Leg uit? Welke vorm van esthetiek? Je bedoelt dat jij het niet mooi vindt en dat het dus geen muziek is?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Omdat muziek van oudsher een vorm van esthetiek bezit die bij metal ontbreekt.
Neen dat woord kende ik nog niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Snap jij nu werkelijk waar niet wat "nuilen" is?Terug naar de brugklas.
Lastig hé, quoten.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:05 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[quote]Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef WillFerrell het volgende:
Ja mang, ik kom nooit 8ter mijn PC vandaan. Sociale levens, pfff.
Da bedoelde ik niet maja, als jij het zo opvat
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:06 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Neen dat woord kende ik nog niet.
Ik dacht dat je huilen bedoelde en probeerde je zo te pakken op een typfout, helaas
dondersteen die je bentquote:Op maandag 8 maart 2010 16:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]!11 Dan weet je het nu. Nooit vergeten.
Kom op, een beetje raggen op gitaren en er doorheen grommen heeft toch weinig meer met muziek te makenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Leg uit? Welke vorm van esthetiek? Je bedoelt dat jij het niet mooi vindt en dat het dus geen muziek is?
Deze staat er nu op.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:11 schreef ChicksTerminator het volgende:
Jullie zouden meer Dance moeten luisteren.
idd dan heb ik liever hanatarashquote:Op maandag 8 maart 2010 16:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Kom op, een beetje raggen op gitaren en er doorheen grommen heeft toch weinig meer met muziek te maken
Alles wat fout is in jouw ogen is autistisch, zo wordt het woord niet speciaal meer G.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je moet /quote erachter laten staan, dan staat het niet zo verneukt autistisch.
Deadmau5.quote:
Alleen in het geval met metal.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Alles wat fout is in jouw ogen is autistisch, zo wordt het woord niet speciaal meer G.
Zero is ook leuk.quote:
Simpele zielquote:
wa's da nou weer? Maar ik krijg van al die anti-metal pro-hiphop / dirtyhouse (quote:Op maandag 8 maart 2010 16:22 schreef Arn0 het volgende:
Ik las HereComesTheSun in plaats van HereComesTheKraken
Ik draag alleen McG en Circle of Gentlemen mang.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:25 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
wa's da nou weer? Maar ik krijg van al die anti-metal pro-hiphop / dirtyhouse () wel echt zo'n G-star, BjornBorg TMF jeugd beeld van een groot deel van de fokkers hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |