 'kuddebeest', 'emo' of 'top-40 mongool'. Maar wat ik hier zag was het grootste kuddegedrag ooit.
Ik heb het daarna eigenlijk nooit meer geluisterd.
Hoe erg kan je een nummer verneukenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:42 schreef picodealion het volgende:
Mourning Palace
Metal Heart
Hybrid stigmata - the apostasy
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik zou die chick in et midden wel raken
quote:
Whehe.. Je moet die muziek ook gewoon luisteren, en je verder niet bekommeren om de scene er omheen.. (als je ouder bent dan 15 iig..). Dit soort muziek komt live ook zeker niet het beste tot zn recht.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
IK BEN NAAR EEN CONCERT VAN DIMMU BORGIR GEWEEST
*knipknip*
De clips zijn idd diep triest. Wel een prima nummerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:09 schreef Gatenkaas het volgende:
Zelfskan dit nog niet goed omschrijven.
En dat idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Whehe.. Je moet die muziek ook gewoon luisteren, en je verder niet bekommeren om de scene er omheen.. (als je ouder bent dan 15 iig..). Dit soort muziek komt live ook zeker niet het beste tot zn recht.
Het nieuwe werk van Dimmu vond ik trouwens sowieso best zuur... Na Puritanical Eurphoric Misanthropia hebben ze bij mijn weten alleen bagger gemaakt.
Amon Amarth is best ok.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
.....
Het voorprogramma begon. "Engel". Dramatisch slechte band. Een schreeuwende alto gooide een beker naar het hoofd van de zanger waarna de band even later stopte met spelen. De volgende band "Amon Amarth" Was helemaal om te huilen. De zanger probeerde een soort middeleeuwse viking te zijn ofzo, de muziek was om te huilen en hij dronk uit een 'hoorn'.
....
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:15 schreef Acinonyx het volgende:
HOAX, Dimmu Borgir roeleert. Een van de weinige bands met een echt goeie atmosfeer, en het is heus niet allemaal herrie want er word ook gewoon clean gezongen
Dat bestaat helegaar niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Whehe.. Je moet die muziek ook gewoon luisteren, en je verder niet bekommeren om de scene er omheen.. (als je ouder bent dan 15 iig..). Dit soort muziek komt live ook zeker niet het beste tot zn recht.
Het nieuwe werk van Dimmu vond ik trouwens sowieso best zuur... Na Puritanical Eurphoric Misanthropia hebben ze bij mijn weten alleen bagger gemaakt.
Even voor je verbeterd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
De clips zijn, evenals de muziek, idd diep triest.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dat bestaat helegaar niet!
Maar serieus, jij ziet een plaatje van iemand en denkt alles te wetenHelemaal gebasseerd op jouw nickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zit op Fok!...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:20 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Als we elkaar nou in de waarde laten wordt het al een stuk gezelliger
normen en waarden vervagen dan nogalquote:
Ze hebben wel diepzinnige lyrics hoor.quote:2. Poepsex Glorie Glorie!
Vieze slet, dit is goed
Smeer die poep maar in je snoet
Godverdomme, wat de neuk?
Godverdomme, dit is leuk!
Poepsex... is leuk!
Schijt op alles!
Smeer die poep maar in je snoet,
Poepsex!!!
Vind je het niet fijn
Om lekker vies te zijn
Andere band, ander genre.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ze hebben wel diepzinnige lyrics hoor.
Mensen die een muziekstroming veroordelen gebaseerd opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Andere band, ander genre.
Ow wacht, metal is 1 pot nat natuurlijk, even vergeten.
Je moet er natuurlijk ook 'n beetje om kunnen lachen hae.. (hoewel het bij deze bewuste band wel steeds verder uit de hand liepquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:48 schreef Biels het volgende:
Die titels ook van metalalbums. Puritanical Eurphoric Misanthropia? Doe normaal, schminkhomo's.
Artiesten is idd een groot woord ... ik vraag me af wat ze uberhaubt gedaan hebben in de tijden dat ze muziekles kregen... uit hun neus peuteren ofzo ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:30 schreef aychelle het volgende:
ik lach om dit soort ''artiesten'' wat een regelrechte grafmuziek. Zelfs de wormen kunnen het niet aanhoren
inderdaad. En dat belachelijke clown-festijn dan. Leuk, doen alsof we 4 zijn en lekker duivels gaan schimken! Gewoon een beetje op de gitaren rammen tot de snaren er uit vliegen, en schreeuwen en brullen in de microfoon van ¤2,50. Lekker geluid daar in het schuurtje op de hei met een publiek van wel 12 dat soort zelfde lui!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:38 schreef Flammie het volgende:
[..]
Artiesten is idd een groot woord ... ik vraag me af wat ze uberhaubt gedaan hebben in de tijden dat ze muziekles kregen... uit hun neus peuteren ofzo ?![]()
Als ze nou eens net zoveel aandacht gingen besteden aan hun muzikale vaardigheden en minder aandacht gingen geven aan de duivel dan klonkt het vast niet zo verrot!
Idd, het kost toch een half jaartje om zoveel spieren in je vingers te kweken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:56 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik vind het ook kut muziek, maar muzikale vaardigheden hebben ze toch echt wel.
Rot op, duurt 11 minuten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:42 schreef sinadO het volgende:
Stelletje autisten, kijk dit:
En kijk het AF he, zooitje ADHD'ers.
Nou nou nou wat erg!! Ga je ook echt dood van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk flimpje dan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alsof rap met metal te vergelijken is
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(![]()
Metal kut vinden omdat sommige bands zich raar kleden![]()
Wat een ongelofelijk kortzichtige kut reden
Trantor, 12,069 (1 F.E.)![]()
Accepteer ik, mag jij accepteren dat ik dimmu borgir baggermetal vind.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Stelletje graftakken, accepteer nu eens dat mensen een andere smaak hebben.MOEILIJK HE? INLEVEN IN MEER DAN 1 MUZIEKGENRE!!!!111!1!!!!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Denk eens na, dat is de sfeer en de styl die bij de muziek hoort, denk je echt dat zulks soort mensen dagelijks zo rondlopen? Nee, kijk maar naar Alice die loopt toch ook niet in zulks shit in het dagelijks leven.
Roken is lekker![]()
Okquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Accepteer ik, mag jij accepteren dat ik dimmu borgir baggermetal vind.
![]()
![]()
Ga eens lekker snijden vieze alto.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ook vandaag ben jij nog een trieste mongool met het IQ van een dode bakvis.
Met je lange haar.![]()
Lang haar kan er wel mooi uitzien hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga eens lekker snijden vieze alto.
Met je lange haar.
Roken is lekker![]()
Bij meisjes wel ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Lang haar kan er wel mooi uitzien hoor.
![]()
Nigga please, stop the hating! ('t staat zelfs in je ondertitel)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad. En dat belachelijke clown-festijn dan. Leuk, doen alsof we 4 zijn en lekker duivels gaan schimken! Gewoon een beetje op de gitaren rammen tot de snaren er uit vliegen, en schreeuwen en brullen in de microfoon van ¤2,50. Lekker geluid daar in het schuurtje op de hei met een publiek van wel 12 dat soort zelfde lui!
[ afbeelding ]
knappe lui zeg! die wil ik boven m'n bed voor eindeloze nachtmerries
No ni MERGA! EH!!? NI VERGAA WEYY!![]()
Het probleem is dat veel metalfans er wel dagelijks als een lijk willen bijlopen. Dus de klachten over die mensen zijn terecht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Denk eens na, dat is de sfeer en de styl die bij de muziek hoort, denk je echt dat zulks soort mensen dagelijks zo rondlopen? Nee, kijk maar naar Alice die loopt toch ook niet in zulks shit in het dagelijks leven.![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:16 schreef Hyman het volgende:
Duivelsaanbidders! Addersgebroed!
Branden in den hel zullen zij!
De Republiek![]()
Ben ik het wel mee eens opzich. Hetzelfde geld voor 'gangster' rappers. Als iedereen er nou normaal bijloopt zonder gelijk te vertonen welke muziek je nou leuk vindt zou je al dit gezeik ook niet krijgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het probleem is dat veel metalfans er wel dagelijks als een lijk willen bijlopen. Dus de klachten over die mensen zijn terecht.
No ni MERGA! EH!!? NI VERGAA WEYY!![]()
Dat nummer zoog echt als een gek.. Dat hele album was kut.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:34 schreef Jmsls het volgende:
Progenies Of the Great Apocalyse is wel een vet nummer, rest zuigt idd
Dat je het kutmuziek vind kan natuurlijk altijd, maar stellen dat bands als Dimmu per definitie voor 12 man in 'n schuurtje optreden is natuurlijk wel 'n beetje dom.. En dat laat ik je opmerkingen over het gitaren rammen en de microfoon nog buiten beschouwingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad. En dat belachelijke clown-festijn dan. Leuk, doen alsof we 4 zijn en lekker duivels gaan schimken! Gewoon een beetje op de gitaren rammen tot de snaren er uit vliegen, en schreeuwen en brullen in de microfoon van ¤2,50. Lekker geluid daar in het schuurtje op de hei met een publiek van wel 12 dat soort zelfde lui!
![]()
![]()
Vis.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ook vandaag ben jij nog een trieste mongool met het IQ van een dode bakvis.
![]()
Dankzij deze thread ben ik voor het eerst sinds jaren al die ouwe Dimmu tracks weer eens aan het checken. Dank TS!![]()
![]()
GRUWELIJKE kut ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Eensch op dit nummer na :
GRUWELIJKE INTRO!!
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hihi. Gelukkig ben ik resistenter dan Chuck himself.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is goeie muziek man, niet zo janken.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Waarom heb ik het idee dat de alternatievelingen als Linux-gebruikers ook met voorkeur naar dat soort wanmuziek luisteren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dit is goeie muziek man, niet zo janken.
![]()
![]()
Toch gek, de mensen die ik ken die dit ook luisteren kunnen nog net de powerknop van hun pc vinden, maar daar houdt het ook mee opquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat de alternatievelingen als Linux-gebruikers ook met voorkeur naar dat soort wanmuziek luisteren.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Dat zegt genoeg over ze.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch gek, de mensen die ik ken die dit ook luisteren kunnen nog net de powerknop van hun pc vinden, maar daar houdt het ook mee op
![]()
![]()
Wat spreek je jezelf toch weer lekker tegen.quote:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rot op vieze neger, als je niet weet waar je over praat moet je ook je scheur niet opentrekken(haphaphap)
OT::
mensen die andere muziekstijlen en de beluisteraars daarvan bashen omdat het niet in hun straatje zou passen, en vinden dat hun eigen muziek superieur is, rot toch op jij hoeft er niet naar te luisteren
Drive few cars and far more unicorns.
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Ik hou mezelf niet elke dag bezig met de muziek die jij en anderen luisteren en dan met de bijbehorende levensstijl.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat spreek je jezelf toch weel lekker tegen.
![]()
Daar hebben we jou dan ook niet bij nodig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik hou mezelf niet elke dag bezig met de muziek die jij en anderen luisteren en dan met de bijbehorende levensstijl.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Derhalve betekent dat niet dat ik mijn welgevormde mening niet mag spuien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar hebben we jou dan ook niet bij nodig.
![]()
Waarom vinden de meeste metal luisteraars het raar dat andere mensen hun muziek niet kunnen waarderen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Rot op vieze neger, als je niet weet waar je over praat moet je ook je scheur niet opentrekken(haphaphap)
OT::
mensen die andere muziekstijlen en de beluisteraars daarvan bashen omdat het niet in hun straatje zou passen, en vinden dat hun eigen muziek superieur is, rot toch op jij hoeft er niet naar te luisteren
![]()
Dat heb ik ook nergens gezegd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Derhalve betekent dat niet dat ik mijn welgevormde mening niet mag spuien.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Dan ben ik het toch nog ergens met je eens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens gezegd.
![]()
Graag gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:53 schreef Jeff89 het volgende:
Dankzij deze thread ben ik voor het eerst sinds jaren al die ouwe Dimmu tracks weer eens aan het checken. Dank TS!
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Mooi.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan ben ik het toch nog ergens met je eens.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom vinden de meeste metal luisteraars het raar dat andere mensen hun muziek niet kunnen waarderen?
waar zie jij iets staan in die contextDrive few cars and far more unicorns.
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
De orkest gedeeltes van Dimmu Borgir zijn wel helemaal geweldig. Totdat ze gaan schreeuwen vind ik het ook mooi.![]()
![]()
Kun je dan niet beter klassieke muziek gaan luisteren? Hoef je hem ook niet de hele tijd af te zetten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:27 schreef Arctic_ het volgende:
De orkest gedeeltes van Dimmu Borgir zijn wel helemaal geweldig. Totdat ze gaan schreeuwen vind ik het ook mooi.
![]()
Qua muziek is het gewoon heel goed, zang is minder maar dat valt nog wel te doen. Die pianist van ze moet gewoon filmmuziek gaan schrijven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter klassieke muziek gaan luisteren? Hoef je hem ook niet de hele tijd af te zetten.
![]()
Die bassist en toetsenist zijn vorig jaar met veel bombarie uit de band gestapt/gekickt, met een mooi drama eromheen. Mooi moddergegooi, heeft vast ook wonderen gedaan voor hun huid
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.![]()
Nee, inspiratie voor Dimmu's titelsquote:
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.![]()
Doen ze ook, gewoon 3 donkere woorden achter elkaar flikkeren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mijn prikken ze die titels altijd gewoon at random uit het Engelse woordenboekRoken is lekker![]()
TS is posert en wil even zeggen dat de eckte eckte ondergrondse black metal bands veel beter zijn dan Dimmu Borgir. Wat ook wel zo is, maar TS blijft een homo.![]()
ga jij nu maar owl city en coldplay luisterequote:Op maandag 8 maart 2010 22:59 schreef Hard_Feesten het volgende:
Zo kan ik wel tienhonderd topics maken
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: