Aanwezig.quote:Op maandag 8 maart 2010 07:26 schreef sinadO het volgende:
Maar dan heb je nog niets gehoord! Luister eens op een fatsoenlijke hifi-set\
Failquote:Op maandag 8 maart 2010 07:26 schreef sinadO het volgende:
naar Mourning Palace van Dimmu Borgir of een cd van Pain of Salvation of Riverside of Hollenthon of noem maar op!
Audiofiel zijn en dan zulke bands luisterenquote:Op maandag 8 maart 2010 07:26 schreef sinadO het volgende:
Maar dan heb je nog niets gehoord! Luister eens op een fatsoenlijke hifi-set naar Mourning Palace van Dimmu Borgir of een cd van Pain of Salvation of Riverside of Hollenthon of noem maar op!
De voorbeelden zijn nou niet echt om te zeggen van WAUW iddquote:Op maandag 8 maart 2010 07:50 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Audiofiel zijn en dan zulke bands luisteren! Als dat de hoogtepunten uit het metalgenre waren, was het inderdaad een kutgenre.
ben geen metal fundamentalist, maar sowieso mensen die zich vast klampen aan een genre en dat verafgodenquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 07:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
falend rock/metal topic nummer zoveel
ga lekker een buurtkat offeren aan Satan ofzo.
Dit dus,quote:Op maandag 8 maart 2010 07:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ben geen metal fundamentalist, maar sowieso mensen die zich vast klampen aan een genre en dat verafgoden
Nee, dat is bij hard/jumpstyle.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:23 schreef sinadO het volgende:
Ik had overigens vrijwel elk genre kunnen noemen aangezien ik bijna alles luister maar metal was het eerste dat in me opkwam. Daar (b)lijkt toch de meeste ongefundeerde en slecht onderbouwde haat jegens te bestaan. Zie ook weer de typische troll-reacties in dit topic.
Tuurlijk. Als plan A faalt probeer je het als gefrustreerde trekpop gewoon met plan B.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:23 schreef sinadO het volgende:
Ik had overigens vrijwel elk genre kunnen noemen aangezien ik bijna alles luister maar metal was het eerste dat in me opkwam. Daar (b)lijkt toch de meeste ongefundeerde en slecht onderbouwde haat jegens te bestaan. Zie ook weer de typische troll-reacties in dit topic.
Dit dus. Troll. Met je hoofd.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als plan A faalt probeer je het als gefrustreerde trekpop gewoon met plan B.
Ik haat de muziek niet. Ik walg alleen van de no-lifers die telkenmale dit subforum menen te moeten bevuilen met hun oninteressante afwijkendheid.
Niemand interesseert zich voor jullie. Dus post rustig wat goeie muziek, maar hou eens op te denken dat je beslommeringen als ongeschoren aap ons ene flikker interesseren.
Gedaan en 't is nogsteeds kutquote:Op maandag 8 maart 2010 07:26 schreef sinadO het volgende:
Maar dan heb je nog niets gehoord! Luister eens op een fatsoenlijke hifi-set naar Mourning Palace van Dimmu Borgir of een cd van Pain of Salvation of Riverside of Hollenthon of noem maar op!
Dat komt door die crt monitor op dat plankje met wieltjes van je.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 08:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat komt door die crt monitor op dat plankje met wieltjes van je.
ondertussen heb je het helemaal niet gedaan lierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |