Mooi.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan ben ik het toch nog ergens met je eens.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom vinden de meeste metal luisteraars het raar dat andere mensen hun muziek niet kunnen waarderen?
Kun je dan niet beter klassieke muziek gaan luisteren? Hoef je hem ook niet de hele tijd af te zetten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:27 schreef Arctic_ het volgende:
De orkest gedeeltes van Dimmu Borgir zijn wel helemaal geweldig. Totdat ze gaan schreeuwen vind ik het ook mooi.
Qua muziek is het gewoon heel goed, zang is minder maar dat valt nog wel te doen. Die pianist van ze moet gewoon filmmuziek gaan schrijven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter klassieke muziek gaan luisteren? Hoef je hem ook niet de hele tijd af te zetten.
Nee, inspiratie voor Dimmu's titelsquote:
Doen ze ook, gewoon 3 donkere woorden achter elkaar flikkeren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mijn prikken ze die titels altijd gewoon at random uit het Engelse woordenboek
ga jij nu maar owl city en coldplay luisterequote:Op maandag 8 maart 2010 22:59 schreef Hard_Feesten het volgende:
Zo kan ik wel tienhonderd topics maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |