ben wel benieuwd, als ie top 40 muziek namelijk ook al niet leuk vindtquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:11 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
ben wel benieuwd, als ie top 40 muziek namelijk ook al niet leuk vindtwaarschijnlijk luistert ie dan oost-blok polka
Wat een kankerherriequote:
Bazenmuziekquote:Op maandag 8 maart 2010 18:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Oke, een stuk van Dvorak om het goed te maken.![]()
Dat luisteren als je beneden de 80 bent.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Maar ik luister hiernaar. Wat nu?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:09 schreef Desunoto het volgende:
Ach elke muziekstroming heeft idiote fans.
Metal - kneuzen die erbij moeten lopen alsof ze net uit de hel gestapt zijn
R&B/Hiphop - kneuzen die denken dat ze in/uit ghetto's komen, dragen yankee petjes en gouden dollar chains etc
Pop - huppelkutjes die massaal achter Katy Perry aanlopen etc
Hardcore - drugsverslaafde kale koppen
Zogenaamde "indie" rock - kneuzen die zich elitair gedragen en denken dat elke gitaarband uit Engeland het wiel uitgevonden heeft
Etc etc.
Voordat je op "fans" van een ander genre zeikt, kijk ook bij jezelf.
Ik heb het even gecheckt, het kan net.quote:
Goede muziek niet kunnen waarderenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat luisteren als je beneden de 80 bent.
Verklaar jezelf.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat luisteren als je beneden de 80 bent.
Ga je dat in alle topics posten?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:01 schreef Inverted_World het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alhier 50% van de users in dit topic.________________!
Want dat doe ik altijd?quote:
beetje in dat kader:quote:Op maandag 8 maart 2010 18:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Nee, maar dat kun je wel in elk topic posten.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Want dat doe ik altijd?Nee maar met types als die jahr00n hier is dit terecht.
Het hoort beide tot de Romantiek, inderdaad.quote:
Deze quote ik nog even.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:08 schreef klaagbaas het volgende:
metal is geen genre, het is herrie gemaakt door autisten die zich niet normaal kunnen uiten. zoals kleine kinderen veel kabaal maken. dat is metal muziek.
Ik heb net even beide stukken die jij linkte beluisterd. Maar ik vind het wat 'kaal' eigenlijk. Ik hou meer van dit soort stukken:quote:Op maandag 8 maart 2010 19:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Het hoort beide tot de Romantiek, inderdaad.
toch raar dat het je om de muziek gaat, die anime is vele malen meer kunstquote:Op maandag 8 maart 2010 19:29 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Ik heb net even beide stukken die jij linkte beluisterd. Maar ik vind het wat 'kaal' eigenlijk. Ik hou meer van dit soort stukken:
En ja het is van die gekke anime zooi maar het gaat me om de muziek
Maar durf ik dat wel te zeggen hier? ...keuzesquote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
toch raar dat het je om de muziek gaat, die anime is vele malen meer kunst
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:16 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[ afbeelding ]
Albertaarrrgghh!! checkt de park
Op mijn eerste afzeikpost na trouwens eens met de klacht. Grappig hoeveel mensen denken dat alle metal simpel powerchord gebeuk is met gebrul eroverheen. Da's hetzelfde als denken dat alle hip hop over bitches en auto's gaat.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:26 schreef sinadO het volgende:
Wel mooi hoe dit topic de validiteit van de klacht 100% bevestigt.
Carry on.
Duidelijk nog nooit een poging gedaan het genre in te duiken. Een compleet genre afschrijven is natuurlijk geen 'belediging voor de oudste kunstvorm'.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:57 schreef Splutje het volgende:
Metal muziek noemen is een belediging voor de oudste kunstvorm die bestaat.
deze is pas goedquote:Op maandag 8 maart 2010 18:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zeker wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:05 schreef Haarlotion het volgende:
De kwaliteit van het geluid zegt toch niets over de kwaliteit van de muziek?
Nope, maar wel over 't luisterplezierquote:Op maandag 8 maart 2010 23:05 schreef Haarlotion het volgende:
Kwaliteit zit wel goed bij mij met m'n vergulden kabels en surround set met de prijs van een kleine auto.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:05 schreef Haarlotion het volgende:
Wel of niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:05 schreef Haarlotion het volgende:
Deze man heeft gelijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wel of niet.
Het zegt wel wat als het gewoon slecht opgenomen is.
Het zegt niets als het wel goed opgenomen is maar je gebruikt een brak audiosetje om het op te luisteren zodat het alsnog slecht klinkt.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:48 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Op mijn eerste afzeikpost na trouwens eens met de klacht. Grappig hoeveel mensen denken dat alle metal simpel powerchord gebeuk is met gebrul eroverheen. Da's hetzelfde als denken dat alle hip hop over bitches en auto's gaat.
Voor metal geldt hetzelfde als voor alle genres: de mainstream meuk is meestal gewoon kut. Dat geldt dus ook voor de meeste bands die mensen kennen van de shirts van de gemiddelde metal-loser. Je zult je toch moeten verdiepen in een genre om de pareltjes te vinden.
Ik weet niet wat ik triester vind, metal of animequote:Op maandag 8 maart 2010 19:29 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Ik heb net even beide stukken die jij linkte beluisterd. Maar ik vind het wat 'kaal' eigenlijk. Ik hou meer van dit soort stukken:
En ja het is van die gekke anime zooi maar het gaat me om de muziek
Indiepopquote:Op maandag 8 maart 2010 08:48 schreef zquing het volgende:
Kan ik er iets aan doen dat ik liever voor goed geluid kies dan goed beeld. Maar ze zijn zowel beluisterd op mijn hifi set als op m'n stax en grado's. Het klinkt overal gewoon kut op. Het is gewoon niet mijn ding, doe mij maar een leuk stukje indiepop
motherfucker...........tam tam tam tam die dam tam tam da da da tam tam tamquote:Op maandag 8 maart 2010 07:26 schreef sinadO het volgende:
Riverside
Klacht: mensen met oogkleppen op.
échte indie, folk, singersongwriters, ambient, expirimentele shit is voor helden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
Indiepop
Oh the ignorance
Nog meer van toepassing op dit topic dan metal is emo![]()
Mensen die denken dat indie niet over het algemeen wordt gezien als een genre, is een klacht op zichzelf. Iedereen weet dat indie geen genre is, doch als je op internet zoekt op indie vind je muziekstijlen die vrijwel niet van elkaar verschillen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:33 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die denken dat indie een genre is, is een klacht op zichzelf.
Daar had het woord "desalniettemin" in gemoetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mensen die denken dat indie niet over het algemeen wordt gezien als een genre, is een klacht op zichzelf. Iedereen weet dat indie geen genre is, doch als je op internet zoekt op indie vind je muziekstijlen die vrijwel niet van elkaar verschillen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
motherfucker...........tam tam tam tam die dam tam tam da da da tam tam tam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |