Modequote:Op maandag 8 maart 2010 16:30 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Mijn god... al die jaren, wat heb ik gedaan!? licht me in over de nieuwste mode Ozan, verrijk me.
Turkse muziekquote:
QFT.quote:
Gast, wat heb je gedaanquote:
Je zei 2x kanker in 1 zinquote:Op maandag 8 maart 2010 16:35 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Gast, wat heb je gedaanWat een kankerflikker met zijn matje en gladde kankerhoofd
Wat doe je mijn naam aan
Paupers die afgeven op ander soort paupersquote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Je zei 2x kanker in 1 zinje bent gepromoveerd naar het niveau VMBO'er. Nu mag je officieel 2 bjornborg onderbroeken tegelijk dragen en je broek op je knieën.
Godverdommequote:Op maandag 8 maart 2010 16:28 schreef WillFerrell het volgende:
Misschien is dit een aardige overstap voor die metalfundamentalisten:
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gast jij bent echt een loser, doe normaal.
Dit is veel beter zeker, rappers met skinny jeansquote:Op maandag 8 maart 2010 16:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik met m'n vriendin, we gaan ruig doen op school.
Van alle corpse paint vind ik die driehoeken van deze gasten nog het lamest..quote:Op maandag 8 maart 2010 16:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omg die rode in die 2e pic, is dat Fez?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:49 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dit is veel beter zeker, rappers met skinny jeans![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil niet lullig doen hoor maar zo loopt niemand er bij die hiphop luistert.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:49 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dit is veel beter zeker, rappers met skinny jeans![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, allemaal stuk voor stuk.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen hoor maar zo loopt niemand er bij die hiphop luistert.
Daarentegen lopen metalfreaks achterlijk rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |