Hoe erg kan je een nummer verneukenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:42 schreef picodealion het volgende:
Mourning Palace
Metal Heart
Hybrid stigmata - the apostasy
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik zou die chick in et midden wel raken
quote:
Whehe.. Je moet die muziek ook gewoon luisteren, en je verder niet bekommeren om de scene er omheen.. (als je ouder bent dan 15 iig..). Dit soort muziek komt live ook zeker niet het beste tot zn recht.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
IK BEN NAAR EEN CONCERT VAN DIMMU BORGIR GEWEEST
*knipknip*
De clips zijn idd diep triest. Wel een prima nummerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:09 schreef Gatenkaas het volgende:
Zelfskan dit nog niet goed omschrijven.
En dat idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Whehe.. Je moet die muziek ook gewoon luisteren, en je verder niet bekommeren om de scene er omheen.. (als je ouder bent dan 15 iig..). Dit soort muziek komt live ook zeker niet het beste tot zn recht.
Het nieuwe werk van Dimmu vond ik trouwens sowieso best zuur... Na Puritanical Eurphoric Misanthropia hebben ze bij mijn weten alleen bagger gemaakt.
Amon Amarth is best ok.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
.....
Het voorprogramma begon. "Engel". Dramatisch slechte band. Een schreeuwende alto gooide een beker naar het hoofd van de zanger waarna de band even later stopte met spelen. De volgende band "Amon Amarth" Was helemaal om te huilen. De zanger probeerde een soort middeleeuwse viking te zijn ofzo, de muziek was om te huilen en hij dronk uit een 'hoorn'.
....
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:15 schreef Acinonyx het volgende:
HOAX, Dimmu Borgir roeleert. Een van de weinige bands met een echt goeie atmosfeer, en het is heus niet allemaal herrie want er word ook gewoon clean gezongen
Dat bestaat helegaar niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Whehe.. Je moet die muziek ook gewoon luisteren, en je verder niet bekommeren om de scene er omheen.. (als je ouder bent dan 15 iig..). Dit soort muziek komt live ook zeker niet het beste tot zn recht.
Het nieuwe werk van Dimmu vond ik trouwens sowieso best zuur... Na Puritanical Eurphoric Misanthropia hebben ze bij mijn weten alleen bagger gemaakt.
Even voor je verbeterd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
De clips zijn, evenals de muziek, idd diep triest.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dat bestaat helegaar niet!
Maar serieus, jij ziet een plaatje van iemand en denkt alles te wetenHelemaal gebasseerd op jouw nickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zit op Fok!...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:20 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Als we elkaar nou in de waarde laten wordt het al een stuk gezelliger
normen en waarden vervagen dan nogalquote:
Ze hebben wel diepzinnige lyrics hoor.quote:2. Poepsex Glorie Glorie!
Vieze slet, dit is goed
Smeer die poep maar in je snoet
Godverdomme, wat de neuk?
Godverdomme, dit is leuk!
Poepsex... is leuk!
Schijt op alles!
Smeer die poep maar in je snoet,
Poepsex!!!
Vind je het niet fijn
Om lekker vies te zijn
Andere band, ander genre.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ze hebben wel diepzinnige lyrics hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |