Gast nou moet je echt even je kk bek houden je weet niks over mij.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen hoor maar zo loopt niemand er bij die hiphop luistert.
Daarentegen lopen metalfreaks achterlijk rond.
Dus jij loopt ook zo rond?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gast nou moet je echt even je kk bek houden je weet niks over mij.
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen hoor maar zo loopt niemand er bij die hiphop luistert.
Daarentegen lopen metalfreaks achterlijk rond.
Wat ga je doen, in zijn gezicht grunten?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gast nou moet je echt even je kk bek houden je weet niks over mij.
Ja dat is een parodie, die menen het niet.quote:
Nee kneus ik luister metal maar ik loop er niet bij als zo'n halve zool. Maar ik durf te wedden dat jij er wel zo sneu uitziet met je merkkleding en je beckham-hanekamquote:
Maar jij bent dan dus een wigger of begrijp ik het verkeerd?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja dat is een parodie, die menen het niet.
Ik kan een willekeurige metalband posten maar die menen het helaas wel.
Nee tuurlijk niet, die zijn nog lelijker dan mensen die metalkleding aan hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Maar jij bent dan dus een wigger of begrijp ik het verkeerd?
Nee, natuurlijk menen ze het niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja dat is een parodie, die menen het niet.
Ik kan een willekeurige metalband posten maar die menen het helaas wel.
True dat. Maar metalkleding kan idd. wel lelijk zijn, al die armbanden met pinnen enz. Bandshirts ok (niet iedere dag) maar om er dan bij te lopen als op bovenstaande foto's.. tja, dan heb je aandacht nodig of iets andersquote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, die zijn nog lelijker dan mensen die metalkleding aan hebben.
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op maandag 8 maart 2010 17:09 schreef Desunoto het volgende:
Ach elke muziekstroming heeft idiote fans.
Metal - kneuzen die erbij moeten lopen alsof ze net uit de hel gestapt zijn
R&B/Hiphop - kneuzen die denken dat ze in/uit ghetto's komen, dragen yankee petjes en gouden dollar chains etc
Pop - huppelkutjes die massaal achter Katy Perry aanlopen etc
Hardcore - drugsverslaafde kale koppen
Zogenaamde "indie" rock - kneuzen die zich elitair gedragen en denken dat elke gitaarband uit Engeland het wiel uitgevonden heeft
Etc etc.
Voordat je op "fans" van een ander genre zeikt, kijk ook bij jezelf.
Ik moest wel even lachenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:09 schreef Desunoto het volgende:
Dit dusquote:Op maandag 8 maart 2010 17:09 schreef Desunoto het volgende:
R&B/Hiphop - kneuzen die denken dat ze in/uit ghetto's komen, dragen yankee petjes en gouden dollar chains etc
Zogenaamde "indie" rock - kneuzen die zich elitair gedragen en denken dat elke gitaarband uit Engeland het wiel uitgevonden heeft
Etc etc.
simplistisch... juist.. en wat luistert meneer dan als ik vragen mag? (wat natuurlijk wel van hoogstaand niveau is)quote:Op maandag 8 maart 2010 17:47 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Het is allebei simplistische bagger, dat is correct.
Nu gaan we het krijgen.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:06 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
simplistisch... juist.. en wat luistert meneer dan als ik vragen mag? (wat natuurlijk wel van hoogstaand niveau is)
ben wel benieuwd, als ie top 40 muziek namelijk ook al niet leuk vindtquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:11 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
ben wel benieuwd, als ie top 40 muziek namelijk ook al niet leuk vindtwaarschijnlijk luistert ie dan oost-blok polka
Wat een kankerherriequote:
Bazenmuziekquote:Op maandag 8 maart 2010 18:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Oke, een stuk van Dvorak om het goed te maken.![]()
Dat luisteren als je beneden de 80 bent.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Oke, een stuk van Dvorak om het goed te maken.![]()
Maar ik luister hiernaar. Wat nu?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:09 schreef Desunoto het volgende:
Etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |