Inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:16 schreef WillFerrell het volgende:
Wat zei ik nu over die subgenreautisten.
Mensen die niet met metalliefhebbers om kunnen gaanquote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dit zaakje stinkt als een volgekotste zweetsok
Jij hebt internet met geur-o-visie. Dat zijn die metalkneuzen.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dit zaakje stinkt als een volgekotste zweetsok
dat klopt wel aardig, al is heavy metal (van vroegah) meestal nog wel te pruimen omdat dat nog het meest lijkt op hard rock. maar wat men tegenwoordig onder metal schaart voldoet redelijk aan jouw vooroordelen.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:12 schreef FastFox91 het volgende:
Mijn vooroordeel over metal is dat het druk, hard en agressief is. Probeer dat eens te ontkennen aub?
Je bent een beetje in de war; dit is de juiste definitie van autist:quote:Op maandag 8 maart 2010 13:16 schreef WillFerrell het volgende:
Wat zei ik nu over die subgenreautisten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je post wel erg veel per dag trouwens, misschien is het een idee om een weekje weg te gaan met de autipas!
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:11 schreef psaexorp het volgende:
Je bent een beetje in de war; dit is de juiste definitie van autist:Sterk argument hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je post wel erg veel per dag trouwens, misschien is het een idee om een weekje weg te gaan met de autipas!
![]()
Ik loop hier niet te nuilen over deathmetal en al die andere kneuzengenres waar toch alleen autisten naar luisteren.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:40 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Hij wel een punt, je post veel
Welke muziek vind jij leuk dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik loop hier niet te nuilen over deathmetal en al die andere kneuzengenres waar toch alleen autisten naar luisteren.
Oh, ik ben niet zo beperkt. Ik kan mij in veel muziekstijlen vinden. Van klassiek, tot aan wat leuke dirtyhouse.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:45 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Welke muziek vind jij leuk dan?
Hardcore, techno, trance of ouderwetse rock om indruk te maken op nerd-Fok!. Interessant doen met Pink Floyd enzquote:Op maandag 8 maart 2010 15:45 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Welke muziek vind jij leuk dan?
Standaard antwoord van losers die geen eigen smaak hebben ontwikkeld of er niet voor uit durven te komen omdat ze bang zijn voor de mening van anderen over hun smaak.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet zo beperkt. Ik kan mij in veel muziekstijlen vinden.
Troll.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Standaard antwoord van losers die geen eigen smaak hebben ontwikkeld of er niet voor uit durven te komen omdat ze bang zijn voor de mening van anderen over hun smaak.
Dirtyhouse wist ik niet wat het was, ff opgezocht maar volgens mij iets van techno ofzo. Da's toch niet leuk om te luisteren 8er je pc? drum 'n bass is veel boeiender / leuker. dat dirtyhouse is uitgaansmuziek manquote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet zo beperkt. Ik kan mij in veel muziekstijlen vinden. Van klassiek, tot aan wat leuke dirtyhouse.
Inderdaad, en dan zeurt hij over subgenreautistenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:56 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Dirtyhouse wist ik niet wat het was, ff opgezocht maar volgens mij iets van techno ofzo.
Oh weer zo'n heerlijk voorspelbare one-liner. Zal ik happen? Zal ik? Nah, vooruit dan maar. Wat is muziek dan? En waarom is metal geen muziek?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:57 schreef Splutje het volgende:
Metal muziek noemen is een belediging voor de oudste kunstvorm die bestaat.
Ochjeee, je voldoet aan kenmerk 2 van autisme, ''het niet fatsoenlijk kunnen uiten''.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik loop hier niet te nuilen over deathmetal en al die andere kneuzengenres waar toch alleen autisten naar luisteren.
Ja mang, ik kom nooit 8ter mijn PC vandaan. Sociale levens, pfff.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:56 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Dirtyhouse wist ik niet wat het was, ff opgezocht maar volgens mij iets van techno ofzo. Da's toch niet leuk om te luisteren 8er je pc? drum 'n bass is veel boeiender / leuker. dat dirtyhouse is uitgaansmuziek man
Dirtyhouse is bekender dan painintheassmetal.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan zeurt hij over subgenreautisten
Omdat muziek van oudsher een vorm van esthetiek bezit die bij metal ontbreekt.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh weer zo'n heerlijk voorspelbare one-liner. Zal ik happen? Zal ik? Nah, vooruit dan maar. Wat is muziek dan? En waarom is metal geen muziek?
Snap jij nu werkelijk waar niet wat "nuilen" is?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Ochjeee, je voldoet aan kenmerk 2 van autisme, ''het niet fatsoenlijk kunnen uiten''.
Snel een voorraad kleurplaten inslaan en je fantasiewereld in voordat het teveel wordt !!!
Muziek is alles wat goed in de oren klinkt. Mijn vriendin die kreunt als ik haar anaal neem klinkt ook als muziek in mijn oren.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh weer zo'n heerlijk voorspelbare one-liner. Zal ik happen? Zal ik? Nah, vooruit dan maar. Wat is muziek dan? En waarom is metal geen muziek?
Leg uit? Welke vorm van esthetiek? Je bedoelt dat jij het niet mooi vindt en dat het dus geen muziek is?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Omdat muziek van oudsher een vorm van esthetiek bezit die bij metal ontbreekt.
Neen dat woord kende ik nog niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Snap jij nu werkelijk waar niet wat "nuilen" is?Terug naar de brugklas.
Lastig hé, quoten.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:05 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[quote]Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef WillFerrell het volgende:
Ja mang, ik kom nooit 8ter mijn PC vandaan. Sociale levens, pfff.
Da bedoelde ik niet maja, als jij het zo opvat
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:06 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Neen dat woord kende ik nog niet.
Ik dacht dat je huilen bedoelde en probeerde je zo te pakken op een typfout, helaas
dondersteen die je bentquote:Op maandag 8 maart 2010 16:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]!11 Dan weet je het nu. Nooit vergeten.
Kom op, een beetje raggen op gitaren en er doorheen grommen heeft toch weinig meer met muziek te makenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Leg uit? Welke vorm van esthetiek? Je bedoelt dat jij het niet mooi vindt en dat het dus geen muziek is?
Deze staat er nu op.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:11 schreef ChicksTerminator het volgende:
Jullie zouden meer Dance moeten luisteren.
idd dan heb ik liever hanatarashquote:Op maandag 8 maart 2010 16:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Kom op, een beetje raggen op gitaren en er doorheen grommen heeft toch weinig meer met muziek te maken
Alles wat fout is in jouw ogen is autistisch, zo wordt het woord niet speciaal meer G.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je moet /quote erachter laten staan, dan staat het niet zo verneukt autistisch.
Deadmau5.quote:
Alleen in het geval met metal.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Alles wat fout is in jouw ogen is autistisch, zo wordt het woord niet speciaal meer G.
Zero is ook leuk.quote:
Simpele zielquote:
wa's da nou weer? Maar ik krijg van al die anti-metal pro-hiphop / dirtyhouse (quote:Op maandag 8 maart 2010 16:22 schreef Arn0 het volgende:
Ik las HereComesTheSun in plaats van HereComesTheKraken
Ik draag alleen McG en Circle of Gentlemen mang.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:25 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
wa's da nou weer? Maar ik krijg van al die anti-metal pro-hiphop / dirtyhouse () wel echt zo'n G-star, BjornBorg TMF jeugd beeld van een groot deel van de fokkers hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |